dan nog...Weird_Tripping zei:Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan...Kstond fcking strak :P
Heel de nacht KLAAAAAR Wkkr.. owja... kep nu net het restje op :P Voel je nog wel beetje xD

Frisko zei:dan nog...Weird_Tripping zei:Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan...Kstond fcking strak :P
Heel de nacht KLAAAAAR Wkkr.. owja... kep nu net het restje op :P Voel je nog wel beetje xD
als da echt retegoeie speed is komt ge daar idd een week mee toe :P![]()
maarja amuseer u alsnog![]()
![]()

Lmao, doet het anders volgende keer in je cola joh!!Weird_Tripping zei:Frisko zei:dan nog...Weird_Tripping zei:Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan...Kstond fcking strak :P
als da echt retegoeie speed is komt ge daar idd een week mee toe :P![]()
maarja amuseer u alsnog![]()
![]()
Khoop dak zondag beetje clean ben want dan ga ik LSD doen voor 1e x![]()
Weird_Tripping zei:Ejeh ik weet niet whor :P Maar ik heb serieus 2 gram achter elkaar weg gesnoven .. En dat was men 2e x...
Telefoon zei:als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen
moet je gewoon ff wat eten hoe moeilijk je het ook naar binnen krijgt :P
Delirium zei:Telefoon zei:als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen
Een gram MDMA is natuurlijk veel lekkerder!
Ik viel haast van men stoel toen ik dit van telefoon las. Als je het mij vraagt volgens mij haalt ie alles wat ie hier zegt letterlijk van erowid experience reports af en komt ie hier daar wijs mee liggen doen.ik zou gewoon alles tegelijk doen XD
als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen
MindTraveler zei:1. die 2 gram zal wel niet in 1x opgesnoven zijn maar verdeeld over een avond. En dat zal ie ook wel niet in zn eentje hebben opgesnoven want anders heeft ie toch wel serieuze B-speed als iemand zonder gewenning op zn eentje op één avond 2 gram wegsnuift.
2.Ik viel haast van men stoel toen ik dit van telefoon las. Als je het mij vraagt volgens mij haalt ie alles wat ie hier zegt letterlijk van erowid experience reports af en komt ie hier daar wijs mee liggen doen.ik zou gewoon alles tegelijk doen XD
als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen

Frisko zei:rotte speed lijkt mij als het je 2de x nog maar is...
van echt goeie speed snuif jij geen 2gram weg als 2de x ...![]()
![]()