Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?Ik ben benieuwd of er iemand is die zowel 2-MMC als 3-CMC heeft gebruikt. Wat zijn de verschillen? 3-CMC vind ik persoonlijk erg fijn, voornamelijk de rush.. iemand nog tips voor een RC?
drugsforum.nl
2-mmc niet gebruikt, wel vind ik 3fma en 4fma erg goed werken. Echter wel een lange werkingsduur en moeite met slapen.Ik ben benieuwd of er iemand is die zowel 2-MMC als 3-CMC heeft gebruikt. Wat zijn de verschillen? 3-CMC vind ik persoonlijk erg fijn, voornamelijk de rush.. iemand nog tips voor een RC?
Vind ik ook! 3cmc vind ik heel anders en zeker anders dan 3mmc! Zoals je zegt het is al mild genoeg!Nooit 2mmc gesnoven, uit mensen hun ervaringen lees ik dat het milder is dan 3cmc. 3CMC is in mijn ogen al mild genoeg! Naar wat voor RC ben je opzoek?
Precies!!! Niet te vaak gebruiken hoor! Word snel iets te chemisch, veel lichamelijke klachten en weinig effect meer. Gebruik jij het oraal/nasaal of plug je het?Vind ik ook! 3cmc vind ik heel anders en zeker anders dan 3mmc! Zoals je zegt het is al mild genoeg!
Ik gebruik altijd nasaal en voor soms is tussen door oraal. Maar daar heb ik helaas weinig effect van dus blijf ik liever nasaal gebruiken😊 en jij?Precies!!! Niet te vaak gebruiken hoor! Word snel iets te chemisch, veel lichamelijke klachten en weinig effect meer. Gebruik jij het oraal/nasaal of plug je het?
gefeliciteerd ..... je ervaart nu wat tolerantie isVoor mij persoonlijk is 3cmc wat heftiger. Meer euforie en meer energie hiervan, maar kan hier ook minder van slapen. ook merk je die erg aan je kaken en ogen. gebruik zelf altijd 2mmc tegenwoordig, best prima
maar heb er steeds veel te veel van nodig omdat het minder heftig is. de cravings zijn meestal ook wel heftiger van 2mmc.
wacht maar tot je een tolerantie heb vanwege pyro's dan voelt alles daaronder als niksja iknow, echt verschrikkelijk
een nog erger familie stimulantgeen idee wat pyros zijn
Gewoon een niet opdringerige maar wel aanwezige stim. Subtiel, praktisch, effecten heel mild maar duidelijk aanwezig. In een bommetje perfect om je gras af te rijden en geen comedown, crash of andere nadelen. Eigenlijk wat koffie hoopte te zijn. ☺️Ik vind persoonlijk 2-mmc leuker dan 3-cmc. Het is natuurlijk een stuk zwakker dan grote broer 3-mmc Al enkele keren 2-mmc gebruikt. Het mist wat euforie maar heeft wel een leuk stimulerend wakker gevoel met een matige babbelkick. De uitwerking gaat rustig naar beneden zonder veel nadelige effecten. Enkel vermoeidheid na een nachtje wakker. De rush van 3-cmc vond ik heel kort en je hebt al hoge doseringen nodig (nasaal) voor enige goed effect. De uitwerkingen vond ik dan eerder naar en toxisch aanvoelen op lichaam en geest. Deze laat ik liever opzij liggen.
Velen spreken tegen dat 2-mmc leuk is of te zwak maar je moet elk stofje op zijn eigen accepteren.