Was van t weekend op een festival, en besloot daar -na n tijdje sober - wat te regelen bij n vriend, die wel wat bij zich had (vlgs hem 160 mg/ gele pil). Spannend. Beide op advies een derde genomen. t was natuurlijk wel de eerste keer... Na ruim n uur nog helemaal nix; daarop een derde paars genomen (geen idee wat r inzat).
Mijn vriendin gaat na een half uur helemaal lekker: dansen, lachen, enz.
Ik voel me kort daarna ineens niet ok worden; heb allemaal prikkels bovenop mn hoofd en voel me heel draaierig worden. Moet naar de plee - gaan was geen optie; zakte gewoon door mn benen!! Het prikkerige gevoel wordt heftig; alsof iemand een venijnige spijkermat op mn kop en in mn schouders duwt en daarbij het licht zal uitdoen. T gevoel komt en gaat in golven en neemt na n half uurtje af. En ik moet drinken... alsof t spijkergevoel heftiger komt opzetten als mijn mond droog is ... Echt onwijs naar gewoon! Na een loopkick van n half uurtje ook wel (tegen de draaierigheid) beland ik waus in een zandzak voor de rest van de tijd - waar ik echt superlief en chill ontvangen word, dat wel -. Wil niet lullen, maar voel me wel relaxed.
Geen behoefte meer gehad te dansen of gek te doen. Jammer..!!
What the F. went wrong??
Gevoel op zich achteraf wel ok, daarvoor echt niet gewoon !! Zou t heel jammer vinden als k t hierbij laat omdat ik bang ben dat t nog een keer zo gaat... Tveel gehad toch (... vriendin ging goed; zelfde postuur) te moe (errug kort nachtje daarvoor) of misschien toch vanwege de inslapers die ik regelmatig neem (tem.10/20).
Thanx voor jullie pointers ...
X
Mijn vriendin gaat na een half uur helemaal lekker: dansen, lachen, enz.
Ik voel me kort daarna ineens niet ok worden; heb allemaal prikkels bovenop mn hoofd en voel me heel draaierig worden. Moet naar de plee - gaan was geen optie; zakte gewoon door mn benen!! Het prikkerige gevoel wordt heftig; alsof iemand een venijnige spijkermat op mn kop en in mn schouders duwt en daarbij het licht zal uitdoen. T gevoel komt en gaat in golven en neemt na n half uurtje af. En ik moet drinken... alsof t spijkergevoel heftiger komt opzetten als mijn mond droog is ... Echt onwijs naar gewoon! Na een loopkick van n half uurtje ook wel (tegen de draaierigheid) beland ik waus in een zandzak voor de rest van de tijd - waar ik echt superlief en chill ontvangen word, dat wel -. Wil niet lullen, maar voel me wel relaxed.
Geen behoefte meer gehad te dansen of gek te doen. Jammer..!!
What the F. went wrong??
Thanx voor jullie pointers ...
X
nee neem er gewoon 1 en dan voel je het (als je een goeie pil hebt) meteen lekker en goed, niet dat je net op dat randje zit van space en vaag zijn, of compleet nuchter...