XTCmetWIET/hash

Angramar Temenos

Badass junkie
Heb nog nooit hallucinaties gehad met beide middelen... Wiet/hasj word ik chill en relaxt van, MDMA word ik blij, warm, praterig, verliefd op alles en energiek van.

Mike

Bewuste gebruiker
KurikintonFox zei:
krijg je meer kans op hallucinaties als je wiet/hash combineert met XTC???

Ik heb wel hallucinaties gehad van xtc. Dat was toen ik een keer wat meer nam dan gebruikelijk. Maar ik blow er altijd bij, dus ik heb geen idee of dat kwam door de jointjes of door de hoeveelheid xtc. Wel is het zo dat mijn medegebruikster er geen "last" van had. Zij had niet geblowd. Dus wie weet is de combi mdma/thc er wel verantwoordelijk voor. Wellicht versterkt het elkaar?

geDaante

Newbie
Nouja de enige keer dat ik XTC had gebruikt had ik 2 keer een soort van vage hallucinatie. Een soort van witte vormen die gekoppeld waren aan m'n gevoelens en gedachtes of wat dan ook. Ik zag bijvoorbeeld een pyramide die bij elke keer dat ik met m'n strakke kaken ging knarsen, een laag stenen onderaan erbij kreeg. Een pyramide van witte lijnen. Erg vaag en grappig, maar niet iets om naar te streven als je XTC neemt. Ik zou geen XTC nemen voor de hallucinaties. Als je echt wil hallucineren, kan je beter iets psychedelisch nemen denk ik.

KurikintonFox

Belezen gebruiker
Er bestaan verschillende hallucinaties
maarik heb geen zin om het uit te leggen
ben stoned en ga zo filmpje kijken

wie wilt het uitleggen aan geDAANte? Dank je :wave:

geDaante

Newbie
Nouja ik vertelde wat ik voor dingen zag tijdens mijn XTC trip. Ik weet niet wat er nog meer te hallucineren valt met XTC. Je hebt dat de dingen die je ziet gaan vervormen, zoals ik bij paddo's heb gehad. Blijkbaar kan je ook zo hard trippen, dat je denkt dat je in een hele andere ruimte bent, of in een andere dimensie. Zo hard heb ik nog nooit getript. Ik zag tijdens mijn XTC-trip een beetje vage beelden, door hetgene wat ik echt zag heen.

Edit:
Naja blijkbaar kan je met XTC ook aardig hallucineren, heb wat topics doorgekeken. Maar volgens mij verschilt dat per persoon, of per hoeveelheid MDMA dat je inneemt :P Maar nog steeds wil ik zeggen, neem XTC niet voor de hallucinaties. Neem het om een geweldige tijd te hebben, en je merkt vanzelf wel of je hallucineert of niet.

J86

Bewuste gebruiker
het verschilt idd per persoon.
maar ook vooral aan de hoeveelheid MDMA. Zo'n 7% van de MDMA wordt namelijk omgezet in MDA en DAT is het stofje waarvan je gaat hallucineren. Heeft verder niks met blowen te maken.

Blowen kan hier zeker wel invloed op hebben maar niet door de stof, maar wel door de effecten.
Als ik geblowed heb zie ik bijvoorbeeld lichten toch een beetje mooier en warmer. Als je dan ook nog eens op MDA hallucineert kan dit weer tot meer vervormingen leiden.

Verder kan je paddo en MDMA hallucinaties totaal niet vergelijken vind ik.

J86 zei:
maar ook vooral aan de hoeveelheid MDMA. Zo'n 7% van de MDMA wordt namelijk omgezet in MDA en DAT is het stofje waarvan je gaat hallucineren. Heeft verder niks met blowen te maken.

precies..

Ik moet zeggen dat ik hier een aantal jaren (zo'n 5 a 6 jaar) geleden hier wel meer last van, now hoorde ik zeggen dat ze toen wel vaker pillen met mda hadden dan nu het geval is...
Nu ben je al lang blij dat er wel mdma in zit..

TrippyShit

Badass junkie
Ja, met wiet/hasj heb je een veel grotere kans op hallucinaties ja. Waarom weet ik niet maar bij mij is het wel zo :P

TrippyShit

Badass junkie
J86 zei:

Blowen kan hier zeker wel invloed op hebben maar niet door de stof, maar wel door de effecten.
Als ik geblowed heb zie ik bijvoorbeeld lichten toch een beetje mooier en warmer. Als je dan ook nog eens op MDA hallucineert kan dit weer tot meer vervormingen leiden.

Ben het niet helemaal met je eens. Dat verhaal dat 7% wordt omgezet in mda en dat dat juist de stof is die zorgt voor de hallucinaties weet ik zelf ook. Maar toch merk ik uit eigen ervaring dat ik bijv. op 300mg kristallen niet perse hoef te hallucineren. Als ik er bij blow, dan gebeurd het 100%. En dan heb ik het niet over vervormingen maar mensen die uit elkaar knallen als je ze wilt aanraken en gekke shit. Dusdatdusdecactus.

KurikintonFox

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
J86 zei:

Ben het niet helemaal met je eens. Dat verhaal dat 7% wordt omgezet in mda en dat dat juist de stof is die zorgt voor de hallucinaties weet ik zelf ook. Maar toch merk ik uit eigen ervaring dat ik bijv. op 300mg kristallen niet perse hoef te hallucineren. Als ik er bij blow, dan gebeurd het 100%. En dan heb ik het niet over vervormingen maar mensen die uit elkaar knallen als je ze wilt aanraken en gekke shit. Dusdatdusdecactus.
krijg je hallucinaties dan van de wiet of hash?

J86

Bewuste gebruiker
nou het komt iig niet door de THC..

maar het kan wel zo zijn dat omdat je geestelijk natuurlijk ook op de THC reageert hierdoor je MDMA trip anders wordt en het idd miss wel je hersenen wat makkelijker van de MDA laat hallucineren.

Ik heb helaas geen ervaring met kristallen maar ik kan me niet voorstellen dat dit anders is dan pillen aangezien het precies dezelfde stof is waar het allemaal door getriggered wordt. Maarja aan de andere kant zijn de effecten en gevoelens die mensen van MDMA krijgen soms zo vreemd verschillend dat het ook gewoon puur daar aan te wijten kan zijn.

Dus zoals bij zoveel vragen over de effecten van MDMA.
Probeer het uit en kijk hoe je er zelf op reageert :)

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Goeie vraag vind ik zelf.
Heb zelf ook meerdere malen goed gehalucineerd op MDMA, maar jointjes roken doe je meestal overal bij dus ik weet niet of het daar aan ligt.
Ik denk zelf van niet, waarsch moet je gewoon genoeg droppe :grin:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
wist je dat je zelfs van alleen wiet kan gaan hallucineren? Ik heb het dan niet over heftige hallucinaties, maar gewoon simpelweg dingen zien die er in de realiteit helemaal niet zijn. Ik weet niet of er ''IEMAND'' is die wel eens een paar maanden gestopt is met blowen en daarna weer lekker een dikke joint heeft gerookt in de zomer op een bankje in een parkje bijvoorbeeld. Maar dan pas merk je echt wat wiet met je doet.

Als je dagelijks blowt vern*k je het hele effect van wiet. Je doet het alleen nog maar omdat je je 'relaxt' wilt voelen, blijkbaar omdat je nogal gestresst bent. Maar als je een hele lange tijd stopt en je gaat blowen, dan voel je je wel chill maar je kunt ook nog bewegen zeg maar.

Maargoed ff over de combinatie wiet+x. Ik heb ook gemerkt dat de hallucinaties meestal pas echt beginnen als je een joint hebt gerookt, het maakt je een beetje extra vaagjes, je bekijkt dingen 'nog' meer anders dan je eigenlijk al doet van alleen xtc. Dus ja ik zou zeggen dat je van wiet en xtc bijhoorlijk hard gaat hallucineren maar het hangt wel af van de dosis mdma.

Bovenaan