ook als ze in de meest barre weersomstandigheden in hun bloot bovenlijf lopen. dat deed ik op pukkelpop en mensen kwamen me constant vragen achter pillenGiorgo zei:Ga uit, kijk naar de pupillen. Als het knikkers zijn spreek je ze gewoon aan.tijdbom zei:Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?
Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?
Ze zijn toch lekker sociaal.
pilliewilly zei:ben ik gerippppppppped? ik dok 3 euro voor 1het is goeie zooi
::edit:: ik koop niet in grote hoeveelheid maatie fixed ze
toooz zei:euh ben jij lektroluv?
maar hoe offtopic wil je gaan...
tijdbom zei:Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?
Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?
VonJunk zei:DjTrips zei:100 voor 100€ worden ze hier verkocht, 400 voor 500€
1000 voor 1000€
ma das dan nog maar van hand naar hand naar hand enz...
dit vind ik toch wel raar hoor
als je 100 pillen koopt betaal je 1€/st
als je 400 pille koopt betaal je opeens 1.25€/st
en bij 1000 pille word het weer 1€/st?
sorry als ik fout ben maar ik vind het raar![]()
bucko zei:mensen neem nou van mij aan ik heb 3 jaar in pilletjes gehandeld al die praatje van 29 cent en minder slaat gewoon nergens op en waarom niet omdat er vroeger hier in nederland zoveel drukers waren was die markt naar de klote gegaan maar nu zijn eg nog maar een paar naar mijn weten nog maar 5 en er bestaat zo iets als n afspraak tussen die mensen dat de prijs van een pilletje van boven de 100 mg dus inhoud niet het gewicht van pilletje niet onder de 40 cent mag komen anders krijg je weer dat zelfde van vroeger en dat willen mensen niet want het kost ze te veel en waarom niet onder de 40 cent omdat 1 pilletje bij productie kost tussen de 20 en 25 cent ligt aan de hoeveelheid werekzame stof en wat betreft die praatjes van 190 en 200 mg dat kan wel kloppen maar dat is dan niet hoeveelheid werekzame stof maar het gewicht van dat aparatje aparatjes van 190 mg mdma zij een heele zeldzamheid en die krijg je inkoop niet onder 1 euro hoop dat ik hiermee jullie allemaal wat bijgeleerd heb en dat ik al die dromers en zwetsers uit hun droom heb geholpen
dimaz zei:bucko zei:mensen neem nou van mij aan ik heb 3 jaar in pilletjes gehandeld al die praatje van 29 cent en minder slaat gewoon nergens op en waarom niet omdat er vroeger hier in nederland zoveel drukers waren was die markt naar de klote gegaan maar nu zijn eg nog maar een paar naar mijn weten nog maar 5 en er bestaat zo iets als n afspraak tussen die mensen dat de prijs van een pilletje van boven de 100 mg dus inhoud niet het gewicht van pilletje niet onder de 40 cent mag komen anders krijg je weer dat zelfde van vroeger en dat willen mensen niet want het kost ze te veel en waarom niet onder de 40 cent omdat 1 pilletje bij productie kost tussen de 20 en 25 cent ligt aan de hoeveelheid werekzame stof en wat betreft die praatjes van 190 en 200 mg dat kan wel kloppen maar dat is dan niet hoeveelheid werekzame stof maar het gewicht van dat aparatje aparatjes van 190 mg mdma zij een heele zeldzamheid en die krijg je inkoop niet onder 1 euro hoop dat ik hiermee jullie allemaal wat bijgeleerd heb en dat ik al die dromers en zwetsers uit hun droom heb geholpen
je vertelt iets wat zinvol is,maar je verhoudingen en prijzen zijn niet echt correct. prijsafspraken zijn er, maar niet met die prijzen
YourePrivateDj zei:100 voor 150e
goedkoper is meestal troep...