2cb niet illegaal in NL??

Frisko

Badass junkie
hallow zoals de titel zegt
is 2cb verboden in NL of niet???

volgens deze bron niet namelijk :confused:
http://www.boy4ever.nl/2cb.html

dan voor degene die te lui zijn om te kijken waar het net staat...die zal ik de pap in de mond geven! :grin: :grin: :grin: :P

de wet
2C-B is verboden; staat op lijst 1 van de Opiumwet: "harddrug met een onaanvaardbaar risico voor de gezondheid. Het produceren, verhandelen en bezitten van harddrugs is strafbaar. Het bezit van kleine hoeveelheden wordt in de praktijk niet met voorrang opgespoord en vervolgd."

weetfeitje
De papieren waarmee 2C-B op de opiumlijst terecht zou komen, zijn echter nooit ondertekend door minister en koningin, waarmee de illegaalstelling van dit middel nooit volledig van de grond is gekomen. Officieel is 2CB dus niet illegaal.

BombSki

Bewuste gebruiker
kan je dit niet in je andere 2cb topic gooien? waarom een apart topic?

en een handtekeningetje van de koningin zegt denk ik niet zoveel, als je gepakt wordt met 2cb dan heb je niet veel te zeggen denk.

Frisko

Badass junkie
mjah,had ook gekunnen maargoed,...
als ik concreet antwoord heb dan mag ie close!
ik ben van belgie dus voor mij is het sowieso illegaal... :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
waar slaat dit op bombski?

dit is absoluut een eigen topic waard....

ik geloof dat het niet meer verkocht mag worden maar nooit officieel op de opiumwet is gezet ofzoiets...

ik weet het zelf ook niet helemaal , maar wil het wel weten .

goed topic dus :wink:

boy

Bewuste gebruiker
Zoiets wordt sowieso wel ingedekt door andere wetten (warenwet, medicijngebruik etc.). Ik zou het er niet op wagen.

Frisko

Badass junkie
mjah,vraag me eig af of je dit kan gebruiken in een rechtzaak bv als je gesnapt zou worden....??? :confused: :confused:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
is illegaal geworden, site heeft oude informatie

en nee ik heb geen bronnen
dacht 2002 ofzo

toen piperazeines onder de naam A2 een bep piperazine ook onregelureerd was

Bovenaan