Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.underworld zei:2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
ExceptionalInsight zei:Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.underworld zei:2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretjeExceptionalInsight zei:Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.underworld zei:2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
underworld zei:nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje![]()
maar wat voor dosissen doe je dan?DrippTone zei:underworld zei:nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje![]()
Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg.![]()
underworld zei:maar wat voor dosissen doe je dan?DrippTone zei:underworld zei:nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje![]()
Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg.![]()
de dosissen die bij mij echt pijn deden:
t7 14-20 mg
T2 een keer gedaan, 12 mg
i- 12 mg
de rest brandde een beetje maar niet echt noemenswaardig.
DrippTone zei:underworld zei:nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje![]()

Qocaïne zei:DrippTone zei:underworld zei:nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje![]()
Je bent naast een hardcore thc gebruiker... dus ook een hardcore 2C snuiver!
Klinkt goed gast!![]()
Qocaïne zei:Was verder maar een geintje kerel![]()
nee onmogelijk, dat is hoogstwaarschijnlijk LSD.De_willy zei:Even een vraagje terzijde: Is het mogelijk dat 2CB op een zegel zit?
Haha wie heeft je dat wijsgemaakt?De_willy zei:Even een vraagje terzijde: Is het mogelijk dat 2CB op een zegel zit?
lysergine25 zei:ik drop nog steeds 33 mg op me nuchtere uit gehongerde maag en ga dan als een raket ....
echt als een raket, meestal ben ik toch wel een paar uurtjes behoorlijk de weg kwijt en niet in staat om dingen te doen.
zwetend en trippend verga ik dan langzaam richting het keerpunt en ben ik erg blij dat het ergste voorbij is.
Bonnie
ps: Snuiven doe ik niet, mijn gevoelige slijmvliezen zouden me ejecteren en verbannen voor de rest van mijn leven.
DrippTone zei:Qocaïne zei:Was verder maar een geintje kerel![]()
I know. Reageer ik te heftig dan?:P Heb ik zelf soms niet door.

ExceptionalInsight zei:Haha wie heeft je dat wijsgemaakt?De_willy zei:Even een vraagje terzijde: Is het mogelijk dat 2CB op een zegel zit?
DrippTone zei:Heb Bonnie, heb jij ook dat je visueel en auditief gehandicapt word op dat niveau van de 2c-B? Kleur en geluid word voor mij echt no-go als ik 33mg plug.![]()
Qocaïne zei:Ok, nu dan een hardcore vraag...
Noemen jullie dit 'een leuk experiment' of 'vragen om problemen' ?
Ik ga vanavond aan de 2C-B en de groep wordt steeds groter.. de kans bestaat dat ik zelfs wat minder dan 30mg 2C-B kan gebruiken omdat iedereen wilt hebben.
Kan ik, na ongeveer 1,5uur een capsule van 25mg 2C-I innemen?
Of raden jullie dat ten strengste af?
Iemand ervaring bij redosen/combineren van 2C'tjes?
Even voor de duidelijkheid... beide worden oraal ingenomen, en beide zijn hele dosissen.
salvation zei:Heeft iemand ervaring met rooie 2c-b pillen? Kan niet echt zien wat voor logo erop staat, zou mickey mouse kunnen zijn maar ook kersjes ofzo
salvation zei:Gast, net alsof er tientallen verschillende 2c-b pillen in omloop zijn....
Normaal gesproken pak ik altijd 2c-x poeder dat ik zelf afweeg, nu heeft een vriend van me toevalllig 3 van die pillen gekregen en ga ik er dus niet 1 naar het testcentrum brengen wat nogal zonde zou zijn als er bv. 8 mg per stuk inzit waardoor je geen trip meer overhoudt

salvation zei:Gast, net alsof er tientallen verschillende 2c-b pillen in omloop zijn....
Normaal gesproken pak ik altijd 2c-x poeder dat ik zelf afweeg, nu heeft een vriend van me toevalllig 3 van die pillen gekregen en ga ik er dus niet 1 naar het testcentrum brengen wat nogal zonde zou zijn als er bv. 8 mg per stuk inzit waardoor je geen trip meer overhoudt
salvation zei:De opdruk is nogal onduidelijk, te gedetaileerd waarschijnlijk, maar volgens mij is het zoiets als deze tekening alleen kijkt ie dan de andere kant op.
Ik dacht dat iemand hier hem mischien al was tegengekomen, was makkelijk geweest![]()