Hellraiser_[NL]
Bewuste gebruiker
Hallo
Hier in mijn woonplaats GOuda word de wiet steeds duurder.
Voor een Grametje betaal je hier al gauw 8 Euro Bubble zelf 10 Euro.
Ik vind dit veel te duur, en het maakt ondspannen met een jointje in je hand na een lange dag werken ook niet meer leuk
Dus
Ik en een vriend van me hebben besloten een schuurtje omtebouwen naar een kwekerij voor eigen gebruik.
Het gaat om een standaard gamma schuurtje van 2,50 m breeden 1,80 m hoog.
Wil in het schuurtje goed gaan isoleren en vroeg me af welke stof ik daar het beste voor kan gebruiken.
Ik zat te denken aan.
*piepschuim
*Glaswol
*steenwol
welke van deze zou het beste zijn?
Het volgende probleem gaat over de lampen aangezien in maar 5 plantjes ga kweken (legaal)
hang ik maar een lamp op.
Ik heb de keuze tussen 230 Volt of 380 Volt (3 fase) van welke kabel zou ik mijn stroom gaan gebruiken?
is het beter voor de energieprijs als ik de stroom van de 380 kabel aftap ,of maakt dit niks uit ?
de bedoeling is dat ik van de 380 v kabel een fase aftap en een nul en natuurlijk een aarde.
dus als ik maar een fase aftap heb ik gewoon 230 volt
Heeft iemand andword op mijn vraagen ?
Hier in mijn woonplaats GOuda word de wiet steeds duurder.
Voor een Grametje betaal je hier al gauw 8 Euro Bubble zelf 10 Euro.
Ik vind dit veel te duur, en het maakt ondspannen met een jointje in je hand na een lange dag werken ook niet meer leuk
Dus
Ik en een vriend van me hebben besloten een schuurtje omtebouwen naar een kwekerij voor eigen gebruik.
Het gaat om een standaard gamma schuurtje van 2,50 m breeden 1,80 m hoog.
Wil in het schuurtje goed gaan isoleren en vroeg me af welke stof ik daar het beste voor kan gebruiken.
Ik zat te denken aan.
*piepschuim
*Glaswol
*steenwol
welke van deze zou het beste zijn?
Het volgende probleem gaat over de lampen aangezien in maar 5 plantjes ga kweken (legaal)
hang ik maar een lamp op.
Ik heb de keuze tussen 230 Volt of 380 Volt (3 fase) van welke kabel zou ik mijn stroom gaan gebruiken?
is het beter voor de energieprijs als ik de stroom van de 380 kabel aftap ,of maakt dit niks uit ?
de bedoeling is dat ik van de 380 v kabel een fase aftap en een nul en natuurlijk een aarde.
dus als ik maar een fase aftap heb ik gewoon 230 volt
Heeft iemand andword op mijn vraagen ?