2CB

Goya

Experimenterende gebruiker
Als ik 22mg drop ga ik wel lekker trippe,
Maar zou ik vlak na het hoogtepunt bv enkele mg kunne snuive om weer op een hoogtepunt te komen? en hoeveel mg rade jullie dan aan?

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Haha wat is een tripknoller? Ben wel benieuwd naar alles wat tript enzo :beer:
Toen ik zondag in de smartshop was zag ik dat truffels (aka Philosophers Stone) nogsteeds verkocht werden.. Is tripknollen hiervoor ook een synoniem?

Edit: Na wat rondneuzen op dit forum is hier de vraag beantwoord: het is wel gewoon hetzelfde. Een bakje voor 15 euro met shit erin wat psilocine en psylosibine bevatten dus gewoon een LEGALE vervanger voor paddo's in mijn ogen :P

Popper

Belezen gebruiker
Ik kan sinds afgelopen weekend aan 2cb komen:grin: Het kwam zomaar ineens op mijn pad. 4 euro per pil, in pilvorm dus. Nou vroeg ik mij af wat dan de nadelen zijn van 2cb, want ik lees er geen? :grin:

HarryNak

Goya zei:
Als ik 22mg drop ga ik wel lekker trippe,
Maar zou ik vlak na het hoogtepunt bv enkele mg kunne snuive om weer op een hoogtepunt te komen? en hoeveel mg rade jullie dan aan?

Vorige week eerst een capsule gedropt van ongeveer 30 mg, toen het effect niet helemaal naar verwachting was er 15 mg bij gesnoven. Daarna waren de effecten wel naar wens!

nitro

Ben erg benieuwd naar dit goedje.

Laatst een trip gehad op 160mg 4fmp (2 caps). De derde capsule was er 1 met een sterker goedje erin. Deze stof was tot dusver onbekend. Het gevoel was echt 1000x sterker dan 4fmp en zelfs beter dan de MDMA trip die ik heb meegemaakt, veel beter. De muziek was enorm intens zuiver, helder, diep etc. En dat enorme love gevoel.

Nu zal het mogelijk zijn dat in die 3e capsule 2c-b zat (wel een lage dosis), wat mij na het lezen van een report met dezelfde combi erggg bekend voorkomt. Ik werd er wel wazig van in mijn hoofd en als ik naar de ogen van mensen keek zat er een soort van blur voor wat ik bij andere dingen niet had. Ik kon niet hard genoeg dansen, maar ik was telkens buitenadem, ookal deed ik niets (dit komt niet van 4fmp). Als dat 2c-b was doe ik deze combi nog wel een x! :hearteyes:

Het goedje zelf spreekt me ook wel erg aan, aangezien ik de mindfuck bij paddo's te erg vond. Helder nadenken zit er niet bij en ik kan met niet concentreren op die o zo mooi visuals die ervoorbij komen.

zakkie

Is het mogelijk, hiermee bedoel ik of het geen neveneffecten heeft, om dit te combineren met mdma?

zakkie

Kees Klapkaak zei:
i.c.m. 2ct7 kan het leiden tot het serotonine syndroom, ik weet niet of dit met 2cb ook het geval is..

hmm, heb 2 2cb pilletjes in m'n bezit (lage dosis). Was van plan om die rond 8u te droppen, en dan rond 12u, 100 mg mdma erbij te nemen.

Heb al rondgezocht op internet, maar kan er precies niks over vinden.

L

Lid 6909

Gast
beter eerst de mdma, en dan de 2cb droppen :grin: want dan heb je niet zo'n last van het ongemakkelijke begin van de 2cb, gaat mooi samen met de mdma!
hier geen gevaar volgens mij :wink:

zakkie

gNuxx zei:
beter eerst de mdma, en dan de 2cb droppen :grin: want dan heb je niet zo'n last van het ongemakkelijke begin van de 2cb, gaat mooi samen met de mdma!
hier geen gevaar volgens mij :wink:

Oke, bedankt voor de vlugge respons !

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik zou het wel een paar uur tussen het droppen houden, als je het vlak na elkaar doet kan het leiden naar best een fucked uppe trip hoor ik, geen eigen ervaring though..

salvation

Belezen gebruiker
pfffff had ik eindelijk een site om wat 2c-varianten te bestellen is ie door zn voorraad heen op het moment dat ik wil bestellen

zakkie

gNuxx zei:
geen problemo ouwe
heb je het al gedropt?

was het leuk?

Jaja, begonnen met 2 2cb pilletjes. Woon in belgië en was dus niet getest.
Pakte eerlijk gezegd heftiger uit dan gedacht, redelijk wat visueels gezien.
Alles veranderde van vorm, heel raar dieptezicht.
Terwijl de 2cb hem deed, had ik eerlijk gezegd geen zin in mdma.
Als de 2cb uitwerkte werd ik redelijk moe, en dan toch nog mdma genomen.
Gewoon lekkere mdma feeling, niet veel meer van 2cb gemerkt.

:hearteyes:

edit: Hebben de mensen die al 2cb gebruikt hebben soms ook precies vlagen van nuchterheid in de trip?

paulXTC

Bewuste gebruiker
ik wil het binnenkort ook proberen, maar ik weet er niet zo veel over qua effect.
heb wel wat reports gelezen maar niet heel wijs ervan geworden

leppeh

Bewuste gebruiker
Laatst 22 mg gesnoven, de pijn viel best wel mee. Leuke ervaring, vond het niet heel speciaal maar dat kan komen doordat ik het grootste deel van de tijd op bed heb gelegen in het donker met muziek op. In het halfdonker zag ik in ieder geval geen hand voor ogen door de visuals :grin: Zeker voor herhaling vatbaar, alleen jammer dat mn supply op is :angry:

edhardy

Newbie
Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose)
Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor.
Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien.
Dus zoek ik een middel wat zo veel mogelijk visueel is en zo min mogelijk een mindfuck.
Is 2-CB dan mischien iets voor mij?

Chris Pontius

Badass junkie
edhardy zei:
Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose)
Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor.
Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien.
Dus zoek ik een middel wat zo veel mogelijk visueel is en zo min mogelijk een mindfuck.
Is 2-CB dan mischien iets voor mij?
Ik heb het nog maar 1x gedaan op 20mg oraal en dat beviel me wel, echt zo goed als geen mindfucks.

L

Lid 6909

Gast
Maar als je psychose hebt gehad dan kun je beter niet trippen!

edhardy

Newbie
gNuxx zei:
Maar als je psychose hebt gehad dan kun je beter niet trippen!
Het was wel een door drugsveroorzaakte pshycose,heb er nadat ik wat kalmeringsmiddelen had gekreegen en ging slapen geen last meer van gehad.
De pshycose duurde net zo lang als de trip zelf.
En het is officeel nooit bevestigd dat het geen gewoone heel heftige badtrip was,maar de doktoren hadden wel een sterk vermoeden.
Voor de zekerheid zal ik ook zeker wat benzo regelen om bij de hand te hebben.

J0rrit

Badass junkie
Nieuw topic openen lijkt me zinloos... Maar hoelang zijn 2cb en dmt te bewaren? Ben geen grootgebruiker namelijk. Heb de mogelijkheid ze allebei gewoon in de vriezer te leggen?

Gr,

Hashja

Bewuste gebruiker
Wat 2C-B betreft,
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Drent zei:
Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag?
Koele, donkere plek?
Vrieskast?

Ik heb het wel eens 2,5 maand gewoon in mijn kamer laten liggen zonder problemen...

En wat DMT betreft,
Petrovic zei:
salvation zei:
Hoe kun je DMT het beste bewaren?

Het maakt niet echt uit waar je het in doet, als het maar op een koele plek ligt. Want bij 40graden smelt het namelijk al.

Ik heb het zelf in zo'n cilinder vormig ding, waar ze ook kanna in verkopen.
:wave:

koorenkip

Newbie
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...

Is er nog een manier om het te testen?

de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!

bedankt alvast

CHIASME

Belezen gebruiker
koorenkip zei:
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...

Is er nog een manier om het te testen?

de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!

bedankt alvast

haha goedkope 2c-b dan :tongueout: als het goede kwaliteit is en je betaalt er evenveel voor als mdma kristal :tongueout:

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Ik heb er helaas geen trip report van, maar je kan er wel heftig hard op gaan.
Ik had met vrienden 200 mg gehaald voor met z'n achtten.
Toen het bleek dat er maar 4 mensen kwamen besloten we te beginnen met 20 mg en we een beetje aan het uittrippen waren rond een uur of 03:00 beslote we het op te maken. nog eens 20 á 30 mg.
Na die avond hebben 2 van me vrienden elk tripmiddel voor altijd afgezworen maar ik kon er wel lekker op gaan samen met een andere maat van me.
Het is maar waar je van houdt dus je moet het maar eens proberen he :)

Hardstylr

Tegenwoordig allemaal lastig met goede X enzo, maar kan opeens wel aan 2cb komen.
Iemand ervaring met 2cb op een feestje? en samen met wat mdma?

Wil rustig beginnen, heb nu slechts 5 keer mdma gedaan maar 2cb klinkt erg vet :)
Ik dacht eerst +- 100/150 mg mdma en 2 uurtjes later pilletje 2cb......

Of is het toch beter 2cb voor een avondje thuis te bewaren en opzoek te gaan naar goede x / mdma voor een grot feest. Ik houd altijd 2 a 3 maanden tussen de keren X, heeft het gebruik van 2cb hier invloed op?

Alvast bedankt :mrgreen:

Bovenaan