Your first kiss...

Zeehond

Badass junkie
Oh ja die eerste keer tongzoenen, fantastisch!
Was op een feestje met jongens en meiden van school, niet allemaal uit mijn klas. Stuk of 10 of zo bij iemand op z'n slaapkamer, donker.
Waren ook een paar meiden uit een klas hoger, dus een jaar ouder. Hoe oud was ik...ik denk 13 of zo.
Reuze interessant, ik vond een van die oudere meiden zo leuk en knap. Beetje schuifelen en ineens gebeurde het gewoon. Ik herinner me ook die spanning vlak voordat we begonnen met zoenen. Elkaar vasthouden, die spanning, die beweging van lippen naar elkaar, je ogen dicht doen en dan haar lippen voelen. Beetje mond half open en onze tongen die zachtjes met elkaar speelden. Ja, ik vergeet het nooit meer, fantastisch was het. Voor mij was het de eerste keer, maar voor haar niet. Dat wist ik, maar ze gaf me heel snel het gevoel dat ze het prettig vond en dat gaf me vertrouwen.
Het is nog steeds heerlijk als je met elkaar lekker kunt zoenen; belangrijk gewoon.
(het lijkt wel een doktersroman geworden haha).

Paranoize.

Badass junkie
Ja ik denk dat zulke dingen vroeger wel enger/moeilijker waren dan nu maar idd puurder, werd moeite voor gedaan, lef hebben.
Die jongen was 25 km op de brommer naar mijn huis gekomen.
En dan die deur dichtsmijten, die jongen weer 25km terug op de brommer vol in gedachten hoe slecht die het wel niet deed enzo. Nog net niet zichzelf van kant gemaakt☹ En nu? Die jongen single en verslaafd geëindigt in het leven. Je hebt hem voor altijd verpest en gebroken💔

Maar we mogen je wel hoor de Dunne.. 😄

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En dan die deur dichtsmijten, die jongen weer 25km terug op de brommer vol in gedachten hoe slecht die het wel niet deed enzo. Nog net niet zichzelf van kant gemaakt☹ En nu? Die jongen single en verslaafd geëindigt in het leven. Je hebt hem voor altijd verpest en gebroken💔

Maar we mogen je wel hoor de Dunne.. 😄
Heb je zelf misschien zo een trauma? Wil je er over praten? 😜

Nee hoor hij zei “doei”, ik ook en toen hij naar zijn brommer liep deed ik de deur dicht.

Nee nee, zo ben ik niet hoor. Tenzij je blijft proberen nadat ik al meermaals NEE heb gezegd. Dan ram ik die voordeur even een paar x dicht met je kop er tussen… 😜😜

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ben jij helderziend ofzo😰 Ik ga me ff terug trekken tot ik weer stoer durf te doen met me patsergedragverhalen 😎😎

I'm going to a pretty place now, where the flowers grow. I'll be back in a few hours or so🤤 (heroïne)
Jij ging vast er heen met de gedachte je hand in der broekie te doen of gelijk te neuken. Dan valt elke tongzoen tegen… 🥰🥰

Paranoize.

Badass junkie
Jij ging vast er heen met de gedachte je hand in der broekie te doen of gelijk te neuken. Dan valt elke tongzoen tegen… 🥰🥰
Nope dat niet🤪 Ze wou alleen zuigen😰 Dus toen zei ik heel lief, wil je niet neuken 😳 Anders heb ik voor niks een condoom meegenomen.... (speelde zich af in het bos) zo ging dat bij ons op de middelbare school🤣

Ape

Badass junkie
Nope dat niet🤪 Ze wou alleen zuigen😰 Dus toen zei ik heel lief, wil je niet neuken 😳 Anders heb ik voor niks een condoom meegenomen.... (speelde zich af in het bos) zo ging dat bij ons op de middelbare school🤣
Ook zo’n zmok school waarbij de bruggers met vodka in het flesje liepen en iedereen blowde en neukte in het bos naast de school?

Ape

Badass junkie
Mijn eerste kus. Ik weet het nog goed en ik vind het zo leuk, dat ik dit niet kort kan houden.

Ik had lang via MSN contact met een meisje uit Alkmaar. Ik was een rotjoch van 14 of 15 en woonde op een groep in Borculo en sprak haar alleen op dinsdag en vrijdag van 19:00 tot 20:00 (de internet uurtjes) en daarnaast zat ik in de informatica klas en kon ik mailen in de les. (MSN geblokkeerd)

We kregen op de groep altijd treinkaartjes met de bestemming ‘naar elk station in Nederland’, dus ik was stiekem naar haar toe gegaan in plaats van naar mijn moeder. Gewoon gezellig, verkering gevraagd, en het hele weekend hand in hand doorgebracht. Verder niks, alleen lief doen.

Later kwam ze een keer bij mij op bezoek toen ik bij mijn moeder was. Alles leuk en gezellig. Lekker verliefd naar de grond kijken enzo, pril.

Ze moest terug, met de trein, dus als een galant jongetje heb ik haar met de fiets naar het station gebracht. We hebben stilletjes gewacht op de trein want we voelden beiden de spanning dat ze weer naar huis moest.

De trein was gearriveerd, en we stonden in de deuropening verliefd te zijn, niet goed wetend wat we moesten zeggen. Na een beetje ongemakkelijke stilte zei ze, “ik wil je zoenen”. Er vonden allerlei ontploffingen van geluk in mijn hoofd plaats. Wou ze dat echt? Met mij?? En ik zei “ik jou ook”

Even stond de tijd stil. We bewogen onze hoofden naar elkaar toe, en sloten de lippen tegen elkaar. “Wat heeft ze warme lippen”, dacht ik. “En wat heeft ze een zachte tong”. “Wat is dit, wat ik allemaal voel?”

Met dit overdonderende en geweldige gevoel schrok ik van de deuren die dicht gingen. We waren zo in elkaar op gegaan, dat we het fluitje niet gehoord hebben. Ik sprong naar achter, en met tranen in mijn ogen, en een boner in de broek zwaaide ik haar uit.

ljuv

DF-koningin
14e verjaardag, schoolfeest, vent stond me te schuren maar ik vond dat niet meer van die tijd... Alleen toen ik me omdraaide om er wat van te zeggen, pakte die me op mn bek.

Werd wel tijd opzich, vond ik. Jammer was dat ik hem daarna pas herkende wat fucking ongemakkelijk was want we hadden Duits na elkaar in hetzelfde lokaal en ja idk.

Paranoize.

Badass junkie
Mijn eerste kus. Ik weet het nog goed en ik vind het zo leuk, dat ik dit niet kort kan houden.

Ik had lang via MSN contact met een meisje uit Alkmaar. Ik was een rotjoch van 14 of 15 en woonde op een groep in Borculo en sprak haar alleen op dinsdag en vrijdag van 19:00 tot 20:00 (de internet uurtjes) en daarnaast zat ik in de informatica klas en kon ik mailen in de les. (MSN geblokkeerd)

We kregen op de groep altijd treinkaartjes met de bestemming ‘naar elk station in Nederland’, dus ik was stiekem naar haar toe gegaan in plaats van naar mijn moeder. Gewoon gezellig, verkering gevraagd, en het hele weekend hand in hand doorgebracht. Verder niks, alleen lief doen.

Later kwam ze een keer bij mij op bezoek toen ik bij mijn moeder was. Alles leuk en gezellig. Lekker verliefd naar de grond kijken enzo, pril.

Ze moest terug, met de trein, dus als een galant jongetje heb ik haar met de fiets naar het station gebracht. We hebben stilletjes gewacht op de trein want we voelden beiden de spanning dat ze weer naar huis moest.

De trein was gearriveerd, en we stonden in de deuropening verliefd te zijn, niet goed wetend wat we moesten zeggen. Na een beetje ongemakkelijke stilte zei ze, “ik wil je zoenen”. Er vonden allerlei ontploffingen van geluk in mijn hoofd plaats. Wou ze dat echt? Met mij?? En ik zei “ik jou ook”

Even stond de tijd stil. We bewogen onze hoofden naar elkaar toe, en sloten de lippen tegen elkaar. “Wat heeft ze warme lippen”, dacht ik. “En wat heeft ze een zachte tong”. “Wat is dit, wat ik allemaal voel?”

Met dit overdonderende en geweldige gevoel schrok ik van de deuren die dicht gingen. We waren zo in elkaar op gegaan, dat we het fluitje niet gehoord hebben. Ik sprong naar achter, en met tranen in mijn ogen, en een boner in de broek zwaaide ik haar uit.
Prachtige ervaring man👏🏻 Die momenten blijven je toch wel bij he😆

Ik was een rotjoch van 14 of 15 en woonde op een groep in Borculo
Jij bent echt geen steek veranderd he, jong geleerd is oud gedaan... Rotjong!

Dirkdirk

DF-koning
Dit is écht een leuk topic om te bumpen ook al is het al 13 maar oud!
(Ik neem aan dat TS een tongzoen (tongen) bedoeld met kussen en niet een kusje met dichte mond.)

Ik was 16 en de deurbel ging thuis, pa deed open en roept: “De Dunne, een jongen voor je aan de deur!”
Ja jja jongens van nu, toen waren er nog geen mobieltjes of internet. Dus moest je of aan de deur gaan bij dat meisje of met de vaste huistelefoon bellen. Niet een simpel appje of snap/facebook oid. Toen moest je lef hebben! 😜😂

Niets vermoedend wat gebeuren ging liep ik naar de deur. Staat daar een jongen uit mijn klas en hij zei: “ik vind je al heel lang leuk en wil met je zoenen.”
Ik was toen nog niet bekend met mijn geaardheid dus vond het goed.
Echt keihard zijn bek er op zetten, mix van propellor en een te grote baklap achterin je mond. Voelde er niks bij en vond het niet leuk of lekker. Vies of vervelend of dat het tegen de zin was ook niet. Niks eigenlijk.
Deur dicht en ik dacht: nou, dat was het dan, voor het eerst getongd… 😂😂😂
Waar woon je eigenlijk?

Haha nee hoor, dat was maar een grapje. Ik weet dat je op vrouwen valt.

Dirkdirk

DF-koning
Of je bent de juiste man nog niet tegen gekomen 🤣
Het is wel grappig dat vrijwel alle mannen in een soort verbaasde defensieve vechthouding schieten als ergens iemand het vermoeden heeft dat ze misschien homo zijn. Dan komt er meteen zoiets van: "Wat? Homo?! Je bent zelf homo! GRRRR :handfist1:".

Maar nee, ik ben dus wel hetero. Dunne heeft volgens mij geen enkele interesse in het voortbestaan van onze soort. :tongueout:

Dirkdirk

DF-koning
d'r is in oare dy't tinkt dat Gods "kado oan froulju" is ...
Het lijkt op het geluid van een vastlopende printer maar wat deze Friese mevrouw eigenlijk bedoelde te zeggen was: "Guttegut... er is een ander die denkt dat God "een geschenk aan vrouwen" is".

Oh en even ontopic, ik was dus 15. Maar dat was nadat de Hopman van de scoutingsvereniging was opgepakt. Dan 6.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik zij tog niet niet dat komt nog wel 🤣

ik ga niet meer verveld zijn vanavond ken je wel tegen tog

Luister Calli, *steekt joint stoer aan* , ik ben mijn hele leven al lesbisch, en open ook. Werk mijn hele leven incl vroegere bijbaantjes al in een complete mannenwereld mannenwerk te doen, denk je nou echt dat ik ze nog niet allemaal 100 x gehoord heb??
😂😂😂😂😜

Dirkdirk

DF-koning
Luister Calli, *steekt joint stoer aan* , ik ben mijn hele leven al lesbisch, en open ook. Werk mijn hele leven incl vroegere bijbaantjes al in een complete mannenwereld mannenwerk te doen, denk je nou echt dat ik ze nog niet allemaal 100 x gehoord heb??
😂😂😂😂😜
Waren er in die wereld ook mannen die wisten van je geaardheid maar je toch probeerde te versieren omdat ze dachten dat ze zo goed waren in seks dat ze je konden bekeren?

Dat moet haast wel. Ik ben al heel mijn leven man, en dit is een typische mannenactie.

Laatst bewerkt:

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
😂😂😂😂😜

Ja tuurlijk kijk wel uit krijg ik zeker ruzie met me vrouw als ik een bericht naar een hetero vrouw zou sturen 😇

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik zij tog niet niet dat komt nog wel 🤣

ik ga niet meer verveld zijn vanavond ken je wel tegen tog

Waren er in die wereld ook mannen die wisten van je geaardheid maar je toch probeerde te versieren omdat ze dachten dat ze zo goed waren in seks dat ze je konden bekeren?

Dat moet haast wel. Ik ben al heel mijn leven man, en dit is een typische mannenactie.

Het leukste is wanneer ze het nog niet weten als ze je proberen te versieren. Die eerste shoque, je ziet e denken: “fuck blauwtje gelopen, wat denken mijn vrienden?? “
😂

Bovenaan