ik had van het weekend samen met een vriend en een vriendin snoepies op..
ik en die vriendin hadde er 5 1/4 op...
wat wij hebbe meegemaakt was echt zoow wazig :P
-we gingen op elkaars hoofd kriebelen (is heel lekker dan)
-toen we de auto uit waren (ik en die vriendin alleen over) waren we net een stel.. elkaar kusjes geven enzo
-in het park aan gekomen.... jowww ik wil naar het speeltuintje.. dus wij snel naar het speeltuintje lopen... staan we er recht voor... kijken we elkaar aan.. waar is het speeltuintje nou?????
-dus wij zoeken naar t speeltuintje terwijl we der allang middenin stonden
- we gingen btje bij elkaar liggen toen begon ik ineens een liedje te zingen over een weg naar rome

vroeg die vriendin.. waar heb je t over??? zeg ik: ja ik ga morgen naar rome... huh zegt ze.. ja en me vader ook... toen zei ze: hey.... ik kijk der aan.. wat is der??? toen vertelde ze dat :P
- we zagen ook constant mensen staan en praten
-vriendin van me ziet een paard (was een klimrek) ze gaat der naar toe en aait m... goh ze hebbe hier ook al paardjes zegt ze!!
-k wou gaan klimmen maar t was zooow hoog (een meter ofzo) ik durfde niet meer..
- t zelfde met de glijbaan ik durfde er echt niet van af te gaan!! toch gedaan... lekker gevoel ik dat joh :P ff vliegen
-heel lang gezocht naar een aansteker die er toevallig op de grond zou moeten liggen enzo
- eenmaal onderweg naar huis +- 1 uur... vriendin van me zegt kijk daar loopt nog een vrouw der hond uit te laten.. hmm ja zeg ik wat raar...
ze komt dichterbij... blijkt het een jongen op de fiets te zijn met een meisje achter op :P
- thuis.. we gingen film kijken... ik was heeel hard aan het hijgen en ademhalen zei die vriendin.. maar dat was lekker...
- tijdens de film zat ik in een bos met alleen een tv recht voor me... was wel cool :P allemaal bomen in je huis :P
- minder cool was dat toen ik naar die vriendin keek dat ik een zwart schim naar de bank zag staan

daar denk ik nog veel aan

was heel eng maar op dat moment intereseerde het me nix
- ook als ik naar haar keek leek het alsof ze glimlachde maar als ik nog een keer keek zat ze gwoon naar de tv te kijken
t was gwoon te grappig voor woorden :P
morge gaan we het nog een keer proberen maar dan wel ietsjes minder dan 5 snoepies :P
daarna ga ik t wat rustiger aan doen (verstandig he

)
t is wel leuk om andere ervaringen te lezen joh
baaybaay