Ziek van Pep

WeirdoW

Belezen gebruiker
Ejeh ik weet niet whor :P Maar ik heb serieus 2 gram achter elkaar weg gesnoven .. En dat was men 2e x...

Kep nou amaal pijn in men buik net of er amaal lucht inzit en het niet eruit komt.. En soort hoofdpijn (niet te beschrijven)

Iemand ervaring mee? :grin:

Frisko

Badass junkie
rotte speed lijkt mij als het je 2de x nog maar is...
van echt goeie speed snuif jij geen 2gram weg als 2de x ... :sunglasses: :beer:

WeirdoW

Belezen gebruiker
Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan... :openmouth: Kstond fcking strak :P

Heel de nacht KLAAAAAR Wkkr.. owja... kep nu net het restje op :P Voel je nog wel beetje xD

Edit:

Hij slaat hard aan :openmouth:

oke... ik snap nix meer van mezelf

Frisko

Badass junkie
Weird_Tripping zei:
Ja man afgelopen nacht heb ik geen oog dicht gedaan... :openmouth: Kstond fcking strak :P

Heel de nacht KLAAAAAR Wkkr.. owja... kep nu net het restje op :P Voel je nog wel beetje xD
dan nog...
als da echt retegoeie speed is komt ge daar idd een week mee toe :P :wave:

maarja amuseer u alsnog :smilingimp: :wave:

WeirdoW

Belezen gebruiker
Frisko zei:
Weird_Tripping zei:

dan nog...

Khoop dak zondag beetje clean ben want dan ga ik LSD doen voor 1e x :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Weird_Tripping zei:
Frisko zei:
Weird_Tripping zei:

dan nog...

Khoop dak zondag beetje clean ben want dan ga ik LSD doen voor 1e x :mrgreen:
Lmao, doet het anders volgende keer in je cola joh!!

Telefoon

Wijs gebruiker
ik zou gewoon alles tegelijk doen XD

als je toch al zo VERSTANDIG BENT om 2 gram bij je 2e keer weg te snatsen

pepito

Bewuste gebruiker
was het niet 2 mg? geloof er niets van. Categorie: "opscheppen over hoeveelheid van gebruik" en dat is niet de bedoeling. :)

Bail

Experimenterende gebruiker
Mjah gelukkig heb je hele slechte speed naar binnen gewerkt :wink:
Van 2gr redelijke speed krijg je flink last van hartkloppingen, en als beginneling is de kans groot dat je dan in paniek raakt.

Funky Monkey

Badass junkie
Naja ik snuif niet 2gram in een keer weg maar dat gevoel in me maag ken ik wel ja :mrgreen: moet je gewoon ff wat eten hoe moeilijk je het ook naar binnen krijgt :P

Immo

Badass junkie
Pfff ik denk als ik 2 gram speed in 1 dag zou weg snuiven dat ik echt dagen wakker zou zijn. Ik heb het een tijdje terug een beetje te gek gemaakt op een avond toen ben ik 4 dagen wakker geweest en dat was echt een hel. Ik vraag me nog steeds af of ik wel echt speed had die avond. :rolleyes:

MindTraveler

Belezen gebruiker
1. die 2 gram zal wel niet in 1x opgesnoven zijn maar verdeeld over een avond. En dat zal ie ook wel niet in zn eentje hebben opgesnoven want anders heeft ie toch wel serieuze B-speed als iemand zonder gewenning op zn eentje op één avond 2 gram wegsnuift.
2.

Ik viel haast van men stoel toen ik dit van telefoon las. Als je het mij vraagt volgens mij haalt ie alles wat ie hier zegt letterlijk van erowid experience reports af en komt ie hier daar wijs mee liggen doen.

boterkoek17

Bewuste gebruiker
MindTraveler zei:
1. die 2 gram zal wel niet in 1x opgesnoven zijn maar verdeeld over een avond. En dat zal ie ook wel niet in zn eentje hebben opgesnoven want anders heeft ie toch wel serieuze B-speed als iemand zonder gewenning op zn eentje op één avond 2 gram wegsnuift.
2.

Ik viel haast van men stoel toen ik dit van telefoon las. Als je het mij vraagt volgens mij haalt ie alles wat ie hier zegt letterlijk van erowid experience reports af en komt ie hier daar wijs mee liggen doen.

Mr. telefoon geeft gewoon een wijs advies.!
je moet niet alles zo letterlijk nemen.
beetje cynisme kan toch,

Goanaut

Bewuste gebruiker
Maar Telefoon + Wijs advies is gewoon een grappige combinatie.

Pff ik heb ns een keer een halve gram speed weggesnoven en ik stond zo strak als een lantaarnpaal niet normaal, dat doe ik nooit meer. Twee gram lijkt me helemaal niks. =(

neti

Badass junkie
die vage hoofdpijn herken ik wel van de afgelopen keer toen ik voor de eerste keer serieus gebruikte... had wel vel minder, maar twee dagen later een heel aparte zeurderige pijn in mn hofd... vervelend... nu weer over :rolleyes:

buzzy

Badass junkie
Gewoon begin kwaaltjes, neem anders even een lekker flesje warme brinta met je favoriete speen erop en ga daar lekker van genieten terwijl je lief in je bedje wat probeert te slapen oke ? :)

Bovenaan