Zwakke paddotrip??

Pikachu

Wijs gebruiker
Hey ik heb over t laatste half jaar 3 soorten paddo's gebruikt, in de volgorde
truffels, mexicaanse kaalkopjes en daarna hawaiaantjes. Ik heb ongeveer een maand pauze gehouden tussen de trips. Het vreemde is eigenlijk dat ik niet echt een opbouwing zie in hoe 'hard' de trip is.

De truffels waren heel gaaf, de mexicaantjes heb ik praktisch niets van gemerkt en de hawaiaantjes waren wederom erg leuk maar niet veel zwaarder of met meer visuele effecten dan de truffels. Dit vind ik zelf nogal gek omdat de hawaiaanse paddo's het hoogst in de rangorde staan van de paddo's... Ik heb elke keer de volle portie genomen...

Weet iemand misschien waarom het bij mij dus schijnbaar niet harder werkt?
Is het misschien verstandig om een keer anderhalf portie hawaiaanse paddo's te nemen?? Hoe nemen jullie je paddo's in? (ik in warm water)

Bvd voor de antwoorden :stoned:

Carlitos

Badass junkie
Ik eet ze gewoon.
Mischien te lang gekookt dat de werkzame stoffen eruit gingen ?
In principe is het gewoon raar dat je niks merkt van mexicaanse,daarom denk ik dat je de werkzame stoffen heb weggekookt in het hete water ofzo.

Verder hangt het ook er van af hoe vol je maag was etc.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm warm water, zeker niet kokend... Eerder richting lauw neigend.
Altijd een lege maag, geen vitamines en suikers de dag van te voren.

Maar wel bedankt voor de reactie iig :)

Remsos

Experimenterende gebruiker
Ik heb er een keer thee van gezet. Het werkt dan vrij snel en iets heftiger voor mijn gevoel. Alleen duurde dat maar 3 uur in totaal. Andere keren heb ik ze fijngesneden en door een beetje blanke vla gemengd. Smaak valt dan erg mee (vind ik) en ik was veel langer aan het trippen. Gemiddeld wel een uurtje of 6. Alle keren waren het een portie colombiaanse. Die vind ik het lekkerst gaan !

Pikachu

Wijs gebruiker
Hoe staan jullie tegenover het nemen van meer dan een dosering? Zou t slim zijn om een keer anderhalf portie of misschien zelfs twee porties te nemen?

Remsos

Experimenterende gebruiker
Ja dan zou ik beginnen met 1.5 portie. Gewoon opeten op een nuchtere maag. Colombianen bijvoorbeeld ... :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Ik eet ze altijd gewoon uit de verpakking (ff afspoelen onder de koude kraan en opeten maar). Bij mij zijn hawaiiaanse opvallends terker gebleken dan mexicaanse maar niet veel sterker dan equadoriaanse.
Bedenk wel dat het een natuur product is en dat de sterkte per bv. portie hawaiiaanse ook heel erg onderling verschild. Ik heb ook sterkere en slappere doosjes gehad.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Pikachu zei:
Hey ik heb over t laatste half jaar 3 soorten paddo's gebruikt, in de volgorde
truffels, mexicaanse kaalkopjes en daarna hawaiaantjes. Ik heb ongeveer een maand pauze gehouden tussen de trips. Het vreemde is eigenlijk dat ik niet echt een opbouwing zie in hoe 'hard' de trip is.

De truffels waren heel gaaf, de mexicaantjes heb ik praktisch niets van gemerkt en de hawaiaantjes waren wederom erg leuk maar niet veel zwaarder of met meer visuele effecten dan de truffels. Dit vind ik zelf nogal gek omdat de hawaiaanse paddo's het hoogst in de rangorde staan van de paddo's... Ik heb elke keer de volle portie genomen...

Weet iemand misschien waarom het bij mij dus schijnbaar niet harder werkt?
Is het misschien verstandig om een keer anderhalf portie hawaiaanse paddo's te nemen?? Hoe nemen jullie je paddo's in? (ik in warm water)

Bvd voor de antwoorden :stoned:

Misschien moet je even informeren bij het pokécenter? :beer:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
mischien naar andere smartshop gaan? en wat al is gezegd, het is een natuurproduct. verschilt heel erg in sterktes.

Als je hoger gaat doseren is het mischien handig om tripsitter te regelen, je weet nooit. mischien heb je nu opeens wel potente paddo's.

Veel plezier alvast, en schrijft eens een reportje :wink:

Bovenaan