JUNGLIST zei:
alvast wat vraagjes. Ik hou helemaal niet van slikken, heb meerdere malen xtc geslikt en werd er altijd misselijk van. Aan de andere kant zijn de posts over 2cb snuiven ook niet positief. Als ik het goed begrijp is 2cb snuiven een stuk vervelender dan speed snuiven?
2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus. maar als je over die pijn heen zet, dan heb je ook wel wat.
1: je trip werkt binnen 3 a 20 minuten in.
2:de pijn trekt na 10-30 minuten weg, wat zon opluchting is dat je trip gelijk 10 keer beter wordt.
3: je hebt weinig nodig, dus efficienter aangezien er meer word opgenomen, plus je trip is puurder en voelt schoner (op die brandende en prikkende neus in het begin na)
4:het werkt korter en intenser dan orale dosissen.
Met speed had ik namelijk niet zoveel problemen. Het mixen met water en opdrinken lijkt me ook geen goede optie omdat ik in dit topic las dat het effect daardoor minder is. Pluggen is al helemaal uitgesloten omdat.. gewoon :P
Over de dosis ben ik al vrij zeker, 20 mg lijkt me mooi voor de eerste keer. Maar natuurlijk veranderd dit als ik het ga snuiven, wat me over het algemeen meer aantrekt. Hoeveel zou ik dan nemen? Ik beschik niet over een goede weegschaal.
ik zou toch maar een goede weegschaal aanschaffen aangezien dit wel nauwkeurigheid vereist (2cb is opzich een van de mildere varianten, dus er kan meer schommelen in dosis) maar met andere 2ctjes kan dit echt een no-go zijn.
als je het snuift moet je een ratio aanhouden van alsje het slikt dat je 40% opneemt van de totale inname(ligt ook aan maaginhoud uiteraard)
en als je het snuift 70%, dus heb je aanzienlijker weinig nodig.
ik heb zelf een keer 25 mg gesnoven, dat ging al veel harder vergeleken met een orale dosis.
ik raad je als je het snuift een dosis van 15 mg aan.
tevens is het handig om een zakdoekje bij je te hebben, dat scheelt een hoop tegen de pijn, na 10 minuten is alles opgenomen in je neus, en als je dan even flink je neus snuit, trekt de pijn snel weg.