yopo, hoe zit het nou

space scientist

Wijs gebruiker
Oke, zoals de topictitel al zegt gaat het over yopo. Nou heb ik genoeg op het internet gelezen maar er is veel tegenstrijdige informatie zoals:

-sommige voegen 10:1 kalk toe andere 1/3 deel kalk, maar het schijnt dat meer als 10:1 niet meer zin heeft?

-sommige laten de schil zitten, sommige halen hem er af. Zitten er nou wel of niet actieve stoffen in de schil

-om de misselijkheid tegen te gaan (zit bufotenine in) maken ze de mix zoals normaal en voegen ze er dan wat water aan toe, dekken het mengsel af en laten het zo staan voor een paar uur. Na die paar uur is de bufotenine omgezet in iets anders zodat je niet meer misselijk word en volgens sommige ook potenter wordt. Nu alleen je snuifsel nog laten drogen en klaar. Nu de vraag, klopt dit ook of zou ik het dan fout doen?

-En als laatste, de dosis is 3 tot 5 zaden, maar er stond dat je eht ook rectaal kon doen, wat voor dosis dan aanhouden? (weet nog niet zeker of ik het ook ga doen, maar gewoon voor het geval dat :P )

ik hoor het wel :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dit vraag ik me dus ook af, ik heb eens yopo gesnoven maar had geen effect, i had 4 zaadjes gebakt tot ze pofte, haalde de schil eraf en had toch een beetje geel-lichorange achtige zaadjes. Die heb ik toen in de verhouding zaad:kalk 3:1 vermengt, een paar druppels water erbij gedaan en daarvan een soort deeg gemaakt. Die deeg vervolgens wat later drogen en toen weer verpoedert, vervolgens dat poeder opgesnoven zonder effect... Iemand een idee hoe dat ook kan?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
het moet 10:1 zijn. Ook moet je uitkijken dat je zaden niet verbranden. Ennem.. waar haal jij er eigenlijk vandaan dat er water bij moet?

Verder pof ik de zaadjes altijd één voor één omdat als ze poffen je ze er eigenlijk meteen uit moet halen.Daarna pellen en dan heel goed crushen, kalk erbij en hop hop in het neusje.
Wil er verder bij zeggen dat de ervaring nou niet echt iets is om over naar huis te schrijven. 5-MeO DMT snuiven schijnt leuker te zijn.. heb nog wat liggen dus zal in naam van de wetenschap dat binnenkort ook eens uittesten voor jullie. :grin:

space scientist

Wijs gebruiker
oke dat is alvast duidelijk :)

water er bij doen las ik van meerdere mensen. Water bij de mix van zaad en kalk doen(paar druppels maar) en dan mengen tot een deeg zeg maar. Dan laten drogen, de stoffen die je misselijk maken zijn dan omgezet in een andere stof?

iemand anders?

en ik probeer het zoiezo op de normale manier en miss de manier zoals hier boven. Dan laat ik het zoiezo weten

Adrenochroom

Wijs gebruiker
space scientist zei:
water er bij doen las ik van meerdere mensen. Water bij de mix van zaad en kalk doen(paar druppels maar) en dan mengen tot een deeg zeg maar. Dan laten drogen, de stoffen die je misselijk maken zijn dan omgezet in een andere stof?

Dat scheelt mij dus ook weer! :P En dit doet volgens mij ook minder pijn, hoewel ik echt enorm veel poeder in korte tijd door mijn neus heen snoof deed het niet echt veel pijn, lekker was het ook niet maar lang niet de pijn waar ik al vaker over als...

space scientist

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
space scientist zei:

Dat scheelt mij dus ook weer! :P En dit doet volgens mij ook minder pijn, hoewel ik echt enorm veel poeder in korte tijd door mijn neus heen snoof deed het niet echt veel pijn, lekker was het ook niet maar lang niet de pijn waar ik al vaker over als...

dus deze methode is goed zo?

space scientist

Wijs gebruiker
nou, heb het op de normale manier gedaan, en niet helemaal goed. Maar de werking werkte wel heftig bij mij, zal miss 1 á 1,5 zaadje zijn wat ik binnen kreeg.

zal wel een kort tripverslagje maken als ik terug ben van utrecht - stairway :grin:

Bovenaan