Sosje zei:Ik weet dat het niet goed is, weet er alles van maar ben nog niet van plan ermee te stoppen,moet ook eerst mijn leuke tijd hebbn gehad, ik stop vanzelf ( zei iedereen in het begin ja )
is er hier iemand die ook rond die leeftijd zit en crack rookt??
Mac... zei:Zonde om op zo'n lft al met zo'n heftige drug bezig te zijn.
iddMac... zei:Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
Frisko zei:iddMac... zei:Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
over coke roken...
paar keer gedaan boven alufolie,vond er nie veel aan eerlijk gezegd(zal het wel niet 100% juist hebben egdaan of weet ik veel)
voelde er wel degelijk iets van...
maar ik ben meer een coke snuivert(inmiddels ook al niet meer btw) maandje clean van die shit inmiddels!!!!
mzzls
thx kerel,lukt wel hoor!,ik vind nog dat ik redelijk wat karakter heb integenstelling tot sommige andere mensenHDA zei:Frisko zei:iddMac... zei:Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
over coke roken...
paar keer gedaan boven alufolie,vond er nie veel aan eerlijk gezegd(zal het wel niet 100% juist hebben egdaan of weet ik veel)
voelde er wel degelijk iets van...
maar ik ben meer een coke snuivert(inmiddels ook al niet meer btw) maandje clean van die shit inmiddels!!!!
mzzls
Knap werk man !
Keep it up !

drama zei:is crack hetzelfde als basecoke?
Sosje zei:Ik weet dat het niet goed is, weet er alles van maar ben nog niet van plan ermee te stoppen,moet ook eerst mijn leuke tijd hebbn gehad, ik stop vanzelf ( zei iedereen in het begin ja )
is er hier iemand die ook rond die leeftijd zit en crack rookt??
IDD zeer groot gelijkmelissa zei:ik heb t 1 keer gedaan![]()
maar begreep al snel dat ik t beter kon laten.
ik heb helaas nooit begrepen wat mensen ertoe aanzet om een drug te gebruiken die zo verslavend kan zijn.
ik bedoel,je moet toch geweten hebben waar je aan begon,was dat dan niet angstaanjagend genoeg om jezelf te sparen.
begrijp me niet verkeerd,ik veroordeel je niet hoor.....
maar jeempje 17 jaar,zijn er dan niet andere opties waar je mee kunt"beginnen".
nu ben je al aan t eind en je bent net begonnen.....
Iig geval ga iets doen, je bent hoe dan ook nog steeds jong en alle hoop is echt nog niet verloren. Ga het gevecht aan met de coke, het is je leven waard. Versla die demoon en ga iets doen, iets waar je gelukkig van wordt. Ik ben er van overtuigd dat je het kan, je moet het alleen willen en ja het gaat moeilijk worden. Maar je hebt heel je leven nog voor je, het is het waard. Zet die oogkleppen af, kap met die onwetende en onverschillige houding. Dit is geen leven zo.Deranged zei:Yep, als je leven wil toewijden aan iets als crack dan moet je dat zelf weten. Maar waarom zou je het willen?Beter ga je een leven zoeken, een opleiding doen, en een vriendje zoeken en dan bedoel ik eentje die meer wil dan alleen ''neukuh'' om het vervolgens in detail tegen z'n maten te vertellen. Zoek echte liefde en romantiek in plaats van pijpen en neuken. Zoek iemand die je een mooi meisje vind in plaats van een lekker wijf, iemand die meer voor de romantiek gaat dan het geslachtsverkeer. Zelf ben ik zo iemand maar helaas ik val niet op blond, ook vind ik vrouwen die pijp roken over het algemeen een twijfelgeval
Iig geval ga iets doen, je bent hoe dan ook nog steeds jong en alle hoop is echt nog niet verloren. Ga het gevecht aan met de coke, het is je leven waard. Versla die demoon en ga iets doen, iets waar je gelukkig van wordt. Ik ben er van overtuigd dat je het kan, je moet het alleen willen en ja het gaat moeilijk worden. Maar je hebt heel je leven nog voor je, het is het waard. Zet die oogkleppen af, kap met die onwetende en onverschillige houding. Dit is geen leven zo.

Deranged zei:Ik maak onderscheid tussen liefde en lust, ik heb momenteel aardig m'n kop vol zitten met chemicalien. Het kan dan wel eens gebeuren dat deze lustverhogend werken en vandaar dat ik zin had om plat gezegd ''een geil blond wijf te neuken''. Normaal gesproken ben ik niet zo maar zoals ik al zei, sterk spul die amphetaman's friend.![]()
hmmz,dan heb je volgens mij nog geen echt goeie mdma gehad "melissa"melissa zei:Deranged zei:Ik maak onderscheid tussen liefde en lust, ik heb momenteel aardig m'n kop vol zitten met chemicalien. Het kan dan wel eens gebeuren dat deze lustverhogend werken en vandaar dat ik zin had om plat gezegd ''een geil blond wijf te neuken''. Normaal gesproken ben ik niet zo maar zoals ik al zei, sterk spul die amphetaman's friend.![]()
das waar.......(geloof ik)
schijnbaar is dit echt een mannending,ik wil er maar niet heet van worden die chemicalien........
Frisko zei:hmmz,dan heb je volgens mij nog geen echt goeie mdma gehad "melissa"melissa zei:Deranged zei:Ik maak onderscheid tussen liefde en lust, ik heb momenteel aardig m'n kop vol zitten met chemicalien. Het kan dan wel eens gebeuren dat deze lustverhogend werken en vandaar dat ik zin had om plat gezegd ''een geil blond wijf te neuken''. Normaal gesproken ben ik niet zo maar zoals ik al zei, sterk spul die amphetaman's friend.![]()
schijnbaar is dit echt een mannending,ik wil er maar niet heet van worden die chemicalien........![]()
![]()
.mjah,die van hier komt van mensen die zelf pillen draaien en is puur voor zover het puur kan zijn...puurder als deze zal je nie vinden!,je moet goed rondvragen...goa party gaan oid en je hebt dadelijk prijsmelissa zei:Frisko zei:hmmz,dan heb je volgens mij nog geen echt goeie mdma gehad "melissa"melissa zei:Deranged zei:Ik maak onderscheid tussen liefde en lust, ik heb momenteel aardig m'n kop vol zitten met chemicalien. Het kan dan wel eens gebeuren dat deze lustverhogend werken en vandaar dat ik zin had om plat gezegd ''een geil blond wijf te neuken''. Normaal gesproken ben ik niet zo maar zoals ik al zei, sterk spul die amphetaman's friend.![]()
schijnbaar is dit echt een mannending,ik wil er maar niet heet van worden die chemicalien........![]()
![]()
hmmmm iedereen heeft t maar over mdma,dat zit toch in xtc?
of is dat ook los te koop,whoeha...![]()
![]()
.
ik heb weleens xtc gebruikt,maar in samenhang met sos en alcohol,ik denk dat ik t effect dan niet zo meegekregen heb.
ik denk dat ik dat toch nog een keer wil "proberen"
Ik word ook totaal niet geil van drugs, heb er op zo`n moment echt totaal geen zin inFrisko zei:hmmz,dan heb je volgens mij nog geen echt goeie mdma gehad "melissa"melissa zei:Deranged zei:Ik maak onderscheid tussen liefde en lust, ik heb momenteel aardig m'n kop vol zitten met chemicalien. Het kan dan wel eens gebeuren dat deze lustverhogend werken en vandaar dat ik zin had om plat gezegd ''een geil blond wijf te neuken''. Normaal gesproken ben ik niet zo maar zoals ik al zei, sterk spul die amphetaman's friend.![]()
![]()
Deranged zei:Ik ga zo basen
EDIT: Ik bedoel eten
Frenky zei:Deranged zei:Ik ga zo basen
EDIT: Ik bedoel eten
daar hebbe we deranged weer met z'n onzin
:P
caatje zei:
Op wat voor manier? :P Door te zeggen Nu nog ff doorbasen en dan binnenkort stoppen, of wordt er al serieus actie ondernomen?? Zelf ben ik aan het afkicken van roken, over 2 jaar ga ik minderen en ik verwacht over een jaar of 5 toch wel gestopt te zijn.Kim zei:ben afkickende
volgens mij wil ze met afkickende zeggen dat ze op dat moment gewoon niets heeft...Deranged zei:Op wat voor manier? :P Door te zeggen Nu nog ff doorbasen en dan binnenkort stoppen, of wordt er al serieus actie ondernomen?? Zelf ben ik aan het afkicken van roken, over 2 jaar ga ik minderen en ik verwacht over een jaar of 5 toch wel gestopt te zijn.Kim zei:ben afkickende
doe je goed dan,hoop dat je ooit de moed vind om ermee te kappen...zijn veel mooiere dingen in het leven dan crackKim zei:Ook, maar ik base echt minder hoor