Hallo, ik weet niet zo goed waar ik mijn post moet neerzetten, omdat het over een paar verschillende dingen gaat, en ook weer niet..
Zolang ik me kan herinneren heb ik al slaapproblemen, langs de ene kant heb ik extreme chronische vermoeidheid, wat als kind resulteerde in erg vroeg naar bed om te gaan slapen en minimaal 8uur slaap nodig had het liefste 10 uur, maar ik daarnaast bang was om te gaan slapen, bang dat ik dan dood zou gaan..
dus lag ik vreselijk te piekeren, ik kreeg nooit slaapmiddelen destijds. dit klinkt vreselijk tegenstrijdig i know.
ik werd ouder en had/heb nou niet bepaald een prettig leven achter de rug en nu ook niet.veeel gediscrimineer en dagelijks in elkaar geramd worden medische verwaarlozing vastgesteld enz enz meerdere ongelukken gehad inmiddels dus ik mankeer behoorlijk wat.
van oorsprong ben ik anti drugs roken alchol voor mezelf, dit komt mede door misbruik/geweld door drank en later door drugs erbij.zowel bij familie als kenissen/maatjes schoonfamilie als artsen zelf die over de schreef gingen met betasten ed..
ik heb destijds gewerkt maar kreeg in 2014 te horen dat ik me eigen daarmee in me vingers had gesneden omdat ik op chronisch vlak toen eindelijk wat antwoorden kreeg... ik had/heb fybromyalgie ziekte van tietze/conchitas chronische vermoeidheid extreem (reumatoloog zijn 1e opmerking was, nou je hoeft niet eens binnen te komen het straalt van je af dat je chronische vermoeidheid hebt)hypermobiele gewrichten, wisselende bloeddruk.
bij mij is het zo dat ik destijds na toen ook lichamelijke ongelukken gehad te hebben in 2002 echt extreem veel last had van chronishce vermoeidheid en erg veel pijn.. ik had nml destijds een megazwaar ongeluk gehad en heb meerdere kleinere ongelukken eerder gehad en viel als kind minstens 1x per week vd trap
(dit kwam later gezien door refelxcollapages toen vielen er enorm veel kwartjes op zijn plaats dit is nml pas vorrig jaar door neuroloog vastgesteld bij teveel spanning, pijn, vermoeidheid hebben mijn hersens zoiets van ow we moeten uit, dit kan 5 minuten zijn of 3u dat ik buiten westen lig of net als vandaag voor 1 bericht op de telefoon te typen 7u nodig had om het te typen ik continu weg viel)
sinds mijn uittreding tijdens dat heftige ongeluk weet ik dat er leven na de dood is (wist ik al maar toen meegemaakt) ik wist toen ook dat ik vrijwel altijd buiten me lijf zweefde en als film naar me eigen keek.. ik ben vanuit het ongeluk terug gekomen om mijn taken hier te volbrengen.
soms vraag ik me af waarom vanwege de waslijst aan mankementen enz die ik erbij heb gekregen.
ik heb destijds vliegles gehad met brommer frontaal tegen tegenligger, ik kwam achter een stilstaande/zoekende auto vandaan warvan ik nog dacht ik ga hier wel naar links want anders klap ik er nog zo op..
dus die ttegenligger heeft echt knoerhard gereden..
brommer lag halve straat verderop, ik kwam terug bij en dacht heel duf ow dit was geen droom.. ik scheen tegen de koplamp op gereden te zijn overde moterkap gerold over dak en dan erachter weer op de grond terecht gekomen door de klap was ook me helm losgeraakt.
ik wou opstaan want ik wou niet nog extra overreden worden..
achteraf gezien weet ik dondersgoed dat ik niet zomaar omhoog had mogen komen..
ik had toen dus een whiplash, al me ribben zwaar gekneusd en 1 rib gescheurd, wederom weer zenuw/spier klem tussen schoduerblad en bovenste rib wat net een half jaar terug goed zat..een extreem blauwe rechter bovenarm..linker ellebog verbrijzeld, 5 minuten later geoperereerd en hij had eraf gemoeten..
zenuw beschadigd links en verlamd hand knieen kraakbeen ertusenuit shceenbenen geen idee, die doen sinds dat ongeluk enorm zeer als ik erop wil zitten dan voelt het alsof ze bont en blauw zijn.. oja en me rechterhand was ook gebroken maar was niet gezet,.
ik heb toen een jaar moeten revalideren heel zwaar en pijnlijk arm terug oprekken van stand vanuit 90 graden en hangend handje naar uiteindelijk een hoek van 30 graden en zenuwpijnaanvallen, rechts kon ik ook niets, want daar was die rib verkeerdgeschoten zodat ik me arm niet eens naar me mond kon krijgen..
ik heb toendertijd diclofinac voorgeschreven gekregen maar daar werd ik zwart van voor me ogen en heel akelig, toen moest ik het maar doen met ibuprofen en een paar zetpillen in het begin. ik kreeg verder niets voorgeschreven van medicatie.
in totaal ben ik nog 2x aan me elleboog geoperereerd omdat de pinnen die erin zaten de zenuw steeds blokeerde en beschadigde.ongeluk was in 1996.in 2005 eb ik me laatste operatie gehad aan elleboog en toen is alles eruit gehaald wat er nog in zat wegens nog meer beschadiging zenuw.
ik heb toendertijd echt erg veel pijn gehad en kreeg van een vervangend arts zaldiar voorgeschreven tramadol/paracetamol.
ik vertelde toen nog tegen een orthopeed dat ik het zo erg vondd a tik aan de zaldiar moest, ik wist nml dat als ik aan de medicatie zou gaan er steeds meer nodig was, hij zei wil je nog wat kwaliteit van leven hebben, dan zou ik het toch gebruiken. achteraf heb ik me afgevraagd waarom mijn huisarts destijds geen zaldiar of wat anders voor geschreven had tijdens de revalidaties vooral in 1996 vreselijke pijnen geleden..
na 2005 nog meerdere ongevallen gehad gebroken schouderkop links kop staart botsing enzenz..
ik ben in 2010 geloof ik...bij de pijnpoli arts gekomen en die heeft mij destijds voorgeschreven zaldiar 6 per dag diazepam voor rechterschouderpees die compleet naar de fillestijnen is eerst fentanyl pleisters teringzooi,, daarna butrranspleisters 20 mg maar was ook niet eens genoeg hij schreef een keer pleisters voor van 52 mg per uur afgifte..die heb ik niet meer genomen werd er ziek van... temgesic tabletten voor de pijnpieken..en ze wilde me eigenlijk ook nog een anti depresiva geven die voor de pijn in me ribben was.. die ik niet heb genomen..
daar is later nog bijgekomen voor te kunnen slapen oxazepam en themazepam prometazine
dus ja een hele apotheek aan zooi in me lijf, ik kan gerust 6 pleisters opplakken die 20 mg zouden moeten afgeven per uur maar vraag me dat af..
ik moest ze ipv een week te kunnen dragen om de 3 dagen wisselen.
ik kreeg vorrig jaar prednisolon voorgeschreven omdat ik bloedarmoede had daar ijzerinfuus voor gekregen en me lijf reageerde met netelroos.
toen kreeg ik dus de prednisolon.. ik wist niet wat ik meemaakte!! ik had ineens 95% minder pijn en ik was niet meer de hele dag moe en lamlendig..
ik wist in het begin ook niet hoe ik moest reageren want ik was gewend minstens 2 tot 3uur overdag te slapen vanwege min chronische vermoeidheid.,
echter de bijwerking is flinke oedeem in onderbenen en zoiezo veel vocht vasthouden vd prednisolon.. scheelt 15 tot 18 liter cq kilo!!
ik heb nadat ik acute bronchitus had ineens een ommezwaai gehad vd prednisolon.. die 10/20 mg werkte niet meer.
ik kreeg extreme wondroos open benen en die heb ik nog steeds, ik heb wel tijden gehad dat ik door wou stouwen en 60 mg prednisolon pakte en ik weer aan de pleisters zat omdat ik in 2017 me schouderpees scheurde door de wasmachine kraan open te willen draaien. in nieuw huis..
omdat ik merkte dat ik door de baclofen waar ik vroeger geen last van had gewoon cotnrole blaas verloor en halve dag nog gewoon niet normaal functioneerde..
dus ik mixte de hele tijd maar van alels benzodinens ed om in slaap te geraken..maar dat lukte ook niet meer,,
het was en is allemaal zo zwaar lijfelijk dat ik dacht ik wil van meerdere medicatie af door meer met kruiden te gaan doen,
ik heb sinds 3 a 4 weken maar canabis geprobeerd als tegenhanger vd prednisolon om rustig te worden dus..en gebruikte ook al cbd olie capsules..
ik heb eerder in 2016 toen ik hormoongevoelige borstkanker bleek te hebben cbd pasta gebruikt.. na 3 enorm zware chemokuren ben ik gestopt me tde chemo.. en helaas dat ik die 3 ooit heb laten doen want mijn hersens zijn echt gefritueerde hersens geworden zoals ze dat zo oooi noemen, ik blij dat me borsten beide geamputeerd zijn gezien ik in gendertraject zit en zat.
dus ja dat was ook bijna me dood de chemo, 20 kilo lichter in 3weken tijd extreem ziek kon niet eens meer een kopje thee optillen van nachtkastje.
was niks van mij over..
nu ik nog aan de prednisolon zit waar ik vanaf wil maar dan niet cold turkey net als nu 4 dagen niet gehad is levens gevaarlijk, plus benen weer terug in opstand..
ik heb gemerkt dat de jusite wiet wel ook werkt tegen de pijn en nadere merk ik niks van, ik betaal hier in breda maar liefst 10 euro voor wat wiet, ik probeer daar dan 3 a 4 dagen mee te doen, ik rook het niet ik doe het op een hap eten of zelfs tegenwoordig doe ik wat in me mond en slok cola erachteraan en het zit in me, ik ben dr dus ook niet high van geweest, heb lemongrass gehad die smaakt wel lekker maar die werkig is bijna niks amnese vind ik enorm vies smaken..
ik had skunk ofzoiets en nog 1 weet even niet meer welke die dus de zwaarste werking zouden hebben.
en heb 1keer ook hasj meegenomen maar dat is geen doen (als je het niet rookt) en was niet lekker en hielp niet.
nu las ik de recensies via een site of via google .. en daar stond dus eigenlijk op dat in breda geen enkele shop fatsoenlijke drugs verkoopt, er is iemand geweest die van alles had getest hoeveel thc overal inzat en er is gewoon veel uitgehaald..
zelf de slechtste wiet gehaald bij purple rani oude muffe rotzooi iemand anders bij de boot wat ook niet om over naar huis te schrijven is.
en zelf dus paar keer bij flying high in de stad gegaan.. waar ik dus heb uitgeprobeerd,
nu hoor ik zelf dat er iemand iis die voor 10 euro 4x zoveel geeft..maar ik heb daar nu nog steeds niets van gehad.viavia
dus ja waar ku nje in breda wat fatsoenlijke wiet halen? die niet te duur is die sterk genoeg is?
en waar niet zoveel mee gerommeld is?
ik ben zelf ook bezig met kruiden kweek, zodat ik meer en meer over kan stappen op de kruiden geneeskunde om de hoeveelheid pillen en slaap pillen ed niet meer te hoeven nemen..
daaraast heb ik bij de headshop ook geprobeerd plantenpil die xtc pil zou moeten kunnen vervangen die doet echt niets.,.
en sort cacaopoeder om energie te krijgen maar dat werkt maar een beetje..
dus ja ik zoek met enige spoed fatsoenlijke wiet die te betalen is en goed is om af te kunnen bouwen met die enorme hoeveelheid normale pillen..
hier rookt de hele straat wiet en zijn e ral in de uurt 3 thuiskwekers opgerold..
zelf zit ik notabenen in een oud wietpand waar ze boven o pde zoder hadden gekweekt daarna kwam er een meid in die vervolgens met kind en vriend of ma ging verhuizen na 10 jaar dat ze hier zat, ik weet niet wat zij in die 10 jaar gedaan heeft, dit is oorspronkelijk een oude seniorenwoning..
geen enkele verwarming deed het overal vreselijke tocht plafonds echt gewoon 3x moeten witten zo vies van de rook
blinde stopcontacten enz..
maar goed.. ik hoor alleen maar dat er richting rotterdam amsterdam enzo veel betere wiet te verkrijgen is..
in delft ben ik ook vaker geweest voor ex pleegdochter die blowde om rustig te worden in dr hoofd..
wie kan mij vertellen welke wiet het meeste thc heeft waar er in breda misschien wel ergens goed betaalbaarder spul is..
ik ga zelf nog vragen of ik thuiskweek mag doen voor eigen gebruik via pgmcg.nl in tilburg mag dat alwel met 5 planten..
en ik ben met kruidenbezig die je kunt vermegnen met de wiet, zoals salie rozemarijn ed..
sorry voor het lange verhaal maar dan weten jullie in ieder geval de geschiedeinis dusver,
ik wil niet mezelf helemaal met een mix in slaap meer moeten krijgen en dan de volgende dag niks meer kunnen..
orgen moet ik naar de neuroloog die mijn reflexcollapages heeft vastgesteld..
omdat ik weer enorm veel pijn in arm heb en ik echt mega mega vaak dus compleet wegval..
ik hoop dat jullie wat weten..
waar goedkopere goede wiet is hier in de buurt van breda, of moet ik echt in de andere steden zijn?
dankjewel zovast..