17 jaar en crack roker

Sosje

Newbie
Ik weet dat het niet goed is, weet er alles van maar ben nog niet van plan ermee te stoppen,moet ook eerst mijn leuke tijd hebbn gehad, ik stop vanzelf ( zei iedereen in het begin ja )

is er hier iemand die ook rond die leeftijd zit en crack rookt??

HDA

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je jammer genoeg geen uitzondering bent.

Ik heb één advies : er mee kappen

caatje

Badass junkie
Sosje zei:
Ik weet dat het niet goed is, weet er alles van maar ben nog niet van plan ermee te stoppen,moet ook eerst mijn leuke tijd hebbn gehad, ik stop vanzelf ( zei iedereen in het begin ja )

Kim is er een maar die is geloof ik een jaar of 18/19

melissa

Wijs gebruiker
ik heb t 1 keer gedaan :flushed:
maar begreep al snel dat ik t beter kon laten.
ik heb helaas nooit begrepen wat mensen ertoe aanzet om een drug te gebruiken die zo verslavend kan zijn.
ik bedoel,je moet toch geweten hebben waar je aan begon,was dat dan niet angstaanjagend genoeg om jezelf te sparen.
begrijp me niet verkeerd,ik veroordeel je niet hoor.....
maar jeempje 17 jaar,zijn er dan niet andere opties waar je mee kunt"beginnen".
nu ben je al aan t eind en je bent net begonnen.....

Mac...

Badass junkie
kap er maar meteen mee als het nog lukt, je wilt je leven niet aan die zooi verkloten. Als je daarvan echt sterk afhankelijk wordt loop je de hele dag alleen nog maar te denken hoe je je volgende shot kunt scoren. Zonde om op zo'n lft al met zo'n heftige drug bezig te zijn.

Haze

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Zonde om op zo'n lft al met zo'n heftige drug bezig te zijn.

Zo'n drug is zonde op elke leeftijd, na mijn mening. Eigenlijk zijn alleen de geestverruimende middelen "nuttig"

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
idd

over coke roken...
paar keer gedaan boven alufolie,vond er nie veel aan eerlijk gezegd(zal het wel niet 100% juist hebben egdaan of weet ik veel)
voelde er wel degelijk iets van...
maar ik ben meer een coke snuivert:)(inmiddels ook al niet meer btw) maandje clean van die shit inmiddels!!!!

mzzls

Jeller

Badass junkie
mja coke vind ik sowieso maar stom om aan te beginnen.. veel te duur en te kort.. maar wel leuk maar ja dat zal hero ook wel zijn he?

HDA

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Mac... zei:
Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
idd

over coke roken...
paar keer gedaan boven alufolie,vond er nie veel aan eerlijk gezegd(zal het wel niet 100% juist hebben egdaan of weet ik veel)
maar ik ben meer een coke snuivert:)(inmiddels ook al niet meer btw) maandje clean van die shit inmiddels!!!!

mzzls

Knap werk man !
Keep it up !

Frisko

Badass junkie
HDA zei:
Frisko zei:
Mac... zei:
idd

over coke roken...

mzzls

Knap werk man !
Keep it up !
thx kerel,lukt wel hoor!,ik vind nog dat ik redelijk wat karakter heb integenstelling tot sommige andere mensen:)

toedels!! :wave: :stoned:

Kim

Wijs gebruiker
drama zei:
is crack hetzelfde als basecoke?

Nee Base coke is schoner en "witter" en ik heb t meestal als poeder
en rook je in een basepijp(hash pijp base gebruik je as om de coke op te leggen )

Crack zijn harde kleine stukjes meesta gelig en gekookt met amoniak (vandaar geel) en is minder puur wel schijnt goedkoper en rook je door een crackkpijp (meestal een glazen pijp met filters er in meestal zonder as)

Kim

Wijs gebruiker
Sosje zei:

man of vrouw?

hoebetaal jij er voor dan?

kan je er wel meeomgaan dan?

ik zelf heb vooral savonds moeite om maat te houden dan blijf je bezig met basen maar over dag is het af en toe

Psykaholik

Wijs gebruiker
melissa zei:
ik heb t 1 keer gedaan :flushed:
maar begreep al snel dat ik t beter kon laten.
ik heb helaas nooit begrepen wat mensen ertoe aanzet om een drug te gebruiken die zo verslavend kan zijn.
ik bedoel,je moet toch geweten hebben waar je aan begon,was dat dan niet angstaanjagend genoeg om jezelf te sparen.
begrijp me niet verkeerd,ik veroordeel je niet hoor.....
maar jeempje 17 jaar,zijn er dan niet andere opties waar je mee kunt"beginnen".
nu ben je al aan t eind en je bent net begonnen.....
IDD zeer groot gelijk
ik begrijp gewoon nie waarom ge der mee begint en zeker nie als ge 17 jaar zijt.
hebt toch wel meer verstand als da hoop ik toch.
stop er mee nu het nog gaat want je leven is verneukt!!!!!!!
heb al gemerkt met alleen coke te snuiven hoe verslavent da da als is dus daarom zal ik het nooit nie roken!!!
kunt beter nie gebruiken weet je ook nie hoe het voelt, dus kun je er ook nie verslaafd aan geraken!!!
had ik vroeger geweten wa ik nu weet was ik nooit met iets begonnen maar ja tis wa laat voor de tijd terug te draaien denks!!!

MarkV

Experimenterende gebruiker
Zolang je nog snuift valt het nog wel mee;ik spoot op m'n 17e al bruin+wit,mijn adagium was destijds:''live fast die young''.
Het nadeel van coke vond ik de korte werkingstijd [hoewel dat met shotten wel langer is dan snuiven of chinezen c.q. crackpijp],het voordeel de gigantische rush.
De comedown van coke ving ik op met extra bruin.
En het is allemaal goed gekomen met me uiteindelijk dus verlies nooit de hoop.

Deranged

Badass junkie
Behoorlijk kansloze bedoeling dus, hier in de buurt zitten ook een paar van die gastjes. Jaar of 16/17 en regelmatig coke basen. Waar gaat 't toch heen he, toen wij die leeftijd hadden was het iets onbereikbaars van tv ofzo.

Deranged

Badass junkie
Mja met wij bedoelde ik mezelf en de mensen waarmee ik vroeger hier die dingen deed, excuses dat het een beetje onduidelijk was. :wave:

Deranged

Badass junkie
Yep, als je leven wil toewijden aan iets als crack dan moet je dat zelf weten. Maar waarom zou je het willen? :confused: Beter ga je een leven zoeken, een opleiding doen, en een vriendje zoeken en dan bedoel ik eentje die meer wil dan alleen ''neukuh'' om het vervolgens in detail tegen z'n maten te vertellen. Zoek echte liefde en romantiek in plaats van pijpen en neuken. Zoek iemand die je een mooi meisje vind in plaats van een lekker wijf, iemand die meer voor de romantiek gaat dan het geslachtsverkeer. Zelf ben ik zo iemand maar helaas ik val niet op blond, ook vind ik vrouwen die pijp roken over het algemeen een twijfelgeval :wave: Iig geval ga iets doen, je bent hoe dan ook nog steeds jong en alle hoop is echt nog niet verloren. Ga het gevecht aan met de coke, het is je leven waard. Versla die demoon en ga iets doen, iets waar je gelukkig van wordt. Ik ben er van overtuigd dat je het kan, je moet het alleen willen en ja het gaat moeilijk worden. Maar je hebt heel je leven nog voor je, het is het waard. Zet die oogkleppen af, kap met die onwetende en onverschillige houding. Dit is geen leven zo.

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Yep, als je leven wil toewijden aan iets als crack dan moet je dat zelf weten. Maar waarom zou je het willen? :confused: Beter ga je een leven zoeken, een opleiding doen, en een vriendje zoeken en dan bedoel ik eentje die meer wil dan alleen ''neukuh'' om het vervolgens in detail tegen z'n maten te vertellen. Zoek echte liefde en romantiek in plaats van pijpen en neuken. Zoek iemand die je een mooi meisje vind in plaats van een lekker wijf, iemand die meer voor de romantiek gaat dan het geslachtsverkeer. Zelf ben ik zo iemand maar helaas ik val niet op blond, ook vind ik vrouwen die pijp roken over het algemeen een twijfelgeval :wave: Iig geval ga iets doen, je bent hoe dan ook nog steeds jong en alle hoop is echt nog niet verloren. Ga het gevecht aan met de coke, het is je leven waard. Versla die demoon en ga iets doen, iets waar je gelukkig van wordt. Ik ben er van overtuigd dat je het kan, je moet het alleen willen en ja het gaat moeilijk worden. Maar je hebt heel je leven nog voor je, het is het waard. Zet die oogkleppen af, kap met die onwetende en onverschillige houding. Dit is geen leven zo.

huh :confused: :confused: val jij niet op blond :confused: :confused:
net schreef je nog dat je graag zo een blondje wou uit 1 van die"romantische"films die je aan t downloaden bent :wink: :wink: :wink:
please explaine :wave:

Deranged

Badass junkie
Ik maak onderscheid tussen liefde en lust, ik heb momenteel aardig m'n kop vol zitten met chemicalien. Het kan dan wel eens gebeuren dat deze lustverhogend werken en vandaar dat ik zin had om plat gezegd ''een geil blond wijf te neuken''. Normaal gesproken ben ik niet zo maar zoals ik al zei, sterk spul die amphetaman's friend. :sunglasses:

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik maak onderscheid tussen liefde en lust, ik heb momenteel aardig m'n kop vol zitten met chemicalien. Het kan dan wel eens gebeuren dat deze lustverhogend werken en vandaar dat ik zin had om plat gezegd ''een geil blond wijf te neuken''. Normaal gesproken ben ik niet zo maar zoals ik al zei, sterk spul die amphetaman's friend. :sunglasses:

das waar.......(geloof ik)
schijnbaar is dit echt een mannending,ik wil er maar niet heet van worden die chemicalien........

Frisko

Badass junkie
melissa zei:
Deranged zei:

schijnbaar is dit echt een mannending,ik wil er maar niet heet van worden die chemicalien........
hmmz,dan heb je volgens mij nog geen echt goeie mdma gehad "melissa" :wink: :grin:

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
melissa zei:
Deranged zei:

hmmz,dan heb je volgens mij nog geen echt goeie mdma gehad "melissa" :wink: :grin:

hmmmm iedereen heeft t maar over mdma,dat zit toch in xtc?
of is dat ook los te koop,whoeha... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
ik heb weleens xtc gebruikt,maar in samenhang met sos en alcohol,ik denk dat ik t effect dan niet zo meegekregen heb.
ik denk dat ik dat toch nog een keer wil "proberen"

Frisko

Badass junkie
melissa zei:
Frisko zei:
melissa zei:
Deranged zei:

hmmmm iedereen heeft t maar over mdma,dat zit toch in xtc?
of is dat ook los te koop,whoeha... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
ik heb weleens xtc gebruikt,maar in samenhang met sos en alcohol,ik denk dat ik t effect dan niet zo meegekregen heb.
ik denk dat ik dat toch nog een keer wil "proberen"
mjah,die van hier komt van mensen die zelf pillen draaien en is puur voor zover het puur kan zijn...puurder als deze zal je nie vinden!,je moet goed rondvragen...goa party gaan oid en je hebt dadelijk prijs
ma toch oppassen met dit soort mdma,ik heb voor het eerst in jaren weer gevoeld bij deze dat het spul is waar je wel degelijk snel van neer kan gaan!!!,dit heb ik bij pillen in jaren niet meer ervaren...
:smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

Wortel

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
melissa zei:
Deranged zei:

Ik word ook totaal niet geil van drugs, heb er op zo`n moment echt totaal geen zin in :confused:

Deranged

Badass junkie
Kim zei:
ben afkickende
Op wat voor manier? :P Door te zeggen Nu nog ff doorbasen en dan binnenkort stoppen, of wordt er al serieus actie ondernomen?? Zelf ben ik aan het afkicken van roken, over 2 jaar ga ik minderen en ik verwacht over een jaar of 5 toch wel gestopt te zijn.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Kim zei:
ben afkickende
Op wat voor manier? :P Door te zeggen Nu nog ff doorbasen en dan binnenkort stoppen, of wordt er al serieus actie ondernomen?? Zelf ben ik aan het afkicken van roken, over 2 jaar ga ik minderen en ik verwacht over een jaar of 5 toch wel gestopt te zijn.
volgens mij wil ze met afkickende zeggen dat ze op dat moment gewoon niets heeft...

Bovenaan