1e keer: what went wrong?

Madelief

Experimenterende gebruiker
Was van t weekend op een festival, en besloot daar -na n tijdje sober - wat te regelen bij n vriend, die wel wat bij zich had (vlgs hem 160 mg/ gele pil). Spannend. Beide op advies een derde genomen. t was natuurlijk wel de eerste keer... Na ruim n uur nog helemaal nix; daarop een derde paars genomen (geen idee wat r inzat).
Mijn vriendin gaat na een half uur helemaal lekker: dansen, lachen, enz.
Ik voel me kort daarna ineens niet ok worden; heb allemaal prikkels bovenop mn hoofd en voel me heel draaierig worden. Moet naar de plee - gaan was geen optie; zakte gewoon door mn benen!! Het prikkerige gevoel wordt heftig; alsof iemand een venijnige spijkermat op mn kop en in mn schouders duwt en daarbij het licht zal uitdoen. T gevoel komt en gaat in golven en neemt na n half uurtje af. En ik moet drinken... alsof t spijkergevoel heftiger komt opzetten als mijn mond droog is ... Echt onwijs naar gewoon! Na een loopkick van n half uurtje ook wel (tegen de draaierigheid) beland ik waus in een zandzak voor de rest van de tijd - waar ik echt superlief en chill ontvangen word, dat wel -. Wil niet lullen, maar voel me wel relaxed.
Geen behoefte meer gehad te dansen of gek te doen. Jammer..!!

What the F. went wrong?? :confused: Gevoel op zich achteraf wel ok, daarvoor echt niet gewoon !! Zou t heel jammer vinden als k t hierbij laat omdat ik bang ben dat t nog een keer zo gaat... Tveel gehad toch (... vriendin ging goed; zelfde postuur) te moe (errug kort nachtje daarvoor) of misschien toch vanwege de inslapers die ik regelmatig neem (tem.10/20).
Thanx voor jullie pointers ...
X

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
volgens mij is dit echt zo'n voorbeeld van een pil die net niet lekker door kan komen.....

mensen zeggen vaak doe voorzichtig neem een halve of een derde :rolleyes: nee neem er gewoon 1 en dan voel je het (als je een goeie pil hebt) meteen lekker en goed, niet dat je net op dat randje zit van space en vaag zijn, of compleet nuchter...

Madelief

ok.. gewoon eentje dus. Ik zat te denken he, zou t kunnen dat die twee verschillende soorten pilletjes elkaar in de weg zaten :P ? Beter om me bij 1 soort te houden? Haha, wat voel ik me blond hier zeg... Maar ja; als vrouw beter blond dan kaal toch :mrgreen:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Madelief zei:
ok.. gewoon eentje dus. Ik zat te denken he, zou t kunnen dat die twee verschillende soorten pilletjes elkaar in de weg zaten :P ? Beter om me bij 1 soort te houden? Haha, wat voel ik me blond hier zeg... Maar ja; als vrouw beter blond dan kaal toch :mrgreen:

nee dat kan niet, je spreekt niet van soorten pillen, je spreekt over stoffen die erin (kunnen) zitten, werksame stof van in xtc is mdma, maar zo heb je nog heel veel ander stoffen die ze ook in een xtc pil gestopt kunne hebben. Zoals verwante stoffen van mdma >>>> Mda, Mdea.... Ook zijn sommige pillen vervuild met speed pma mccp of andere rotzooi. De xtc-markt is in nederland vrij schoon, zo heb ik pas 1 keer in me leven mccp pillen gehad en voor de rest altijd zuivere mdma pillen.

Zoek gewoon een goeie pil met alleen mdma erin neem er 1e en het zal heel anders zijn als de eerste keer :wink:

beter is ook kopen van een gebruiker, die zegd teminste de waarheid over de sterkte van de pil, dealers zeggen altijd dat die van hun het sterkst zijn etc.

JustVegas

Ik heb een aantal mensen op paarse piramides (dat was de vorm en kleur, naam weet ik niet) helemaal fout zien gaan, maar dat is inmiddels al weer 2 jaar terug :confused:
Toen ging het gerucht dat er LSD in zat, maar iedereen was te schijterig om ze te laten testen...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
JustVegas zei:
Ik heb een aantal mensen op paarse piramides (dat was de vorm en kleur, naam weet ik niet) helemaal fout zien gaan, maar dat is inmiddels al weer 2 jaar terug :confused:
Toen ging het gerucht dat er LSD in zat, maar iedereen was te schijterig om ze te laten testen...

lsd doen ze nooit door een pil heen :rolleyes: dat word ook veelste duur voor de pillendrukkers om er winst uit te halen

Madelief

Jep, ze waren wel paars... maar dat t nou helemaal fout ging... ? t was maar voor n half uurtje - spijt had ik joh -... Bovendien; wordt er niet behoorlijk snel (na?)gemaakt wat betreft kleur en vorm van pilletjes?
Wat ook klote was trwns, was dat de opvang onervaren was toen ie verkeerd insloeg. K was eigenlijk gewoon bang voor wat er zou gebeuren.

richelle

Belezen gebruiker
Kan denk ik doordat je niet goed uitgerust was. Kort nachtje daarvoor zeg je. Messchien weinig gegeten, weinig geslapen, moe.. je kreeg een soort hoofdpijn..
volgende keer gewoon lekker eten en slapen van tevoren zodat je uitgerust naar een feest gaat. Denk dat je dan nergens last van hebt.

Als ik een super drukke week vanteoren gehad hebt valt een pil bij mij ook heel anders dan dat ik fris ben, ga veel eerder hangen en zitten, minder energy en ssnel heel wappie.

Everio

Bewuste gebruiker
richelle zei:
Kan denk ik doordat je niet goed uitgerust was. Kort nachtje daarvoor zeg je. Messchien weinig gegeten, weinig geslapen, moe.. je kreeg een soort hoofdpijn..
volgende keer gewoon lekker eten en slapen van tevoren zodat je uitgerust naar een feest gaat. Denk dat je dan nergens last van hebt.

Als ik een super drukke week vanteoren gehad hebt valt een pil bij mij ook heel anders dan dat ik fris ben, ga veel eerder hangen en zitten, minder energy en ssnel heel wappie.

als ik een drukke week gehad heb is het meestal idd erg snel wappie maar wel relax

en ik ben dan meer me me handen aan het "dansen" iedereen kent et wel :P

mn voeten willen dan niet egt, vind et wel zwaar relax

ik hou totaal niet van het speed effect (te actief)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Waha ik snap 'm wel, maar ik vind het dan ook vrij psychedelisch om de muziek in me op te nemen en het vorm te geven met m'n handen en armen. :sunglasses: Hoewel ik er juist wel van hou om er flink met m'n benen bij te dansen.

nutsss

Wijs gebruiker
Maak je niet druk,

vaak is de eerste keer xtc een tegenvaller. Mensen zijn zeer gespannen en wachten op het supergevoel en dat zorgt er vaak voor dat je het tegenhoud. Als je dan gaat bijslikken en geen idee hebt van de dosering dan is het maar afwachten wat er gebeurd en wanneer.

Het komt zeker vaker voor dat er een soort dromerige prettige relaxte toestand ontstaat in plaats van het actieve, hyper en love gevoel...

Meestal is het de volgende keer dan wel zoals je verwachtte als je maar lang genoeg wacht daarmee om je serotonine-gehalte in je hersenen weer te laten herstellen. Reken dan op 2 tot 3 maanden. Dan zit je iig helemaal safe.

Probeer enkel pillen te gebruiken waarvan je de inhoud weet. hanteer als stelregel dat je ongeveer 2 mg mdma per kilo lichaamsgewicht maximaal moet nemen. Voor vrouwen wordt zelfs van 1,5 mg uitgegaan.

Veel plezier de volgende keer!

Bscw

Belezen gebruiker
nutsss zei:
Maak je niet druk,

vaak is de eerste keer xtc een tegenvaller. Mensen zijn zeer gespannen en wachten op het supergevoel en dat zorgt er vaak voor dat je het tegenhoud. Als je dan gaat bijslikken en geen idee hebt van de dosering dan is het maar afwachten wat er gebeurd en wanneer.

Het komt zeker vaker voor dat er een soort dromerige prettige relaxte toestand ontstaat in plaats van het actieve, hyper en love gevoel...

Meestal is het de volgende keer dan wel zoals je verwachtte als je maar lang genoeg wacht daarmee om je serotonine-gehalte in je hersenen weer te laten herstellen. Reken dan op 2 tot 3 maanden. Dan zit je iig helemaal safe.

Probeer enkel pillen te gebruiken waarvan je de inhoud weet. hanteer als stelregel dat je ongeveer 2 mg mdma per kilo lichaamsgewicht maximaal moet nemen. Voor vrouwen wordt zelfs van 1,5 mg uitgegaan.

Veel plezier de volgende keer!

ik ben 60 kilo ongeveer.
1 pilletje van 150 mg mdma kan
ik toch ook slikken?
Of is dat teveel?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat als je de meeste voorgaande tips gewoon opvolgt, en het lekker rustig nog een keer probeert, dat het dan vast wel goedkomt. Eerste keer gaat vaak mis, je weet niet wat je moet verwachten of wat je overkomt.

Ga nooit bij de pakken neerzitten omdat de eerste keer niet lukt. :)

Madelief

Hee... Thanx voor de coole reacties..! :) Hoewel ik op dat moment dacht 'noooit weer'... voel ik me nu wel gerust t nog ns te proberen... Of ik de termijn van 2 a 3 maanden ga redden ivm herstel van mijn serotonine huishouding... da weet ik niet :grin: !! Haha! Actueel dilemma - maar ander topic - betreft n gram C dat ik op n feest heb gekocht.. testen op A? Pff.. t houdt wat die hobby :beer:

angie123

Bewuste gebruiker
Madelief zei:
Sommige mannen houden juist van kaal hoor!!! :wave:

angie123

Bewuste gebruiker
Maar jammer dat het niet lekker ging! Neem idd. gewoon direct een hele in en go with the flow! Het is erg jammer als een halfje blijft "hangen"

Ik hoop dat het bij de volgende keer beter gaat! Plezier :wave:

Santatrip

Belezen gebruiker
Ik heb idd ook al vaker last gehad van het blijven hangen met een halfje of een derde stuk...als ik een hele neem werkt het bij mij het beste. Het zijn dan wel pillen waarvan ik weet dat ik een hele kan pakken...volgende keer beter lijkt me!

Bovenaan