angie123 zei:
Hoe het zit met de Zeeuwen onder ons. Zijn er wel gebruikers daar en wat gebruiken ze dan en hoe komen ze er dan aan???
We wonen wel in de provincie en zijn we allemaal wel zo onschuldig???
Is het iets wat alleen maar in de stad voorkomt?
Ikzelf kom uit omg Terneuzen, erges uit een boeregehucht. Heb 2mnd geleden de 1x xtc gedaan en de 2e x staat gepland met oud&nieuw. Verder doe ik sinds kort soms 1x per mnd pep.
Heb vorig jaar in maart voor et eerst pep gedaan, ik en een maat zaten al een tijdje te zoeke naar xtc en iemand uit zijn klas dealde wel is drugs. Dus met die gast toen een nachtje pep gedaan, maar vond et niet echt speciaal, alleen maar beetje wakker enzo. Nja afgelope zomer weer is pep gedaan, toen was et helemaal geweldig
Mja toen hadde we nog steeds geen xtc gedaan en wilden da toch nog wel is doen.
En toen was een andere maat van ons ineens begonne met pep, en hij kon ook aan pille kome, dus wij pilletjes van hem gekocht.
Verder als ik een lijntje wil krijg ik die gewoon van die gast, die doet daar niet moeilijk over maar soms laat ik em wel is een joint van me draaien.
Verder weet ik ook niet of et alleen in de stad gebeurt aangezien ik niet zo heel veel mense ken die HD gebruike, maar volges mij wel meer dan dak denk :P
Alleen is et hier wat meer ondergronds qua dealen vergeleken met de grotere steden