2CB

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
underworld zei:
2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
underworld zei:
2ctjes snuiven is een van de naarste middelen om te snuiven qua pijn in je neus.
Raar dat je dat zo vaak leest, ik vond het echt heel erg meevallen, niet erger dan pep eigenlijk. Toen de drip in mn keel kwam kreeg ik echter wel hele nare pijn en dat heeft ook wel een tijdje geduurd.

Wat ik zelf 2 weekenden terug heb ervaren is dat als je al hebt gesnoven en je snuift dan bij, dat je er nagenoeg weinig tot geen last meer van hebt. Misschien dus een idee voortaan beginnen met 5mg snuiven, en na 15 minuten de rest. Kom je ook wat geleidelijker op die piek die je wil bereiken. :)

Technofanaat

Experimenterende gebruiker
vond dat snuiven niet bepaald lekker, ga dat ook niet meer doen. Gewoon opeten die handel.

Vind de 2ctjes de beste middelen die ik tot nu toe heb gedaan :)

underworld

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
underworld zei:
nja met B is het ook prima te doen, maar probeer maar eens de andere varianten zoals I, T2,T7 te snuiven, dat is geen pretje :wink:

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)

underworld

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
underworld zei:

Ik heb dus na de 2c-B nog 2c-I gesnoven, maar dan merk je er veel minder van. Branden doet het bijna niet meer, en het ongemakkelijke gevoel is veeeel sneller weer weg. :)
maar wat voor dosissen doe je dan?
de dosissen die bij mij echt pijn deden:
t7 14-20 mg
T2 een keer gedaan, 12 mg
i- 12 mg

de rest brandde een beetje maar niet echt noemenswaardig.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
underworld zei:
DrippTone zei:
underworld zei:

maar wat voor dosissen doe je dan?
de dosissen die bij mij echt pijn deden:
t7 14-20 mg
T2 een keer gedaan, 12 mg
i- 12 mg

de rest brandde een beetje maar niet echt noemenswaardig.

Ik had eerst 15mg 2c-B, daarna 12mg 2c-I gesnoven. Denk zo'n anderhalf uur na de 2c-B.

Maar heb ook wel erger gehad, 20mg 2c-B en dan zo dom zijn om 10mg in elk neusgat te doen. Dat is een ramp. :P

Maargoed, de B brand minder dan de I. Maar na de B te hebben gesnoven voelde ik echt weinig ongemak van de I. Heel lichtjes branden, geen rode kop die op ploffen staat. :P

Of wat misschien ook werkt, eerst iets snuiven wat nog beter verdooft. Dan heb je denk ik helemaal nergens last van. :)

Qocaïne

Badass junkie
DrippTone zei:
underworld zei:

Je bent naast een hardcore thc gebruiker... dus ook een hardcore 2C snuiver! :wink:
Klinkt goed gast! :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
DrippTone zei:
underworld zei:

Je bent naast een hardcore thc gebruiker... dus ook een hardcore 2C snuiver! :wink:
Klinkt goed gast! :beer:

Haha, hoor wie het zegt. Jij hebt momenteel meer 2c'tjes gebruikt dan ik. En ik was ooit wel een groot gebruiker wat betreft THC, maar dat is allang verleden tijd. Nu is het meer middelmatig gebruik. Wat trouwens nogsteeds langzaam afneemt. :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik drop nog steeds 33 mg op me nuchtere uit gehongerde maag en ga dan als een raket ....
echt als een raket, meestal ben ik toch wel een paar uurtjes behoorlijk de weg kwijt en niet in staat om dingen te doen.
zwetend en trippend verga ik dan langzaam richting het keerpunt en ben ik erg blij dat het ergste voorbij is.

Bonnie

ps: Snuiven doe ik niet, mijn gevoelige slijmvliezen zouden me ejecteren en verbannen voor de rest van mijn leven.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
lysergine25 zei:
ik drop nog steeds 33 mg op me nuchtere uit gehongerde maag en ga dan als een raket ....
echt als een raket, meestal ben ik toch wel een paar uurtjes behoorlijk de weg kwijt en niet in staat om dingen te doen.
zwetend en trippend verga ik dan langzaam richting het keerpunt en ben ik erg blij dat het ergste voorbij is.

Bonnie

ps: Snuiven doe ik niet, mijn gevoelige slijmvliezen zouden me ejecteren en verbannen voor de rest van mijn leven.

Heb Bonnie, heb jij ook dat je visueel en auditief gehandicapt word op dat niveau van de 2c-B? Kleur en geluid word voor mij echt no-go als ik 33mg plug. :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Ok, nu dan een hardcore vraag...
Noemen jullie dit 'een leuk experiment' of 'vragen om problemen' ?

Ik ga vanavond aan de 2C-B en de groep wordt steeds groter.. de kans bestaat dat ik zelfs wat minder dan 30mg 2C-B kan gebruiken omdat iedereen wilt hebben.

Kan ik, na ongeveer 1,5uur een capsule van 25mg 2C-I innemen?
Of raden jullie dat ten strengste af?

Iemand ervaring bij redosen/combineren van 2C'tjes?

Even voor de duidelijkheid... beide worden oraal ingenomen, en beide zijn hele dosissen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
DrippTone zei:
Heb Bonnie, heb jij ook dat je visueel en auditief gehandicapt word op dat niveau van de 2c-B? Kleur en geluid word voor mij echt no-go als ik 33mg plug. :hearteyes:

Het is echt helm op en gordel om, kleur en geluid kan allemaal veranderen maar verdwijnen ?
Ik heb het maar 1 x gehad dat ik serieus alles verloor, maar daar weil ik het niet meer over hebben.

330 mg is namelijk geen dosis maar meer een poging om je zelf te vermoorden.

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
Ok, nu dan een hardcore vraag...
Noemen jullie dit 'een leuk experiment' of 'vragen om problemen' ?

Ik ga vanavond aan de 2C-B en de groep wordt steeds groter.. de kans bestaat dat ik zelfs wat minder dan 30mg 2C-B kan gebruiken omdat iedereen wilt hebben.

Kan ik, na ongeveer 1,5uur een capsule van 25mg 2C-I innemen?
Of raden jullie dat ten strengste af?

Iemand ervaring bij redosen/combineren van 2C'tjes?

Even voor de duidelijkheid... beide worden oraal ingenomen, en beide zijn hele dosissen.

Laat iedereen lekker zijn eigen zooi kopen, je kan na je 30 mg 2cb wel wat bijnemen van een andere 2c xxx ...

Bonnie

Qocaïne

Badass junkie
Bonnie, ik regel hier altijd alles. Daar heb ik zelf voor gekozen :)

Maar even heel erg kort wat ik heb gedaan....

Uiteindelijk hebben we met 7 man getript en kon ik 42mg 2C-B doen.
Na twee uur gooide ik er een pilletje in om de avond nog niet te laten eindigen... totdat een half uur dáárna een goede vriendin me vroeg of ik meer 2C-B had.. en ik aan te kort van 2C-B, met haar en een andere vriend nog een capsule van 25mg 2C-T2 erin goode.

Mensen, ik heb um gespaced.. echt niét normaal meer.

Toen in het begin het pilletje erbij kwam zetten en later ook nog eens de 2C-T2... was ik helemaal van het pad af. Maar wel 100% positief! :grin:

Een voorbeeld van enkele visuals:

Alles bewoog, had kleuren, flikkerde, glinsterde en had patronen. Niet alleen voorwerpen, maar alle molecolen, stofjes en leegtes in de kamer maakten hun eigen netwerk van gangen.
Verduidelijking; Lopende in de gang, zag ik niet alleen de muren, deuren en vloer bewegen... maar zag ik in het luchtledige gangen en poorten onstaan van fractals en cleidoscopische patronen.

Daarnaast kon ik niets meer zien. We hadden enorme vellen papier op de ramen gehangen zoadat daar op getekend kon worden. Tripart noemden we dat. Eenmaal zittend naast een vriend die er later bijkwam, vroeg hij me wie met de tweety op de proppen kwam. Ik keek naar het vel papier, en moest hem eerlijk bekennen dat ik deze niet zag. Het vel papier was bedekt met duizenden visuals.. en kon de eigenlijk tweety die groot en centraal op het vel papier getekend stond niet zien!

Het ene moment stond mijn sigaret aan en zag ik rook, het andere moment was hij uit. Zat er nou as op mijn sigaret, moest ik hem al aftikken? Toch maar even naar de asbak? Waar stond de asbak? Ik kon niets meer zien!!

Visuals visuals visuals! Op een gegeven moment zag ik de asbak! Ik wist dat deze op de tafel stond, maar ik zag tussen de tafel en mij tientallen asbakken op een vertikale lijn naar me toe komen. Dieptes kon ik niet meer waarnemen.
Stond ie nou op twee centimeter van me af, of twee meter.

Helaas kan ik het niet goed uitleggen, maar ik heb um helemaal de pan uit gespaced...
En voor een keertje was dit echt heel erg gaaf!

Ik heb wel twee momenten gehad in de trip waarvan ik dacht dat het me teveel werd. De visuals en het gevoel.
Maar toen ik me realiseerde dat ik er zelf voor gekozen had, en ik dit toch best wel gaaf vond.. ging dit gevoel weer weg!

Setting:
Groot anti-kraak pand waar er genoeg ruimte is, en de muziek hard genoeg aan kon.
Lekker dansen met blacklight, stroboscoop en discolichten.
Iedereen zijn eigen gang, dansen op de bank, liggen op de vloer.. gekkenhuis, maar wel mooi! :grin:
Hét moment voor mij om eens verder te gaan!
Met 7 man aan de 2C-B, 3 ervan gingen door met 25mg 2C-T2, en ik nam samen met een vriend ook nog twee pillen.

sjelepopi

Belezen gebruiker
Ik vraag mij het volgende af. Ik heb afgelopen weekend xtc gehad. Nu houdt ik altijd een maand tussen mijn xtc gebruik.
Nu wil ik komend weekend 2-cb weer gebruiken. Kan dit kwaad? Of hebben deze 2 drugs totaal geen invloed op elkaar que tolerantie etc.

Qocaïne

Badass junkie
Van wat ik me heb laten vertellen kan het geen kwaad om beide drugs 'kort' na elkaar te gebruiken.

2C-B werkt op een andere manier dat MDMA... MDMA dat vooral op je serotonine voorraad werkt en 2C-B ook, maar nogmaals.. op een andere manier. :)

Ook uit ervaring kan ik je vertellen dat veelvuldig gebruik van 2C'tjes geen invloed hebben op het effect van de MDMA :)

Dus geen probleem.
Veel plezier!

Technofanaat

Experimenterende gebruiker
Heb zelf juist het gevoel dat ik na xtc wel wat 2cb kan gebruiken om mezelf weer een beetje tot rust te brengen en de x ervaring een plek te geven. Voor alle duidelijkheid, ik gebruik 2/3 keer per jaar x

Twee weken voor het eerst 2c-b gebruikt met ons drieeen. Het geniale aan dit was dat iedereen van ons groepje dezelfde hallucinaties hadden. Een vriend van ons was niet helemaal synchroon met die van ons, omdat hij een halfje meer op had. De pillen zagen er rood/bruinig uit. De lieve vrouw in Nijmegen verkocht het ons voor maar liefs 5 euro :) Jammer dat ik niets meer in de buurt heb liggen van dit prachtige spul. LSD vond ik minder vet in verhouding met deze drug. :grin:

Qocaïne

Badass junkie
^ 2C-B is ook erg fijn :)
Daarnaast kan je het gewoon lekker af en toe gebruiken, daar waar je met LSD echt een dag mag uittrekken :)

salvation

Belezen gebruiker
Heeft iemand ervaring met rooie 2c-b pillen? Kan niet echt zien wat voor logo erop staat, zou mickey mouse kunnen zijn maar ook kersjes ofzo

Pak Suiker

Wijs gebruiker
salvation zei:
Heeft iemand ervaring met rooie 2c-b pillen? Kan niet echt zien wat voor logo erop staat, zou mickey mouse kunnen zijn maar ook kersjes ofzo

Ja man dat zijn dubbel dikke dwars gestreepte rode kersjes met een super strakke stuit! :openmouth:
Maar die moet je niet nemen hoor, daar zit 200 gram 2c-b in, dat is veeeeeeeeeeeeel te weinig om lekker te trippen. :openmouth:

OT: het uiterlijk van een pil zegt GEEN FUCK over wat erin zit; ga naar een testcentrum en vraag het hier niet, oké?

damn...

salvation

Belezen gebruiker
Gast, net alsof er tientallen verschillende 2c-b pillen in omloop zijn....

Normaal gesproken pak ik altijd 2c-x poeder dat ik zelf afweeg, nu heeft een vriend van me toevalllig 3 van die pillen gekregen en ga ik er dus niet 1 naar het testcentrum brengen wat nogal zonde zou zijn als er bv. 8 mg per stuk inzit waardoor je geen trip meer overhoudt

Chris Pontius

Badass junkie
salvation zei:

Normaal gesproken pak ik altijd 2c-x poeder dat ik zelf afweeg, nu heeft een vriend van me toevalllig 3 van die pillen gekregen en ga ik er dus niet 1 naar het testcentrum brengen wat nogal zonde zou zijn als er bv. 8 mg per stuk inzit waardoor je geen trip meer overhoudt

tis een dame :beer:
maar als je zelf het logo niet eens kan zien kunnen wij het toch nooit weten :rolleyes:

Qocaïne

Badass junkie
salvation zei:

Ik begrijp haar frustratie, de vragen over een uiterlijk van een pil en de inhoud daarvan blijven maar komen. Dit ondanks dat er overal wordt aangegeven dat het uiterlijk van een pil niets zegt.

Maar als je zeker weet dat het 2C-B pillen zijn kan ik wel ff voor je navragen op PF ofzo.
Laat ik het je later weten!

Cheers!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2c-B pillen zijn er inderdaad niet zoveel van, en hebben doorgaands dezelfde kleur en logo. Zijn er niet zo veel verschillende. Als je dus zeker bent over de inhoud kun je dus best wel wat hebben aan een pill report. Maar testen is altijd beter.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
2-CB na MDMA kan denk ik wel. Voorzover bekend blokkeert 2-CB alleen een serotonine receptor. Hier put je als het goed is niet je serotonine voorraad mee uit en er is ook geen negatieve feedback omdat er niet meer serotonine vrij komt. Heb afgezien van vermoeidheid ook nog nooit een dip gehad van 2-CB. Je moet natuurlijk niet te veel nemen want je weet niet hoe slecht die 2-CB verder voor je is.

salvation

Belezen gebruiker
De opdruk is nogal onduidelijk, te gedetaileerd waarschijnlijk, maar volgens mij is het zoiets als deze tekening alleen kijkt ie dan de andere kant op

Ik dacht dat iemand hier hem mischien al was tegengekomen, was makkelijk geweest :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden.

Qocaïne

Badass junkie
salvation zei:
De opdruk is nogal onduidelijk, te gedetaileerd waarschijnlijk, maar volgens mij is het zoiets als deze tekening alleen kijkt ie dan de andere kant op.

Ik dacht dat iemand hier hem mischien al was tegengekomen, was makkelijk geweest :)

Heb rondgevraagd voor je, maar niemand kent ze.
Advies: lekker laten testen :)

Bovenaan