Zombieface

altamiro

Experimenterende gebruiker
Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten.

De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier).

Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen :sunglasses:

Carlitos

Badass junkie
Eten,slapen,maskertje (dik mooi met van die zwarte pupillen) ik weet precies de goede door een zus van me.
Zie ik er fris uit + het zonnetje...

weyoun22

Bewuste gebruiker
altamiro zei:
Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten.

De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier).

Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen :sunglasses:

Dat soort nachten is het enige wat ik af en toe nog mis van speed :P Die zomernachten waar je gewoon lekker met maten beetje door de binnenstad kan lopen de hele nacht.

clockcable

Bewuste gebruiker
Je ziet mensen ook altijd zo raar kijken die een ochtendwandeling maken om half 7. Zien ze opeens een groepje jongeren in het park/ aan het water zitten.

altamiro

Experimenterende gebruiker
Ja, een stel agenten kwam ook nog kijken toen we op et industrieterrein stonden, ergens achteraf.

Uiteindelijk nog een goede 20 min met die gasten staan ouwehoeren over de opening van een nieuwe discotheek in de buurt etcetera, was echt supergezellig. Heerlijk hoe we niets hebben uitgevoerd maar er toch zo van hebben kunnen genieten.

Zomeravonden met pep zijn geweldig :hearteyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Darah zei:
Doe 2 lepels van gelijk formaat in de vriezer -een paar uur-.
Leg ze daarna met de onderkant tegen je wallen aan -> de kou stimuleert bloedsomloop

Kou stimuleert de bloedsomloop helemaal niet, warmte wel. Het is pas als de kou weggaat (en je bloedvaten weer verwijden) dat de bloedsomloop gestimuleerd wordt, volgens mij.

Ik heb zelf geen last van m'n zombieface (doe er wel water op gewoon omdat dat lekker fris voelt). Eigenlijk heb/had ik meestal wel een zombieface, dus met pep op valt het niet speciaal op ofzo. Enkel mijn ogen worden groter.

One for the doctor... :)

Een warme douche en een kop thee doen wonderen.

Maar een paar uurtjes slaap nog veel meer.

Bovenaan