Zelf paddo druppels maken

ljuv

DF-koningin
Hoi!

Ik vraag dit voor een vriend.

Er is natuurlijk genoeg te vinden op internet over hoe en wat, maar wij zijn op zoek naar ervaringen. De do’s en de don’ts, de tips en tricks. Oftewel de kunst van het

✨PADDO DRUPPELS MAKEN✨

In Rotterdam wordt het weinig verkocht door dealers en wij verkiezen toch het natuurlijke product boven de synthetische, maar ja - we gaan niet naar 020. Bovendien: kneitertje duur jonge.

We hebben wel 1 specifieke vraag: kan je gewoon de ethanol van de drogist pakken?
Maar verder is alle info welkom!

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb er recent ook gemaakt door gedroogde, vermalen paddo's een week te laten trekken in alcohol van 96%, nadien gefilterd en in kleine flesjes gedaan, sommige heb ik ook nog een beetje laten verdampen. Heb ze nog niet uitgebreid getest maar ik merk wel dat het effect iets anders lijkt te zijn. Ik vermoed omdat ze ook stoffen in paddenstoelen zitten die niet zo goed in alcohol maar beter in water oplossen. Daarom is het misschien interessant om ook nog met water een extractie te doen en die dan samen te voegen. Daarnaast is het voor mijn druppels ook zo dat ze niet superpotent zijn wat handig is om te doseren. Ik moet dus niet per druppel doseren maar eerder per buisje van het druppelflesje.

• Love
Waarderingen: ljuv

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ervaring. Maar heb er een klein beetje over gelezen. Wat ik heb begrepen is, dat "de paddo druppels" zijn afgestemd om op uit te gaan. Ze bestaan uit synthetische en natuurlijke psylocibine. Dit om niet te trippy te worden.
Wat ik heb begrepen is dat ze lang bezig zijn geweest om de goede verhouding te vinden.
Zoek jij het paddo effect, maar dan vanuit druppelvorm? Of meer het effect van "de paddo druppels"? Dus meer om op uit te gaan?
Lang geleden was een vriend van me bezig om psylocibine uit paddos te halen. Hij gebruikte hier echte alcohol voor. Via een slijter kon hij een liter bestellen.

ljuv

DF-koningin
Of meer het effect van "de paddo druppels"? Dus meer om op uit te gaan?
Meer dit inderdaad! En/ of voor microdosen. Voor het echte effect kauw ik wel zo’n doossie weg hoor hehe.

Het leek me vooral leuk om mee te experimenteren, mede omdat wat nu wordt aangeboden nog rete duur is en mijn maat een vet goeie grower is. Maar over de hoe kan ik maar vet weinig vinden.

Ik heb er recent ook gemaakt door gedroogde, vermalen paddo's een week te laten trekken in alcohol van 96%, nadien gefilterd en in kleine flesjes gedaan, sommige heb ik ook nog een beetje laten verdampen. Heb ze nog niet uitgebreid getest maar ik merk wel dat het effect iets anders lijkt te zijn. Ik vermoed omdat ze ook stoffen in paddenstoelen zitten die niet zo goed in alcohol maar beter in water oplossen. Daarom is het misschien interessant om ook nog met water een extractie te doen en die dan samen te voegen. Daarnaast is het voor mijn druppels ook zo dat ze niet superpotent zijn wat handig is om te doseren. Ik moet dus niet per druppel doseren maar eerder per buisje van het druppelflesje.
Leuk!!! Maar klinkt alsof jij het antwoord ook nog niet helemaal gevonden hebt of wel haha?

Brakka Mang

Badass junkie
Gewoon in de blender en smoothies van maken, elke dag een paddenstoeltje. Is ook microdosen toch 🤣

Heeft iemand weleens gedroogde paddos gerookt?

• Haha
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Heeft iemand weleens gedroogde paddos gerookt?
Ik heb wel een rookoven… serieus grappig idee wel, misschien ook beter voor de smaak.

Gewoon in de blender en smoothies van maken, elke dag een paddenstoeltje. Is ook microdosen toch
Hahaha ja maar op die manier blijft t niet lang goed! Ik had gewoon verwacht dat wel meer mensen zelf aan t knutselen waren gegaan maar valt nog tegen. Misschien keer op reddit zoeken maar ik snap die site nooit zo goed dus irritant ahahahaha

N3K0

Badass junkie
meer mensen zelf aan t knutselen waren gegaan
Ik heb tijdje terug paddo olie besteld.
Maar die is met MTC olie en kvind dat echt 3x nikssss.
Ben uhm nu nog aan testen heb 1x 2 druppels gedaan, toen een keer 4 en later een keer 8.
Waarschijnlijk a.s weekend eens 15 druppels proberen. ( had namelijk wel gedacht dat bij 8 "iets" moest voelen.

Als deze druppels op zijn ga ik zelf druppels proberen te maken van me gedroogde paddo's. ( 1tje met alcohol en de andere waarschijnlijk met honing)

ljuv

DF-koningin
Als deze druppels op zijn ga ik zelf druppels proberen te maken van me gedroogde paddo's. ( 1tje met alcohol en de andere waarschijnlijk met honing)
Omgggg pls houd me up to date, ben heel benieuwd!
Je kan wel heul veul vinden rondom druppels maken van niet-illegale paddenstoelen (zoals Lions Mane). Ik vermoed dat het niet zo heel veel verschil maakt of het een illegaal of legale werkende stof in zich heeft. Maar ik ben niet zo scheikundige aangelegd dus heb geen idee ahahaha.

Ik heb tijdje terug paddo olie besteld.
Maar die is met MTC olie en kvind dat echt 3x nikssss.
Ben uhm nu nog aan testen heb 1x 2 druppels gedaan, toen een keer 4 en later een keer 8.
Waarschijnlijk a.s weekend eens 15 druppels proberen. ( had namelijk wel gedacht dat bij 8 "iets" moest voelen.
Voelde je helemaal niks bij 8 nee?! Rotspul dan! Ik voel me bij 4 altijd wel echt een beetje wauzie hoor… En een maat bij mij had op dtrh per ongeluk te veel genomen en was in een keiharde trip beland😂

Olie-achtige basis lijkt me sowieso niks. Ik wil gewoon iets dat op de druppels lijkt die ik heb maar dan zonder de 4-MO-MET. Denk dus op alcoholbasis indd.

• Love
Waarderingen: N3K0

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb geen ervaring. Maar heb er een klein beetje over gelezen. Wat ik heb begrepen is, dat "de paddo druppels" zijn afgestemd om op uit te gaan. Ze bestaan uit synthetische en natuurlijke psylocibine. Dit om niet te trippy te worden.
Wat ik heb begrepen is dat ze lang bezig zijn geweest om de goede verhouding te vinden.
Zoek jij het paddo effect, maar dan vanuit druppelvorm? Of meer het effect van "de paddo druppels"? Dus meer om op uit te gaan?
Lang geleden was een vriend van me bezig om psylocibine uit paddos te halen. Hij gebruikte hier echte alcohol voor. Via een slijter kon hij een liter bestellen.
Ja dit klopt. Er zit 4-aco-dmt bij.

jam

Bewuste gebruiker
Ik denk dat er op shroomery wel goede manieren staan om druppels te maken. Maar om hele potente te hebben vermoed ik dat het gemakkelijker is om er idd nog een tryptamine aan toe te voegen.

• Like
Waarderingen: XMR

Пусто

Bewuste gebruiker
Je kan ook gedroogde paddo's tot poeder vermalen en in capsules doen als je maat 00 hebt zit er 0,2 gram per capsule in dat is perfect voor micro dosering heb geen idee hoe ingewikkeld het is om druppels te maken lijkt me ook wel leuk

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hou er wel rekening mee dat de natuurlijke variant psilocybine erg onstabiel is en dus niet lang houdbaar. Dit is 1 van de redenen dat bijvoorbeeld 4-AcO-DMT is ontwikkeld omdat deze een veel stabieler molecule heeft en dus vele malen langer houdbaar maar wel nagenoeg hetzelfde effect geeft. Ik zou echter niet weten hoe lang psilocybine houdbaar is zodra het is opgelost in vocht maar ik vermoed zeer kort. Wellicht kan hier @Proxima een veel beter onderbouwd antwoord op geven.

N3K0

Badass junkie
Je kan ook gedroogde paddo's tot poeder vermalen en in capsules doen als je maat 00 hebt zit er 0,2 gram per capsule in dat is perfect voor micro dosering heb geen idee hoe ingewikkeld het is om druppels te maken lijkt me ook wel leuk
Ik eet altijd gewoon een klein stukje(Afgewogen)
Kvind zelf capsules maken, grinden enzo teveel werk/moeite🤣

ljuv

DF-koningin
Jaaa dit doen we eigenlijk altijd al indd en is heel easy. Druppels was ook meer voor de leuk!

Bovenaan