Welke drugs gebruik jij op dit moment?

De Zeemeerman

Badass junkie
Tablet 3-mmc 😵😵
Niet handig maar ik voelde me zo rot, t viel me niet echt lekker dit keer, beetje misselijk enzo, ook wel warm gevoel dus whatsapp contacten zitten spammen met baby foto’s van nichtje 🥰

Voorlopig lesje geleerd 😫

Owja vandaag stemmen ofzo 😁
 

Anderemaan

Wijs gebruiker
Vandaag het restje O-PCE uit wat zakjes gehaald en gesnoven. Heerlijk 3,5 uur gewandeld door de bossen/heide hier in Hilversum. Nu opruimen en vroeg naar bed :)
 

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
30mg oxycodone, 3mg clonazepam.
Hopelijk komt de slaap vannacht. Anders over een paar uur maar weer psychedelica. Alweer 13 dagen geleden :openmouth:
 
Bovenaan