DrippTone zei:Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden.
.sullI zei:DrippTone zei:Ben trouwens wel eens witte mickey mousjes tegen gekomen met 2c-b er in. Maar dat is ook al weer een jaar geleden.
mickey mousjes?
waren dat geen witte hartjes...
5eu per pil? dat vind ik nog al flink prijzig...keesbokhoven zei:Twee weken voor het eerst 2c-b gebruikt met ons drieeen. Het geniale aan dit was dat iedereen van ons groepje dezelfde hallucinaties hadden. Een vriend van ons was niet helemaal synchroon met die van ons, omdat hij een halfje meer op had. De pillen zagen er rood/bruinig uit. De lieve vrouw in Nijmegen verkocht het ons voor maar liefs 5 euroJammer dat ik niets meer in de buurt heb liggen van dit prachtige spul. LSD vond ik minder vet in verhouding met deze drug.
![]()
Zal toch zeker wel aan de dosis liggen, denk je niet?Oom Klaas zei:5 euro voor 2cb pil is niet duur hoor.

aapje31 zei:Iemand enig idee?
Houd er natuurlijk rekeneing mee dat 2C-B maar zo'n 3uur duurt.
aapje31 zei:We hadden 4 uur van te voren 2 croissants gegeten, leeg genoeg lijkt me toch.
aapje31 zei:Nee, persoonlijk nog nooit meegemaakt dat het maar 3 uur duurtEerder het dubbele, als het niet meer is =)
ik ook helaas.Qocaïne zei:aapje31 zei:Nee, persoonlijk nog nooit meegemaakt dat het maar 3 uur duurtEerder het dubbele, als het niet meer is =)
Okay? Ik ben na drie uur toch echt wel klaar hoor![]()
Of ze hebben een hogere tollerantie...=___="Technofanaat zei:of jullie nemen te weinig
of jullie hebben shit spul
Ik (samen met nog 10 anderen)ga er zeker 8/10 uur op. Ik heb gemerkt dat de dosis belangrijk is voor de duur van je trip, ik neem altijd zo'n 32mg, heel fijne dosis.
Technofanaat zei:of jullie nemen te weinig
Ik (samen met nog 10 anderen)ga er zeker 8/10 uur op. Ik heb gemerkt dat de dosis belangrijk is voor de duur van je trip, ik neem altijd zo'n 32mg, heel fijne dosis.
Ben niet 100% zeker, maar lijkt mij niet dat ze een zak van een paar 100 mg verkopen en dat het dan iets anders is..leppeh zei:Technofanaat zei:of jullie nemen te weinig
Weet je zeker dat het 2c-b is? 8 tot 10 uur met een dosering van 32 mg lijkt meer op 2c-i dan b...
, hoog tijd om parket of laminaat te nemenLars Slikt Dit zei:I
en had geen zin om het poeder uit het ranzige tapijt te snuiven. jaa, was leuk![]()
leppeh zei:Technofanaat zei:of jullie nemen te weinig
Weet je zeker dat het 2c-b is? 8 tot 10 uur met een dosering van 32 mg lijkt meer op 2c-i dan b...
Fronske zei:Ik heb ondervonden dat een goede dosis (20 à 30 mg) 2cb snuiven, zoals hier eerder aangegeven, geen goed plan is. Jankend van de pijn in je trip geknald worden vermijd ik in het vervolg liever.
Ik trip niet graag met een lege maag, dus ik vroeg me af of het niet mogelijk zou zijn om een bommetje 2cb gewoon in je mond te houden, net zoals je bij lsd zou doen, om het zo te laten opnemen in je lichaam zonder het temperende effect van een gevulde maag.
Zou dit lukken? Of is de molecule te groot om door je gehemelte/mondslijmaag/weetikveel opgenomen te worden? En zou dit slecht zijn voor je tanden?
Technofanaat zei:Ben niet 100% zeker, maar lijkt mij niet dat ze een zak van een paar 100 mg verkopen en dat het dan iets anders is..
Qocaïne zei:Technofanaat zei:Ben niet 100% zeker, maar lijkt mij niet dat ze een zak van een paar 100 mg verkopen en dat het dan iets anders is..
Laat het dan maar is testen
2C-B duurt geen 8 uur!
punt.
Ja. Nee. Mogelijk..tot misschien wel waarschijnlijk.Zou dit lukken? Of is de molecule te groot om door je gehemelte/mondslijmaag/weetikveel opgenomen te worden? En zou dit slecht zijn voor je tanden?