Zachte hasj in een joint

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Ik heb vanmiddag wat hasj gekocht voor de verandering en ga vanavond even kijken of het wat is. Was de duurste hasj, hele zachte en sterke volgens de meneer achter de balie :P Ik lees overal op internet dat je het moet verkruimelen maar mijn hasj is heel zacht en plakkerig.

De hasj is al een plat sliertje van 5 cm lang en een halve centimeter breed. Nou mijn vraag, kan ik gewoon het sliertje in een joint rollen met wat tabak? Dus gewoon in de lengte van het vloeitje. En wat betekent het verder dat de hasj zo zacht en plakkerig is ipv hard en ene blokje oid?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kan prima , en sommige mensen vinden plakkerige hasj lekkerder. Kan wat sterker zijn maar hoeft niet perse.

Rookze

mikoz

Bewuste gebruiker
Hoeveel heb je gehaald? Uit een gram draai ik 3 - 7 joints, afhankelijk van de hoeveelheid meerokers.

Ik zou een sliertje van 1 of 2 mm doorsnee maken (de hasj tussen je duim en wijsvinger rollen. De lengte van het sliertje kun je zelf bepalen.. zelf maak ik het sliertje meestal bijna zolang als de lange vloei die ik gebruik '"bijna" zolang' zodat de tip er nog bij past.

Je kunt ook allemaal mini bolletjes eraf plukken, als je een beetje nagels hebt gaat dit wel makkelijk.

Narayani

Bewuste gebruiker
Mijn voorkeur gaat ook altijd uit naar lekker zachte hasj waar ik één lange sliert van draai voor in m'n joint :hearteyes: uit een gram draai ik er meestal 6-8.

Wel een tip als je sliertjes draait tik niet te hard af in de asbak, evt rol de as er zachtjes af. Anders kan het gebeuren dat je je hasjdrolletje zo uit je joint tikt.

Geniet ze :)

mikoz

Bewuste gebruiker
Narayani zei:
Wel een tip als je sliertjes draait tik niet te hard af in de asbak, evt rol de as er zachtjes af. Anders kan het gebeuren dat je je hasjdrolletje zo uit je joint tikt.

Geniet ze :)
Goede tip. Is mij ook wel eens overkomen :P

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik persoonlijk rook 4-5 uit 1 gram. Veel plezier, doseren is voor iedereen anders, de een vind sterk lekker de ander vind wat minder lekker daar moet je mee spelen.

Bovenaan