Zelf pil samenstellen?

hardcopy0

Newbie
Je hoort vaak dat er rotzooi in pillen zitten, of hele sterke pillen in omloop zijn.
Dan ben ik misschien simpel, maar wat weerhoud mij ervan om mdma kristallen samen met een bindmiddel in een pil te drukken?
Dan kan ik toch afmeten hoeveel mdma erin zit en kom ik niet voor verassingen te staan?
Puur voor eigen gebruik. Of zie ik iets over het hoofd?

simonsnel

Experimenterende gebruiker
Het is makkelijker om capsules te vullen met mdma. De capsules kan je bij de smartshop kopen. Je moet er wel rekening mee houden dat je mdma poeder niet per definitie puur is. Dus als je zeker wilt zijn over wat je binnenkrijgt, moet je dit eerst laten testen.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Dat is een vraag die je jezelf moet stellen, ik weet niet wat je er van weerhoud. Denk dat het, zoals simon zei, makkelijker is om capsules met MDMA te maken, en dit gebeurt ook al best veel. Maar je mdma kan natuurlijk ook niet helemaal zuiver zijn. Laat je pillen/mdma gewoon testen en dan heb je nergens last van. Ik vind pillen soms gewoon makkelijker dan een capsule. Als ik een pil van 200mg heb, kan ik eerst 2/3 nemen en dan later die 1/3. Met een capsule moet je er dan 2 meenemen. Niet dat dat voor 2 capsules echt een probleem is, maar dit kan toch net het verschil maken van even met de politie mee of niet.

Narayani

Bewuste gebruiker
En je pillen laten testen, die ik nu heb zijn getest op 220 Mg terwijl ze zelf 250 wegen. Zal dus weinig anders in zitten dan spul om het aan elkaar te plakken en een kleurtje te geven.

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Ja, dat kan. Nee, je ziet niks over het hoofd.

Maaarrrr, je kan het makkelijker in een vloeitje/capsule doen. Makkelijker en goedkoper. En als je je pillen test krijg je al geen troep binnen en sterke pillen kan je toch doseren? Snap het probleem niet zo, beetje moeilijk doen om het moeilijk doen als je t mij vraagt

hardcopy0

Newbie
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat me om 2 zaken:

- Makkelijk doseren. Van een capsule kun je geen 'halfje' nemen
- Zeker weten wat erin zit; je kunt natuurlijk kant en klare pillen kopen. Maar je hebt geen garantie dat als je vandaag een apekop laat testen dat een apekop over een jaar nog dezelfde verhoudingen heeft. In principe kan iedereen een vormpje kopen om te persen.

Wat zit er gemiddeld aan pure mdma in een pil? 150mg?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
hardcopy0 zei:
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat me om 2 zaken:

- Makkelijk doseren. Van een capsule kun je geen 'halfje' nemen
Capsules kun je inderdaad niet halveren. Maar als je zelf capsules gaat maken kun je ook gewoon twee verschillende maten kopen en de kleinste maat met bijvoorbeeld 50mg vullen en de grootste maat met 100mg. Of je vult alle capsules met een halve dosering, en slikt er dan twee als je begint. Of je vult de capsules telkens net voor gebruik, zodat je dan precies kunt bepalen hoeveel je wilt. Er zijn echt zoveel manieren te bedenken waardoor capsules geen nadeel zouden moeten zijn ten opzichte van zelf pillen gaan staan drukken.

- Zeker weten wat erin zit; je kunt natuurlijk kant en klare pillen kopen. Maar je hebt geen garantie dat als je vandaag een apekop laat testen dat een apekop over een jaar nog dezelfde verhoudingen heeft. In principe kan iedereen een vormpje kopen om te persen.
Garanties heb je nooit, ook niet met MDMA kristallen. Kristallen zul je ook elke keer weer opnieuw moeten laten testen omdat de zuiverheid kan verschillen. In dat opzicht win je dus niks in betrouwbaarheid ten opzichte van pillen. Het beste is nog altijd gewoon een voorraadje inslaan van een batch zodat je er lang mee door kunt en altijd zeker weet dat je hetzelfde product hebt. Het aantal slechte pillen is tegenwoordig minimaal, alleen de doseringen kun nog wel eens uiteen lopen. Maar dat probleem heb je niet als je een voorraadje inkoopt.

Wat zit er gemiddeld aan pure mdma in een pil? 150mg?
Volgens mij gemiddeld 140mg, maar dat doe ik even uit mijn hoofd. Uiteraard lopen de doseringen echter nogal uiteen, met ook heel veel pillen tussen de 160 en 210mg. Persoonlijk kom ik eigenlijk alleen nog maar pillen tegen die 170mg plus bevatten

Tot slot, realiseer je je dat zelf pillen drukken echt best veel werk is? En nog veel belangrijker, dat je met het zelf drukken van pillen best een groot risico loopt op een enorme spreiding van de dosering MDMA per pil?

Bovenaan