zwarte rand op neus

james

Newbie
hey
heb sinde begin van de maand er toch al ongeveer 5 gram doorgesnatst.. 5 op deze tijdsuur was wel een beetj fel voor mij moet ik toegeven, nu bne ik er al een paar dagen zonder, het gaat wel buiten een par dagen die speedkater... Maar een paar dagen gekleden toen ik men tanden ging poetsen zag ik een soort streepje op mijn neurs van mijn linkerneusvleugel naar mijn rechter-
nu is he al 3 dage latern en dat streepje is een best duidelijk streep, je ziet het des redelijk duidelijk... ook opvallen is dat als je het topje van mijn neus so naar ophoog gaat (richting die plaats tssn je wenkbruawuen) zie je dat de streep net voor het harde (botgedeelte) deel licht van mijn neus, mijn kraakbeen is trouwens is een slechte staat,het kraakt en voelt brokkelig alsk eraan kom..
iemand ook ditprobleem of iets anders...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat dat laatste betreft - suggestief.. lijkt me.. Dat zwarte randje, kan dat geen opgedroogd bloed zijn? 5 gram in een maand is best veel.

5 Gram in een maand is niet veel..., mensen zoeken tegenwoordig naar mankementen. Als ze iets zien dan denken ze gelijk dat het wat is. Je praat jezelf dat aan. Negeer het en je hebt er geen last van. :rolleyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een zwarte rand? Hoop dat je geen gangreen hebt! Zou maar even naar de dokter gaan, als het niet weggaat...

Droog gangreen of droge necrose ontstaat als weefsel afsterft, bijvoorbeeld door afsluiting van een bloedvat of door bevriezing van een ledemaat. Het aangedane lichaamsdeel wordt zwart, na een paar dagen tot weken ontwikkelt zich een demarcatiezone tussen levend en dood weefsel en uiteindelijk raakt het dode weefsel los en valt af waarna de wond kan genezen.

(Wikipedia)

Djo

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
S-pietfriek zei:
5 Gram in een maand is niet veel...
Het is niet omdat jij 5 gram per week gebruikt dat 5 gram per maand niet veel is. Dat is het wel, punt.

En dat bepaal jij, punt! :rockband:

Marla, nuttig antwoord, hoop dat James er wat mee doet.

James, dat kraakbeen dat in zeer slechte staat is, is ook niet echt heel goed. Ik zou dan toch wat voorzichtiger zijn met het nasaal gebruiken. Misschien dat je dan toch niet, minder (in bommetjes) kan nemen. :rockband:

psych-out

Bewuste gebruiker
wat iedereen veel vind of juist niet maakt geen reet uit.
wat je zelf vind is hetgene wat telt.
dat zwarte randje is mss wat opgedroogd bloed?
kun je het ervanaf krabben?

en probeer eens een speedbom. misschien ligt dit je ook goed en dan heb je geen problemen met je neus. kijk er wel mee uit dat je je maag er niet teveel meebelast
rectaal is ook een oplossing maar als je dit doet. neem dan eerst een kleine hoeveelheid. om te testen omdat rectaal over het algemeen harder aankomt dan oraal.
en los het een beetje op met water want speed is een vrij bijtendestof.
spuiten raad ik niet echt aan magoed dat is je eigen keuze.
...
succes

Bovenaan