zotste XTC ervaringen

ukipuki

Experimenterende gebruiker
Weet je als je goei pillen hebt moet je er zelfs niet zoveel van slikken!
En het niet alleen bij pillen dat dingen gaat inbeelden pak ni te veel ghb of speed want dan krijg je dit ook!

Het meeste dat bij gebeurd is stemmen horen...
Dingentjes die vervormen en dingen die ik me inbeeld. :openmouth:

crazyboy

Newbie
So many ... beautiful memories

ik ben een vroeger is na het uitgaan (had ook al enkele joints gerookt)
en was echt moe. moe. moe. Dan ben ik 2a3 u naar een stilstaand beeld blijven gapen op mijn tv. De video moet plotseling blijven blokkeren zijn
en was blijkbaar aan het dromen met mijn ogen open ofzo :cry:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:) :hearteyes: Love 2 Dance :hearteyes: :)

GabberFreak17

Belezen gebruiker
WOOOW weetj hoe freak.. vind 10 pille echt zo dom..:confused:

ben 17..doe nog niet zo lang xtc gebruiken...
de 1e ervaring die ik kreeg

XTC
Alleen zijn.. in het donker en je 1e trip krijgt.. alles beweegt
dit was toen ik 3.5 op had in een korte tijd.. ook mijn max

- kabouters zien hakkend over je bureau
-mensen die gaan lopen en op je bed gaan zitten.
- jezelf je eige stem in je hoofd aan horen die maar door blijft praten hoe relex je wel niet bent..
- Uren je eigen gepis aanhoren.. terwijl die niet eens begint:confused:
- de muziek zo mooi vind.. terwijl je naar een intro van windows luistert:confused:

SPEED
Kreeg meestal na 3e nacht geen slaap..
Vliegjes die op je af kwamen... veel doorzichtige mensen en dingen...
kweet niet hoe erg een bad trip is.. maah k heb meestal bij een trip.. t gevoel ze mij iets willen aandoen..:confused:
voral achtervolgings waanzin als de ziekte ook als het uitwerkt...
angst als de ziekte:confused: maar waarvoor? zodra slaap en eet gewoontes weer normaal worde..is alles weer normaal..:confused: al blijve de klachten naah 1 nacht slapen nog wel..

myself

Newbie
ik had van het weekend samen met een vriend en een vriendin snoepies op..
ik en die vriendin hadde er 5 1/4 op...

wat wij hebbe meegemaakt was echt zoow wazig :P

-we gingen op elkaars hoofd kriebelen (is heel lekker dan)

-toen we de auto uit waren (ik en die vriendin alleen over) waren we net een stel.. elkaar kusjes geven enzo

-in het park aan gekomen.... jowww ik wil naar het speeltuintje.. dus wij snel naar het speeltuintje lopen... staan we er recht voor... kijken we elkaar aan.. waar is het speeltuintje nou?????

-dus wij zoeken naar t speeltuintje terwijl we der allang middenin stonden

- we gingen btje bij elkaar liggen toen begon ik ineens een liedje te zingen over een weg naar rome :confused: vroeg die vriendin.. waar heb je t over??? zeg ik: ja ik ga morgen naar rome... huh zegt ze.. ja en me vader ook... toen zei ze: hey.... ik kijk der aan.. wat is der??? toen vertelde ze dat :P

- we zagen ook constant mensen staan en praten

-vriendin van me ziet een paard (was een klimrek) ze gaat der naar toe en aait m... goh ze hebbe hier ook al paardjes zegt ze!!

-k wou gaan klimmen maar t was zooow hoog (een meter ofzo) ik durfde niet meer..

- t zelfde met de glijbaan ik durfde er echt niet van af te gaan!! toch gedaan... lekker gevoel ik dat joh :P ff vliegen

-heel lang gezocht naar een aansteker die er toevallig op de grond zou moeten liggen enzo

- eenmaal onderweg naar huis +- 1 uur... vriendin van me zegt kijk daar loopt nog een vrouw der hond uit te laten.. hmm ja zeg ik wat raar...
ze komt dichterbij... blijkt het een jongen op de fiets te zijn met een meisje achter op :P

- thuis.. we gingen film kijken... ik was heeel hard aan het hijgen en ademhalen zei die vriendin.. maar dat was lekker...

- tijdens de film zat ik in een bos met alleen een tv recht voor me... was wel cool :P allemaal bomen in je huis :P

- minder cool was dat toen ik naar die vriendin keek dat ik een zwart schim naar de bank zag staan :confused: daar denk ik nog veel aan :confused: was heel eng maar op dat moment intereseerde het me nix

- ook als ik naar haar keek leek het alsof ze glimlachde maar als ik nog een keer keek zat ze gwoon naar de tv te kijken

t was gwoon te grappig voor woorden :P
morge gaan we het nog een keer proberen maar dan wel ietsjes minder dan 5 snoepies :P
daarna ga ik t wat rustiger aan doen (verstandig he :wink: )

t is wel leuk om andere ervaringen te lezen joh :grin:

baaybaay :grin: :wave:

Superman

lol enkelen dingen komen me wel bekend voor
ma dit was denk wel het ergste
ik had 5 pillen op en 1/2 gram keta ik zat op de bank een shaggie te draaien na 15 minuten rollen was het eindelijk gelukt ik pak mijn aansteker kon ik me shaggie niet meer vinden na alles af te hebben gezocht een n ieuw shaggie gedraai toen in hem op stop en na voren leunde om me aansteker te pakken viel hij achter mijn oor uit had hem avhter mijn oor gestoken en kon hem nie mee vinden hoewel hij daar ma 2 seconden heeft gezeten was zo erg van het padje
:)

echt lol om te lezen allemaal meeste dingen komen me wel bekend voor... :openmouth:

ik ben dit jaar naar Inqontrol geweest (was echt een super feesje trouwens :wink: ) en verder heb ik ook pillen geslikt op een ander feestje...wat ik allemaal heb meegemaakt haha echt geweldig:

-brillen zien bij mensen (best irritant :sunglasses: )

-de muziek helemaal door je lijf voelen (kriebels :) )

-opeens heel veel van iemand houden( :hearteyes: )

-hard wegrennen toen ik onderweg naar huis opeens een hele familie in een tuin zag staan en k bleef maar sorry zeggen :confused:

-heel boos worden op alles omdat ik mn vriendin niet meer kon vinden (InQontrol),k begon tegen iedereen aan te beuken (niet zo netjes van me :flushed: )

-onderweg ruzie maken met n vriendin over wat nou de kortste weg is en dan na 5 minuten zeggen dat het toch geen zin heeft :rolleyes:

-thuiskomen en naar de wc moeten maar geen zin hebben om te gaan en liever gaan dansen (ja in een stille huiskamer om 7 uur s ochtends:P)

-nergens anders aan willlen denken dan aan hardcore omdat de rest toch allemaal niet meer boeit :mrgreen:

-eerst heel heftig staan dansen en dan opeen stil gaan staan en alleen maar om je heen kijken naar andere mensen

-telkes denken dat je een bekende ziet

-helemaal verkleumd zijn( niet goed :( ) en alleen je benen voelen heel heet aan:)

-voor de tv zitten en denken datie aanstaat :confused:

-heel ver vanaf de party naar huis lopen en maar blijven lopen omdat ej simpelweg niet stoppen kunt :wink:

-opeens heel erg behoefte kirjgen naar een sigaret(de een na de ander :smoke: )

-denken dat iedereen je aan staart (is niet zo :rolleyes: )

nou da wast wel zo'n beetje kheb nog nooit echt een trip gehad ofsow
maar tot nu toe vond ik het wel gaaf :grin: :mrgreen: :grin:

baaaaizzzz

pepgirl

We kwamen een x compleet in de war 'snachts uit een discotheek
onder de pillen en speed, wilden toen naar huisgaan,
stapten in de auto en ik bleef maar zitten... mn kameraad vroeg waarom
ik niet ging rijden.......hmmmmmmmmm ja dat was t probleem ik wist niet meer hoe :cry: ...........

calimero

Newbie
En hoe zit het ondertussen met XTC078 ? Dat zit hier te leuteren over hoe slecht pillen wel niet zijn, terwijl hij gewoon degene is die er niet mee omkan. Typisch geval van een drugsmisbruiker die in anti-drugs messias verandert. Triest is dat. ..

Maar ter zake nu. Ik heb eigenlijk nog niet zo érg veel heel gekke xtc-ervaringen gehad. Slik meestal ook maar 1-2 pilletjes. Als er iets raar gebeurt, is het altijd wanneer de mdma aan t uitwerken is. Dan durf ik wel eens in van die 'mini-tripjes' vallen. Ik doe bijvoorbeeld m'n ogen dicht en zie m'n kat uit de hemel komen vallen recht op mij :) best wel ff schrikken. Maar 't is best een lief beestje hehe ...
Ik heb wel altijd de gewoontje één of meer jointjes te roken vooraleer ik m'n bed in stap, en dan is het altijd wel lichtjes hallucineren, zeker met gepaste muziek erbij :wink: Zo krijg ik altijd het gevoel dat ik aan t zweven ben door allerhande plattelands-weggetjes. Soms zie ik ook letterlijk sterretjes en allerhande patronen ...
Als ik teveel heb geslikt, gebeurt het natuurlijk weleens dat ik de draad van een gesprek verlies. Maar dat is me nog maar een keer of twee overkomen totnogtoe. Geef me een beetje tijd eh :stoned:

e-Thom

tja, kan er niks meer aan toevoegen...alles wat jullie hier vertellen heb ik ook al eens meegemaakt maar toch nog dit

na een nachtje niet slapen (x + speed) denken dat mijn vriendin bruiswater aan het drinken is. ik zeg: we hebben toch helemaal geen bruiswater in huis :confused:
bleek het gewoon plat water te zijn (zag gewoon de bubbels) :rolleyes:

of zeggen tegen een andere vriendin: mooie tekeningen op je muur. bleek het gewoon een witte muur te zijn :sunglasses:

we hebben een hond. (mops, zwarte snuit). ik lag in de zetel en dacht: wat zit die hond me nu aan te kijken? (vanuit mijn ooghoeken)....bleken het gewoon mijn zwarte schoenen te zijn :mrgreen:

:wave:

eergister 9koniginnenacht) heb ik ook wat geslikt...en mijn vriend had gesnoven en 1 pilletje gedaan...nou hoe fijn we toen hebben gepraat :)
echt super!! helemaal open en eerlijk over hoe gek we op elkaar zijn... :)
tvoelde gwoon zo goed!

we hebben veel gezien onderweg....partyende mensen,,bewegende bomen,, maar wat ik nog het leukste vond was dat ik toen ik om 5uur smorgens naar de wc ging d8 dat ik zijn moeder in de keuken zag staan om broodjes te bakken en zei dat ik er maar 1 wou... :confused:

mja al met al was het en toffe avond!!

spacekonijn

Badass junkie
hahhaha prachtig topic zeg! herken veeeel dingen die vrienden of ikzelf mee gemaakt hebben

mijn ergste ervaring was zeker de eerste keer, ik had er 1 op en kon dmv hele space muziek in trance raken ik scheen toen meerdere malen op de avond mijn ogen open gehad te hebben maar nergens op te reageren... ik vloeg toen door tunnels en prachtige landschappen heen die ik nog steeds kan zien soms maar nooit meer zo realistisch..
ook stond ik op de wc om te pissen en even later schrok ik wakker en had ik de hele boel onder gepist zonder er ook maar iets van gemerkt te hebben... :openmouth:

gezichten veranderen heb ik heel snel al dit is dan meestal niet extreem maar mensen krijgen een totaal andere uitdrukking in hun gezicht en worden vaak ineens 5 jaar ouder of jonger

ploerd_dark_core_

Ik heb iets heel erug Pekkigs meegemaakt:

Toen het ongeveer een maand of 2 uit was met mijn vriendin..nu al een jaar geleden had ik een drugsfeesy bij mij thuis...bankhangen..loeharde teringherrie aan en het kot vol met 20 a 25 man...
Toen die tijd zaten er een paar meisje achter mij aan en had toen een soort van scharrel..Dat meisje zat heel erug aan de drugs..ze was 16 en was bezeten van me..(gewoon ziekelijk)..

beneden in de woonkamer was er muziek aan heel veel mensen beneden en boven stond mijn computer met mijn muziek doorgelinkt naar beneden..(dus de boxen stonden beneden en ik was boven aanhet mixen op mijn comp)

had gevraagd dat er maar minimaal mensen op mijn kamer boven kwamen maar moest iedere x nadat ik van beneden kwam mensen weer wegstuuren...

Wie ik 24 uur lang niet wegkreeg was dat meisje dat zo ziekelijk gek van me was...het werd een geestelijke gekte in mijn hoofd...ik ging naar benden..zei ging naar beneden..ik ging naar de keuken..zij ging naar de keuken..ik naar buiten..zij naar buiten..ik weer naar boven..etc etc...ik denk dat ze me in 24 uur zo'n 50 a 80 x achteraan is gelopen..werd er helemaal KNETTER GEK VAN!!! Zo gek dat ik allemaal raar ging hallucineren en dingen zag die ik niet wou zien..dingen hoorde...dingen bedacht die niet waar waren enz...

Totdat ze boven op mijn kamer toen we helemaal alleen waren op mijn schoot ging zitten en haar blous half open maakte.....ik zag toen mijn naam in haar borst gekerfd...moest 3 x kijken...ben naar beneden gegaan en verschrokken het verteld aan toen die tijd mijn beste maat..

heb haar vanaf toen niet meer aangeraakt of aandacht geschonken..

Heb haar toen helemaal afgekApt...weet nog steeds niet of het een hallucinatie was of dat ik het echt gezien hebt...

Weet wel dat als je je eigen naam in een meisje dr borst ziet staan waarvan je weet dat ze psychies helemaal kork is en je ziekelijk stalkt..echt helemaal kork kan worden..!!!

Sorry voor het zeer uitgebreide verhaal...had korter gekund..kweet t maar moest t kwijt...hoop dat (wij noemen haar: Pekje) kapot gaat aan de drugs..ik haat haar voor die vrezelijke ervaring!

Trip Unit

Bewuste gebruiker
K gebruik het alleen maar op parties en wat ik tot nu toe heb gezien is:

-Hekjes en opstapjes die er niet zijn.

-Bijv een vriendin van mij heeft een groene blouse aan.....
Echt iedereen die iets groens aanheeft zie ik dan voor die vriendin aan
echt freaky gewoon,maar als je dichterbij komt of je kijk nog een x goed
dan zul je toch echt tot de conclusie komen dat ze het toch echt Niet is.

-Ik weet niet of iemand er wel eens op heeft gelet,maar op een feest liggen er altijd bergen aan glazen en flesjes op de grond dus.En echt het leek wel of ik in een soort van woestijn van beestjes liep.

-Airconditioning (rondvormig hing in de lucht)het leek wel 1 grote ufo die boven de dansvloer zweefde! Vooral omdat alle lichten en lazers er wel eens langsflitsten.

-Nog zoiets. Je ziot gewoon ergens rustig te chillen na zo'n snoepie en voelde gewoon elke x dat iemand me aantikte!En dan keek ik om en dan was er gewoon niemand :confused:
Dit verschijnsel heb ik echt vaak!

Dit was het zo een beetje :grin:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Gister had ik 2 pillen op een party gepakt,en ben daarna nog bij vrienden thuis wezen chillen.
Had de grootste pieken al gehad en was nu nog een beetje vaag,maar naarmate ik moeier werd ging ik rare dingen zien.
Bijvoorbeeld een maatje van mij zijn gezicht was een beetje blubberachtig,echt een raar gezicht gewoon.
Soort van Barbapappahoofd whahaha en een ander maatje die naast me zat zijn hoofd werd juist groot.
Ik moest ze wel ff aanstaren wilde ik wat zien :mrgreen:

Iemand dit ook meegemaakt?

Krs

Bewuste gebruiker
water willen halen op een feest. Denken dat je zon tent ziet blijken ze er zonnebrillen te verkopen.

telefoon die steeds groter en kleiner word.

smsjes sturen met woorden die nergens op lijken maar zelf denken dat je gewoon goede zinnen maakt.

geld willen tellen en het geld in je portemonnee zien dansen.

vriend die helemaal verschrikt achter je aan loopt en bang is om aangereden te worden :grin:

roaren*

Bewuste gebruiker
-je drankbonetje laten vallen op een fuif en beginnen graven in het niets omdat je denkt dat er zand ligt
-op een fuif in het midden van de zaal twee mensen aan een tafel zien zitten die aan het schaken zijn
-over de markt van brugge lopen en een koets zien uit den tijde van assepoester...
-brilletjes zien is ook altijd leuk :mrgreen:
-op een fuif naar iemand toe willen lopen maar een hele ommeweg moeten maken omdat er dwanghekkens staan..en iedereen maar raar kijken van huh wat doet die nu

heidrun

Belezen gebruiker
komt me heel erg bekend voor allemaal :grin:
ik heb ook veel soortgelijke dingen meegemaakt

maar het toppunt was toch wel dat ik dacht dat ik kusjes stond te geven aan mijn dwergpapegaaitje, terwijl ik in werkelijkheid op lowlands in een tentje lag met m'n broertje (en dus kusjes naar hem zat te geven)
echt vaag :openmouth:

slunse

Bewuste gebruiker
-opgepakt worden door de flikken omdat je onbewust aan het inbreken bent in een taxibedrijf
-constant denken dat je iemand herkent en tot 12 keer toe aan dezelfde verkeerde persoon gaan vragen of hij je niet meer kent
o-p een vroege septemberochtend na een zwaar feest ergens in een park in de schemering zitten, slangengeluid horen uit de struiken en 2 blinkende oogjes en klauwen zien die met een dode kat aan het spelen zijn
-lichtflitsen overal
-de gebruikelijke schaduwen op de muren
-keihard met de fiets rijden en om de seconde achter je kijken omdat je ervan overtuigd bent dat er iemand achter je rijdt en zo op een geparkeerde auto knallen
-twee uur met je baseballknuppel in bed wakker liggen omdat je inbrekers hoort beneden
-weer twee uur wakker liggen en constant met je vuist in de lucht slaan omdat er schimmen naast je bed staan
-een uur naar je sleutel zitten kijken omdat je denkt dat ie beweegt
je fietsslot openmaken en een figuur zien met zwarte cape op het einde van de straat die iedere keer als je opkijkt een eindje dichter gekomen is
-op een goa omhoog kijken naar de deco en een ruimteschip zien
-op een feest in de winter je kleren afdoen omdat je ervan overtuigd bent dat het 40graden is
i-n de kast kruipen als je vrienden je zeggen om je tanden te poetsen
-wegdraaiende ogen
-denken dat je iemand anders bent
-je plotseling op het dak van een leegstaand gebouw bevinden
-wakker worden op 1januari in het station van landegem
-aangevallen worden door zwermen insecten
-een joint rollen en door een plotse spastische beweging van je arm de hele boel meters verder gooien
-ervan overtuigd zijn dat je vriend zeven jaar geworden is
-brommers voorbijsteken met je fiets
-je meisje uitlenen aan je vrienden
-pissen dat aanvoelt als een orgasme
-dakjespringen
blackouts.. veel blackouts..

roaren*

Bewuste gebruiker
of terugkomen van een fuif met twee en in een klein kotje een uur aan een stuk met een borstel heel de tijd heen en weer duwen naar elkaar en proberen dat de borstel zijn evenwicht vind zodat hij recht blijft staan :mrgreen: weet je het nog slunse :mrgreen: :mrgreen: , dat ware de mooie tijden :sunglasses:

Formshift

Belezen gebruiker
- Denken dat er wind op je af komt...
- Denken dat je naar beneden valt (zoals in achtbaan, ook dat gevoel in je buik)
- Op de bank zitten, en denken dat de stereo in je kamer aanstaat, hele tijd naar je kamer lopen om de stereo uit te zetten terwijl die al aanstaat
- Denken dat er een stroboscoop aan staat...
- Denken dat je toetsenbord "uit" staat
- Bellen met je telefoon ondersteboven...
- Denken dat je aan het roken ben terwijl je geen peuk heb

Jeller

Badass junkie
hahaha grappige dingen, ik had eens dat ik naar computer zat te kijken en pas na 5 mins doorhad dat de persoon voor mijn andere vriend was

in je bed ineens iets zegge en dan beseffe dat je al in je bed ligt voor 2 uur

als je je hoofd beweegt dat het beeld scokkend meekomt als in een computerspel dat hapert

slunse

Bewuste gebruiker
hahaaaaa jaaaa, maar was da na een feesje?
damn ja.. those were the days
binnen e maand ofzo gaan we wel iets nieuws uitgevonden hebbn, no doubt about that :grin:

Bovenaan