Patrick a.k.a Spaceface
Bewuste gebruiker
Haha wat is een tripknoller? Ben wel benieuwd naar alles wat tript enzo 

Toen ik zondag in de smartshop was zag ik dat truffels (aka Philosophers Stone) nogsteeds verkocht werden.. Is tripknollen hiervoor ook een synoniem?Patrick a.k.a Spaceface zei:Haha wat is een tripknoller? Ben wel benieuwd naar alles wat tript enzo![]()
Goya zei:Als ik 22mg drop ga ik wel lekker trippe,
Maar zou ik vlak na het hoogtepunt bv enkele mg kunne snuive om weer op een hoogtepunt te komen? en hoeveel mg rade jullie dan aan?

Kees Klapkaak zei:i.c.m. 2ct7 kan het leiden tot het serotonine syndroom, ik weet niet of dit met 2cb ook het geval is..
gNuxx zei:beter eerst de mdma, en dan de 2cb droppenwant dan heb je niet zo'n last van het ongemakkelijke begin van de 2cb, gaat mooi samen met de mdma!
hier geen gevaar volgens mij![]()
ja het is illegaalpaulXTC zei:2CB, is dit een leuk middel om te gebruiken??
is het illegaal, zo niet waar kan je het halen??
gNuxx zei:geen problemo ouwe
heb je het al gedropt?
was het leuk?
plantenbak zei:ik was vorige x vrij nuchter op 20mg oraal. eigenlijk gewoon de hele tijd.
haha dat begrijp ik maar het was de eerste keer, dan wil ik niet té hard van stapel lopengNuxx zei:plantenbak zei:ik was vorige x vrij nuchter op 20mg oraal. eigenlijk gewoon de hele tijd.
moet je meer nemen![]()
Ik heb het nog maar 1x gedaan op 20mg oraal en dat beviel me wel, echt zo goed als geen mindfucks.edhardy zei:Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose)
Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor.
Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien.
Dus zoek ik een middel wat zo veel mogelijk visueel is en zo min mogelijk een mindfuck.
Is 2-CB dan mischien iets voor mij?
Het was wel een door drugsveroorzaakte pshycose,heb er nadat ik wat kalmeringsmiddelen had gekreegen en ging slapen geen last meer van gehad.gNuxx zei:Maar als je psychose hebt gehad dan kun je beter niet trippen!
Patrick a.k.a Spaceface zei:Drent zei:Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag?
Koele, donkere plek?
Vrieskast?
Ik heb het wel eens 2,5 maand gewoon in mijn kamer laten liggen zonder problemen...
Petrovic zei:salvation zei:Hoe kun je DMT het beste bewaren?
Het maakt niet echt uit waar je het in doet, als het maar op een koele plek ligt. Want bij 40graden smelt het namelijk al.
Ik heb het zelf in zo'n cilinder vormig ding, waar ze ook kanna in verkopen.

koorenkip zei:mensen,
ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uitnormaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...
Is er nog een manier om het te testen?
de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!
bedankt alvast