Neehee,Oom Klaas zei:Met appel en stroop.
Darah zei:Doe 2 lepels van gelijk formaat in de vriezer -een paar uur-.
Leg ze daarna met de onderkant tegen je wallen aan -> de kou stimuleert bloedsomloop

precies, in de winter gewoon af en toe zonnebankje pakkenBeeeb zei:Een zonnebankje doet bij mij wonderen.
Als je wat bruiner bent vallen een wit gezicht met rode vlekken, wallen en donkere kringen onder je ogen minder op![]()
Beeeb
W.F.L. zei:Darah zei:Kou stimuleert de bloedsomloop helemaal niet, warmte wel. Het is pas als de kou weggaat (en je bloedvaten weer verwijden) dat de bloedsomloop gestimuleerd wordt, volgens mij.
Dat dus. Kou stimuleert de bloedsomloop niet. Denk maar aan de stijfheid van je handen als je in de regen en kou in de winter naar huis fietst. Wisseling van kou stimuleert dus wel.Darah zei:W.F.L. zei:Darah zei:Kou stimuleert de bloedsomloop helemaal niet, warmte wel. Het is pas als de kou weggaat (en je bloedvaten weer verwijden) dat de bloedsomloop gestimuleerd wordt, volgens mij.
Hoe verklaar je dan rode wangen van de kou? dat is toch kou na warmte?
verder heb je gelijk (:
Volgens mij is het dus een combinatie, een warm-koud-warm-koud bad/douche etc. het beste; zo zet je je lichaam aan het werk..
Dus; sauna en daarna een koude douche/
1percent zei:Gewoon een lekker broodje kebab met een flesje turkse melk![]()
(niet proberen als je nuchter bent, dan smaakt t naar iets vies)

1percent zei:Gewoon een lekker broodje kebab met een flesje turkse melk![]()
(niet proberen als je nuchter bent, dan smaakt t naar iets vies)
Irezz zei:Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.
Dreuge zei:Aan het eind van de nacht ff met je ogen dicht op bed liggen, alles ff laten uitrusten, na een paar uur op staan en fruit eten (goedemorgen of hero drinkontbijt!!!) en dan douchen. Je ziet er mischien wat moe uit, maar als mensen je niet sowieso al verdenken van drugs gebruik zoeken ze daar toch niet zomaar wat achter??
pep is leuk, maar heel dubbel.W.F.L. zei:Irezz zei:Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.
Dat is niet zo gek. Wiet verlaagt je bloeddruk/oogboldruk. Lage oogboldruk = dichthangende ogen. :P
Alcohol doet dat trouwens ook. Daarom wil ik weleens een paar biertjes drinken na pep. Met GHB heb ik dat gek genoeg niet, daar ga ik alleen maar meer van staren.