Wat zou de reden daarvoor zijn ?
Ze kunnen er eentje vergeten zijn bij het indruppelen ofzo, nouja slordig maar niet zon big deal, jammer dat je een uur hebt zitten wachten op een trip die niet komt.
Of je word moedwillig opgelicht ? (ik weet dat dat is waar jij aan denkt

)
Dan moeten ze weten welke jij gaat laten testen. Als je laat testen, dan neem je dus een willekeurig zegeltje uit het vel, eventueel meerdere als het groot genoeg is dat je die kunt missen ipv het hoekje te laten testen.
Wel kan de dosis natuurlijk verschillen per zegel. Ik weet niet precies hoe ze de LSD gewoonlijk aanbrengen. Als ze een heel vel in de liquid leggen zouden de randen sterker zijn dan het midden. Als ze druppelen kunnen de druppeltjes wat verschillen in formaat.
Gelukkig is bij LSD de dosis lekker flexibel. Als je 100ug zegeltjes tussen de 80 en 120 varieren zul je het waarschijnlijk nog niet fatsoenlijk merken zonder te testen. (Want ervaringen zijn veel meer afhankelijk van set en setting dan van een klein tot matig dosis verschil)
Met pillen denk ik dat er weinig spreiding zal zijn als ze van 1 batch zijn. Dat spul word natuurlijk in 1 hoop gemaakt en dan in pilletjes gevormt ofzo en zullen dus allemaal dezelfde inhoud hebben.