100 pillen

geox

Bewuste gebruiker
Ik kan 25 gram kristal krijgen voor 150 euro. Dat is dan 6 voor een gram,
reken maar is uit, dat je in belgie gemakelijk 25 euro per gram ( en dat is dan nog goeikoop, zijn zelfs afzetters die 35 vragen ) kristal kan vragen, nja mss maar is beginnen :beer:

Marc39

Newbie
Ik heb goed moeten zoeken om iemand te vinden die me 100 voor 1,50 per stuk wilde leveren. Heb nu een sample van 4 om te laten testen, maar als ik dit zo lees is die prijs van 150 nog teveel. Eerst maar eens afwachten wat het lab zegt, maar ik dacht een behoorlijke deal te hebben eerlijk gezegd.

Armani7

Bewuste gebruiker
prijs varieert van leverancier bij mij :)
bij een is het 120 voor 100
bij een andere is het 50 voor 100
...

bucko

Newbie
mensen neem nou van mij aan ik heb 3 jaar in pilletjes gehandeld al die praatje van 29 cent en minder slaat gewoon nergens op en waarom niet omdat er vroeger hier in nederland zoveel drukers waren was die markt naar de klote gegaan maar nu zijn eg nog maar een paar naar mijn weten nog maar 5 en er bestaat zo iets als n afspraak tussen die mensen dat de prijs van een pilletje van boven de 100 mg dus inhoud niet het gewicht van pilletje niet onder de 40 cent mag komen anders krijg je weer dat zelfde van vroeger en dat willen mensen niet want het kost ze te veel en waarom niet onder de 40 cent omdat 1 pilletje bij productie kost tussen de 20 en 25 cent ligt aan de hoeveelheid werekzame stof en wat betreft die praatjes van 190 en 200 mg dat kan wel kloppen maar dat is dan niet hoeveelheid werekzame stof maar het gewicht van dat aparatje aparatjes van 190 mg mdma zij een heele zeldzamheid en die krijg je inkoop niet onder 1 euro hoop dat ik hiermee jullie allemaal wat bijgeleerd heb en dat ik al die dromers en zwetsers uit hun droom heb geholpen

buzzrider

Wijs gebruiker
Giorgo zei:
tijdbom zei:
Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?

Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?
Ga uit, kijk naar de pupillen. Als het knikkers zijn spreek je ze gewoon aan.
Ze zijn toch lekker sociaal :mrgreen: .
ook als ze in de meest barre weersomstandigheden in hun bloot bovenlijf lopen. dat deed ik op pukkelpop en mensen kwamen me constant vragen achter pillen :grin:

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Ik woon vlakbij Rotterdam en kom erg moeilijk aan goede X. Nu heb ik ook weinig vrienden/collega's/kennissen die drugs gebruiken. Het goedkoopste wat ik ooit heb gehad was 100 voor €50 en het duurste is €5 per stuk!

Hoe kan het dat als ik het hier moet geloven niemand meer dan 2 euro per stuk betaald? Hoe komen jullie allemaal aan je dealer want ik kan ook wel een goede gebruiken? (ik vraag dus niet om een dealer maar hoe je er aan komt, wil geen ban)

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
ben ik gerippppppppped? ik dok 3 euro voor 1 :confused: het is goeie zooi

::edit:: ik koop niet in grote hoeveelheid maatie fixed ze

takedown84

Belezen gebruiker
pilliewilly zei:
ben ik gerippppppppped? ik dok 3 euro voor 1 :confused: het is goeie zooi

::edit:: ik koop niet in grote hoeveelheid maatie fixed ze

yep, 3 € per pil is normaal :wink: als je ze per 1 of 2 koopt :)

toooz

Belezen gebruiker
hey,

en hoe test je een pil????
(zonder ze natuurlijk in te nemen en te wachten want daar heb ik geen tijd voor)

Lektroluv

Bewuste gebruiker
/\

"Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium."

Ze nemen waarschijnlijk WEL je pil in, en 't is waarschijnlijk NIET direct..

maar hoe offtopic wil je gaan...

zaagmans

Bewuste gebruiker
tijdbom zei:
Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?

Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?

De meeste makers zitten in Limburg en Brabant en je geeft zelf al de reden

dimaz

Newbie
VonJunk zei:
DjTrips zei:
100 voor 100€ worden ze hier verkocht, 400 voor 500€
1000 voor 1000€

ma das dan nog maar van hand naar hand naar hand enz...

dit vind ik toch wel raar hoor :confused:
als je 100 pillen koopt betaal je 1€/st
als je 400 pille koopt betaal je opeens 1.25€/st
en bij 1000 pille word het weer 1€/st?

sorry als ik fout ben maar ik vind het raar :wink:

klote dealer probally :P

dimaz

Newbie
bucko zei:
mensen neem nou van mij aan ik heb 3 jaar in pilletjes gehandeld al die praatje van 29 cent en minder slaat gewoon nergens op en waarom niet omdat er vroeger hier in nederland zoveel drukers waren was die markt naar de klote gegaan maar nu zijn eg nog maar een paar naar mijn weten nog maar 5 en er bestaat zo iets als n afspraak tussen die mensen dat de prijs van een pilletje van boven de 100 mg dus inhoud niet het gewicht van pilletje niet onder de 40 cent mag komen anders krijg je weer dat zelfde van vroeger en dat willen mensen niet want het kost ze te veel en waarom niet onder de 40 cent omdat 1 pilletje bij productie kost tussen de 20 en 25 cent ligt aan de hoeveelheid werekzame stof en wat betreft die praatjes van 190 en 200 mg dat kan wel kloppen maar dat is dan niet hoeveelheid werekzame stof maar het gewicht van dat aparatje aparatjes van 190 mg mdma zij een heele zeldzamheid en die krijg je inkoop niet onder 1 euro hoop dat ik hiermee jullie allemaal wat bijgeleerd heb en dat ik al die dromers en zwetsers uit hun droom heb geholpen

je vertelt iets wat zinvol is,maar je verhoudingen en prijzen zijn niet echt correct. prijsafspraken zijn er, maar niet met die prijzen

bucko

Newbie
dimaz zei:
bucko zei:

je vertelt iets wat zinvol is,maar je verhoudingen en prijzen zijn niet echt correct. prijsafspraken zijn er, maar niet met die prijzen

misschien dat ik er ff bij had moeten vertelen dat dat is voor pillen met een minimale inhoed mdma boven de 100mg

eddy666

Newbie
ja is vrij veel maarja kwaliteit is natuurlijk ook belangrijk.. iedereen kijk alleen maar naar de prijs ... meen dat het hier nog onder de 100 euro voor 100 is... heb laatst wel meegekregen 1750 voor 5.000st.

Pepnoize

Belezen gebruiker
kheb eindelijk een leuke verkoper gevonden die me kan voorzien van het nodige gerief!! hooray hooray!
deftige prijzen ook wel :wave: :smoke:

grtz
Pepnoize

-spaceman-

Badass junkie
beter dat ik ze niet zo goedkoop krijg, zou niet goed voor mn gezondheid zijn... vind 2.50 per pil een goede prijs, en koop er natuurlijk nooit 100!

soms 10 ofzeau...

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Heb eindelijk weer wat gevonden en voor een mooie prijs 20 stuks gehaald voor €20! Nu nog hopen dat het goeie zijn.

zommes

Badass junkie
Dit begint een beetje op een dealtopic te lijken, alle leden die opmerkingen als bovenstaande hebben gepost zijn gewaarschuwd.

Topic gesloten.

Bovenaan