2CB

salvation

Belezen gebruiker
In ieder geval bedankt voor het vragen! Ik zal hem zijn bron eens aan de tand laten voelen wie ze al heeft genomen en hoe dat beviel.

Absoluut mijn lievelingsgoedje na MDxx en DMT echter heeft mijn RC vendor het nooit in stock en is het hier bijna niet te krijgen heb het in totaal 4 keer gedaan 3 keer 25mg en 1 keer 30 zeer aangename ervaring ! Als het terug te krijgen is sla ik direct een grammetje in denk ik.

Foxdemon

Newbie
Ik heb laatst rode mickeys gehad! Kan je vertellen dat er barweinig inzat..(8mg zou goed kunnen kloppen!) Ik nam er meestal 2,5 tegelijk om wat te voelen :$..

Zit nu zelf met witte '2-cb' pillen. Heb ze niet getest maar t schijnt dat ze minimaal 15 tot max 20mg 2cb zouden kunnen bevatten..Ikzelf schat ze wel op 15. 2 van die dingen naar binnen werken en gaaaaan :hearteyes: Helaas heb ik het te vaak gedaan de laatste tijd waardoor mijn trip echt het niveau van eerdere trips niet kan evenaren...:( Ben nu dus maar even een weekje pauze aan het nemen :$
(Hiervoor was het toen ik ze voor t eerst kreeg woensdag t/m zaterdag 1,5 a 2 pil, en de weken erop woensdag 2 pilletjes ( dus 30 mg ) en zaterdag 30 mg..

Plimu

Bewuste gebruiker
jaja, 2c-b is heel leuk, maar op den duur word je ook wel gestoord van het hersen massage gevoel :P
heb een zomervakantie best ruim op 2c-b lopen spacen en het leukste blijft nog altijd een combi tussen 2c-b en mdma

echt echt echt een aanrader, let wel dat je visueel wel wat gewent moet zijn omdat het daarna echt helemaal nergenst meer over gaat

SperSIZEboon

Badass junkie
keesbokhoven zei:
Twee weken voor het eerst 2c-b gebruikt met ons drieeen. Het geniale aan dit was dat iedereen van ons groepje dezelfde hallucinaties hadden. Een vriend van ons was niet helemaal synchroon met die van ons, omdat hij een halfje meer op had. De pillen zagen er rood/bruinig uit. De lieve vrouw in Nijmegen verkocht het ons voor maar liefs 5 euro :) Jammer dat ik niets meer in de buurt heb liggen van dit prachtige spul. LSD vond ik minder vet in verhouding met deze drug. :grin:
5eu per pil? dat vind ik nog al flink prijzig...

Oom Klaas

Badass junkie
Dat ook zeker, maar over het algemeen schommelt de prijs tussen de 3 en 10 euro van een 2cb pil.
Dan is 5 niet zo heel duur, behalve als er maar 5 mg ofzo in zit.

aapje31

Experimenterende gebruiker
Ik heb ff een vraagje.. misschien dat iemand van jullie dit ook heeft meegemaakt..

Ik was afgelopen week op vakantie in België met een vriend van me, daar hadden we 2cb gedaan :grin:

Pilletjes van 21 mg per stuk, zoals gezegd werd, deze hadden we al een keer eerder genomen en de 20 mg leek wel te kloppen...

We dropten er 2 en 4 uur na inname nog 1tje erbij, het vreemde was alleen dat we ons na een tijdje misselijk hebben gevoeld en nadat de verwarring weg was, de visuals er ook niet meer waren.. Naja, niet meer waren.. Ze waren lichtelijk aanwezig. De lucht was als een plaatje en alles zag er mooier uit dan het daadwerkelijk was alleen de echte 2cb visuals, met de fractals die uit de muur komen vliegen in elke kleur van de regenboog waren niet echt te vinden..

Iemand enig idee?

Eerder dit jaar samen met mijn vriendin 50 mg genomen en toen knalden ze wel de muur uit!

Verder wel goed vermaakt natuurlijk :mrgreen:

Qocaïne

Badass junkie
Een idee? Tja, ik heb wel een idee...

Houd er natuurlijk rekeneing mee dat 2C-B maar zo'n 3uur duurt.
Dat betekend dat als je 2uur na inname, ook nog ook nog eens 1uur inslagtijd (totaal 3uur) je lichaam alles al helemaal heeft verwerkt. En dus hoogstwaarschijnlijk al een tolerantie heeft opgebouwd voor het middel. En dus een tweede dosis na zo'n lange tijd niet altijd merkbaar is. :)

Technofanaat

2cb kan je beter niet bijpakken, gelijk volgas beginnen.
En dan duurt het toch echt wel 6 tot 9 uur.

Wil je meer fractals? Mij lijkt de innerlijke reis veel interessanter, maar daar ben je misschien bang voor?

Voor fractals kan je beter 2c-e nemen, is veel visueler!

aapje31

We hadden 4 uur van te voren 2 croissants gegeten, leeg genoeg lijkt me toch.

Qua tolerantie, twijfelachtig, vorige keren was het wel visueel, ook al namen we 33 mg (poeder variant)

Houd er natuurlijk rekeneing mee dat 2C-B maar zo'n 3uur duurt.

Nee, persoonlijk nog nooit meegemaakt dat het maar 3 uur duurt :tearsofjoy: Eerder het dubbele, als het niet meer is =)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
aapje31 zei:
We hadden 4 uur van te voren 2 croissants gegeten, leeg genoeg lijkt me toch.

Niet altijd. Persoonlijk hou ik 6 uur aan als ik oraal in neem. Makkelijker is om te doen als je net wakker word. Gewoon uitslapen tot halverwege de middag dus. :P

Maar dan nog, 42mg 4 uur na je laatste eten zou wel goed genoeg moeten werken. Ik denk dus echt niet dat er 21mg in die pillen van je zat. Heb je ze laten testen?

Technofanaat

of jullie nemen te weinig
of jullie hebben shit spul

Ik (samen met nog 10 anderen)ga er zeker 8/10 uur op. Ik heb gemerkt dat de dosis belangrijk is voor de duur van je trip, ik neem altijd zo'n 32mg, heel fijne dosis.

Foxdemon

Newbie
Technofanaat zei:

Ik (samen met nog 10 anderen)ga er zeker 8/10 uur op. Ik heb gemerkt dat de dosis belangrijk is voor de duur van je trip, ik neem altijd zo'n 32mg, heel fijne dosis.
Of ze hebben een hogere tollerantie...=___="
Ikzelf heb ook nog nooit 8-10 uur op 2c-b kunnen trippen...op z'n hoogst 4 uur! Dit was bij een dosis van rond de 30 mg..waarbij ik na een tijdje nog eens 15 had bijgepakt..(dit had niet echt veel effect...)

leppeh

Bewuste gebruiker
Technofanaat zei:

Weet je zeker dat het 2c-b is? 8 tot 10 uur met een dosering van 32 mg lijkt meer op 2c-i dan b...

Technofanaat

leppeh zei:
Technofanaat zei:

Weet je zeker dat het 2c-b is? 8 tot 10 uur met een dosering van 32 mg lijkt meer op 2c-i dan b...
Ben niet 100% zeker, maar lijkt mij niet dat ze een zak van een paar 100 mg verkopen en dat het dan iets anders is..

leppeh

Bewuste gebruiker
Qua effect lijken die stoffen natuurlijk wel heel erg op elkaar, misschien moet je eens een beetje wegbrengen om te laten testen :)

edit: protip: Ik heb ergens gehoord dat je minimaal 100 mg poeder moet inleveren, wat nogal veel is. Als je het echter in een capsule doet zouden ze het testen als pil en hoef je dus minder in te leveren. Is er iemand die dit kan bevestigen?

Ik heb gisteren voor het eerst 2cb gehad, 2 pilletjes (12mg)
ik wist niet zo goed was het was en had er nog niet veel over gehoord, dus natuurlijk wel erg benieuwd naar. een pil kwam niet zo hard aan, dus na de eerste vage effecten gelijk de 2e ingenomen, kwam in een paddo achtige triproes terecht voor eventjes, daarna voelde ik me mdma blij, ik wou later meer nemen maar met mijn trip-hoofd heb ik de rest laten vallen, en ben er op gaan staan :rolleyes:,
en had geen zin om het poeder uit het ranzige tapijt te snuiven. jaa, was leuk :wink:

sjelepopi

Belezen gebruiker
8 uur trippen op 2-cb is wel erg lang. Ik hoogstens 3 uurtjes. Op 2-ci ongeveer het dubbele.

Maar goed, vriend van mij heeft afgelopen weekend ook 7 uur getript op 28mg 2-cb.
Even lang als mij en ik had 2-ci.

Wel had hij er biertjes bij gedronken, misschien dat dit het effect verlangt?

Fronske

Belezen gebruiker
Ik heb ondervonden dat een goede dosis (20 à 30 mg) 2cb snuiven, zoals hier eerder aangegeven, geen goed plan is. Jankend van de pijn in je trip geknald worden vermijd ik in het vervolg liever.
Ik trip niet graag met een lege maag, dus ik vroeg me af of het niet mogelijk zou zijn om een bommetje 2cb gewoon in je mond te houden, net zoals je bij lsd zou doen, om het zo te laten opnemen in je lichaam zonder het temperende effect van een gevulde maag.

Zou dit lukken? Of is de molecule te groot om door je gehemelte/mondslijmaag/weetikveel opgenomen te worden? En zou dit slecht zijn voor je tanden?

L

Lid 6909

Gast
2cb is wel aardig corrosief geloof ik, dus fijn zal het niet zijn voor je mond.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
leppeh zei:
Technofanaat zei:

Van 32mg 2c-I ben je wel 12 uur onderweg, dus dat lijkt me ook niet. En op B red ik de 6,5 uur op een doses 33mg geplugged. Misschien werkt het bij de een langer door dan bij de ander.

Edit:
Fronske zei:
Ik heb ondervonden dat een goede dosis (20 à 30 mg) 2cb snuiven, zoals hier eerder aangegeven, geen goed plan is. Jankend van de pijn in je trip geknald worden vermijd ik in het vervolg liever.
Ik trip niet graag met een lege maag, dus ik vroeg me af of het niet mogelijk zou zijn om een bommetje 2cb gewoon in je mond te houden, net zoals je bij lsd zou doen, om het zo te laten opnemen in je lichaam zonder het temperende effect van een gevulde maag.

Zou dit lukken? Of is de molecule te groot om door je gehemelte/mondslijmaag/weetikveel opgenomen te worden? En zou dit slecht zijn voor je tanden?

Pluggen is wat mij betreft de beste manier van 2c-B in nemen. Ben je daar vies van probeer eens wat 2c-i te snuiven, 5mg. En daarna je doses 2c-B, heb namelijk gemerkt dat na de -I te snuiven de -B minder brand. En het is een fijne combi, 15mg B en 10 I is wel een leuk tripje. Of neem een lijntje keta voordat je de 2c-B snuift. Het zal het branden wellicht wat minder maken. Maar het ongemak wat je ondervindt wanneer je zo snel een trip word ingeslingerd dat blijft. So get used to it or stop trying. :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
Technofanaat zei:
Ben niet 100% zeker, maar lijkt mij niet dat ze een zak van een paar 100 mg verkopen en dat het dan iets anders is..

Laat het dan maar is testen :)
2C-B duurt geen 8 uur!

punt.

Ligt ook een beetje aan hoe goed je lever je bloed zuivert. De duur kan best verschillen per persoon, en als je erbij gaat blowen dan word het ook uitgerekt. Vind het dus best plausibel een trip van 8 uur inclusief come up en come down. Maar dat zit dan wel op het uiterste.

2C-Em

Belezen gebruiker
Hij heeft wel een beetje gelijk :wink:
Maar het is wel uitzonderlijk lang, dat zeker.

Dat het ineens I ofzo is, is ook wel onwaarschijnlijk. Dat is veel sterker..dan wordt je echt overdonderd als je daar een dosis in mg's alla B van neemt. 2CC zal het ook wel niet zien..de enige die qua duur in de buurt komt van B. Met individuele verschillen in metabolisme en wat externe factoren kan dit....borderline..wel.

Ja. Nee. Mogelijk..tot misschien wel waarschijnlijk.

Overigens is het temperende effect op je maag meer inherent aan het effect wat de stof zelf kan heb, door de activatie van serotonine receptoren (een subtype van een aantal waaraan het bindt..een subtype dat ook op de cellen van de maag zit (en daar komt via de bloedbaan). Niet zo zeer vanwege "het gewicht" op je maag oid. Dus of je het er mee wegneemt is de vraag, maar je kan het proberen.

sjelepopi

Belezen gebruiker
Hoe zijn de ervaringen van jullie met 2-cb na een party(met wat pillen gebruik) pakken?

Dus een party van 22:00 tot 07:00, ongeveer 3 xtc pillen met 100mg mdma, dan nog wat 2-cb om de treinreis te verleuken dacht ik zo?

Aanrader of een afrader? Mocht het een aanrader zijn hoeveel 2-cb wordt geadviseerd om te pakken.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Dat ligt er maar helemaal aan hoe jij je voelt, als je je nog steeds super voelt tegen die tijd zou ik er voor gaan. Beginnen met nasale doses van 15mg, 20 als je wat harder je treinreis door wil maken. :grin: Maar je kunt altijd bij snuiven in het begin als ie niet hard genoeg opkomt, en meteen teveel nemen is ook weer zonde/geweldig.

Bovenaan