2CB

sjelepopi

Belezen gebruiker
Doen zou ik zeggen.

Ik weet niet waar je het gaat nemen? Tis wel een verschil of je het in een chaotische/drukke omgeving neemt of een rustige omgeving. :P

Pim

Experimenterende gebruiker
Relax in de woonkamer :), rustige en vertrouwde omgeving. Komt alleen geen sitter bij omdat ik dat normaal gesproken heel irritant vind, word toch wat intenser als je het met alleen maar spacers zit :grin:.

Pim

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pim zei:
32 mg, Is dit te veel?

Niet TE veel, maar wel veel. Een goeie aanrader is altijd kijken hoe je lichaam op een stofje reageert door eerst een lichte dosis te nemen. Laten we zeggen een threshold dosis.

Je kunt de capsule ook open maken, eerst 1/3 nemen van de inhoud. Valt dat goed dan de rest erbij nemen.

sjelepopi

Belezen gebruiker
Mhuaaa ik zou gewoon die 32 doen.

Hij zegt dat ie de meest bizarre dingen wilt zien. Dan neem ik aan dat ie toch wel ietwat ervaring heeft en dat als het heftig(heftig is niet verkeerd in mijn ogen) is dat niets uitmaakt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Hij zegt dat het zijn eerste keer 2c-B is, en hij heeft vrijwel geen trip ervaring. Het is dus aan te raden rustig te beginnen.

Persoonlijk zou ik ook voor die 32 gaan hoor. :P

Pim

Dat eerst 1/3 nemen en dan de rest was ook eerst het plan, maar toen hoorde ik dat de eerste dosis vrij bepalend is. Ik heb inderdaad weinig trip ervaring, maar ik denk niet dat ik snel in paniek zal raken. Misschien haal ik er nog wel een beetje uit zodat het geschat op rond de 25 mg komt. En ach. het ergste wat kan gebeuren is zwaar trippen voor 4 uur :grin:. Tnx voor de info

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nou als je eerst 1/3 pakt en daarna dus een dubbele dosis komt het dus niet net zo hard aan als die 32mg in 1 keer. Maar het komt er wel in de buurt.

Oom Klaas

Badass junkie
't Is nog steeds niet binnen, ik begin ongeduldig te worden.
Na 1,5 jaar niet getript te hebben, exclusief 1 maal mdma, begint het echt met de dag meer te kriebelen :grin:

Beanhead

Badass junkie
Heb gisteren ook een 2c-b pilletje genomen. Stond wel een grappig paddestoeltje op.

Eerlijk gezegd weinig van gevoeld, eerder op die avond heb ik een een lijn ket gesnoven (de eerste keer trouwens, leuke ervaring erweer bij) en daarna bij vrienden wat gaan drinken en blowen. Aantal uurtjes na dat alles dacht ik bij mezelf nu wil ik toch eens weten wat die 2C-B geeft.

Ik denk dat ik het rond 12U heb ingenomen, rond die tijd. Om drie uur terug naar men huis gegaan & dan is het eigenlijk pas begonnen. Gekke gekkkeee visuals gehad in men droom en een gevoel van... Ik sliep niet maar toch weer wel ik hing buiten men lichaam in een gekleurde wereld.

Woorden zijn er weer niet genoeg voor, toch wel mee geamuseerd en ik denk dat ik het vanavond nog een keertje probeer :).

BacingsPen

Badass junkie
je kan het natuurlijk nooit zeker weten, maar heb deze (ook paddestoeltje eraltop) ook gehad, en je kan er het best 2 nemen, van 1 voel je inderdaad niet zoveel vaak... :wink:

Pim

gister eindelijk de capsules 2cb genomen, hij was 30 mg. Ik vond het alleen een beetje tegenvallen. Na een uurtje begon het in te slaan, alles werd wazig, gezichten werden een beetje vaag kleuren werden mooi. Op een pc stond als achtergrond zon windows wallpaper met bomen, zo'n herfst thema. Daar gingen de blaadjes van draaien en de kleuren veranderde, ik heb daar zeker een half uur van genoten. Toen zijn we naar buiten gegaan. We waren op een kruispunt en daar begon de pret ik was helemaal gedesoriënteerd, wist neit meer wat verticaal en horizontaal was :mrgreen:, helaas duurde dit meer eventjes. Vooral bomen waren fascinerend.
Om 9 uur hadden we het cappie ingenomen, en om 12 uur was het effect zo erg afgenomen dat ik maar naar huis ben gegaan (dom idee want ik viel pas in slaap na 1.5 uur in bed liggen :P ). Het echt wazige effect wat ik hier beschreef was misschien 1.5 uur.. Muziek was ook niet anders als normaal. Wat me ook opviel, dat je heel makkelijk voor je zelf kan zeggen, oke nu wil ik een gewoon gesprek voeren, of normaal tv kijken en dat werkt dan ook, je ziet dan geen visuals meer(Dat is dan het sturen van de trip?).
Zou het komen dat we allebei om 6 uur avond hebben gegeten, en het 9 uur gedropt hebben? of de volgende keer gewoon wat meer pakken. Ik vond persoonlijk een truffel trip een heel stuk vager, dus dat viel wel even tegen.

Pim :wave:

BacingsPen

Badass junkie
van 2-3 stuks 30mg moet je toch wel wat voelen en duurt vaak wel een paar uur...

Het kan trouwens best zo zijn, dat wat en hoeveel je van tevoren gegeten hebt invloed heeft :wink:

Beanhead

Badass junkie
Heb overlaatst zo'n groen pilletje met een paddestoel genomen. Heb er eigenlijk feitelijk weiiiinig van gevoeld.

Ik was best stoned en dronken ook die avond maar veel effecten van 2C-B heb ik toch niet gehad, vriend van me heeft dezelfde geprobeerd en heeft zelfs niets gevoeld.
Ik ben toch wel een 99 procent zeker dat ze niet bunk zijn.

Oom Klaas

Badass junkie

Beanhead

Badass junkie
Excuseer, ik zit meer op amerikaanse forums dus ik gebruik die termen ook.

Bunk wordt gebruikt wanneer je een pil inneemt en hij totaal niet "werkt". Dus de werkzame stof zit helemaal niet in je pil en je werd afgezet :wink: .

psych-out

Bewuste gebruiker
Visuals van mdma heb je nauwelijks, alleen als je dit overdoseert dan word er in je systeem wat mdma omgezet in mda.

niet meteen overdoseert hoor,
van één pil word er ongeveer 7% omgezet in mda.
als je genoeg pillen vat dan zie je die visuals die mda geeft natuurlijk beter, dat spreekt voor zich.

Tostini

Belezen gebruiker
ik ehb vrijdagavond een 2c-b tje genomen..
en het is niet alsof dingen nog bewegen.. maar alles ziet er net ff anders uit, nog steeds maar vooral als ik geblowd heb.
echt die patroontjes een beetje en sommige dingen springen er echt uit zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel :P
heeft iemand dit vaker meegemaakt en hoe lang gaat dit duren?
niet dat ik het echt erg vind ofzo maar toch ergens wel storend.
ik ken alleen maar dat je de vorige nacht flink wat acid gespaced hebt ofzo en als je wakker word steek je een joint op dat je dan een beetje een flashback krijgt ofzo.. maar dit is heel constant.

sjelepopi

Belezen gebruiker
Tostini zei:
ik ehb vrijdagavond een 2c-b tje genomen..
en het is niet alsof dingen nog bewegen.. maar alles ziet er net ff anders uit, nog steeds maar vooral als ik geblowd heb.
echt die patroontjes een beetje en sommige dingen springen er echt uit zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel :P
heeft iemand dit vaker meegemaakt en hoe lang gaat dit duren?
niet dat ik het echt erg vind ofzo maar toch ergens wel storend.
ik ken alleen maar dat je de vorige nacht flink wat acid gespaced hebt ofzo en als je wakker word steek je een joint op dat je dan een beetje een flashback krijgt ofzo.. maar dit is heel constant.
ja dat heb ik ook al eens gehad.
Ik had dit vooral bij bomen en struiken. Het was net of de bladeren flikkerden.(Zoals een stroboscoop)

Tostini

Belezen gebruiker
ja en de structuur van mensen hun huid en als ik een jount draai ziet me tabak er ook helemaal trippy uit.
maar het is al wat minder..
misschien ben ik wel gek of vallen patroontjes me nu ineens meer op ofzo ik heb er geen verklaring voor!

Ontopic

Hebben jullie dealers gewoon 2C-B? Ik bel elk nummer wat ik tegen kom maar niemand heeft het.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ontopic zei:
Hebben jullie dealers gewoon 2C-B? Ik bel elk nummer wat ik tegen kom maar niemand heeft het.

Je moet ook dealers bellen, niet elk nummer wat je tegenkomt :rolleyes:

Als jij mensen gaat bellen die normaal alleen wiet of coke oid. hebben dan word het lastiger slagen ja. Bij een 2c-b dealer haal je meestal 2c-b, over het algemeen zijn dit andere soort personen dan die van de 'gewone' straat drugs. Hoewel 2c-b wel een opmarsje gemaakt heeft in bijv. de hardcore scene.

Oom Klaas

Badass junkie
Dat je bij een 2cb dealer 2cb haalt is nogal logisch toch, anders is het geen 2cb dealer.

En je vind het tegenwoordig steeds meer bij de pep, pillen en coke dealers aangezien het ook steeds meer in pillen zit.

Maar je hebt wel gelijk dat de meeste wel anders zijn, alleen ze hebben allemaal 1 ding gemeen, ze willen winst maken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Dat je bij een 2cb dealer 2cb haalt is nogal logisch toch, anders is het geen 2cb dealer.

En je vind het tegenwoordig steeds meer bij de pep, pillen en coke dealers aangezien het ook steeds meer in pillen zit.

Maar je hebt wel gelijk dat de meeste wel anders zijn, alleen ze hebben allemaal 1 ding gemeen, ze willen winst maken.

Er zijn toch mensen zat die vooral in tripmiddelen zitten.
Deze maken niet allemaal winst, en verkopen naast zegels ook wel eens wat RC'tjes.

2C-G-5

Bij ons komt 2c-b poeder weinig voor vanwege de hoge prijs, maar heb nu al een tijdje via mijn dealer gele shrooms pillen met 10mg 2c-b erin heerlijk en goedkoop!! :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Ontopic zei:
Hebben jullie dealers gewoon 2C-B?.
GAat prima ja icm een paar andere RC's. Hij heeft inderdaad weer geen standaard dingen als pillen, coke en wiet, maar gelukkig maar want behalve pilletjes zo nu en dan interesseert me dat toch niet. En daar heb ik wel weer een ander mannetje voor :wink:

Pim

Jezus jongens, wil het even kwijt maar wat was dit spul geweldig!!!
was mijn 3e keer 2cb, 43 mg oraal, 2 jointjes, en een stuk of 6 biertjes.
Alles had zulke mooie kleuren! de muziek bepaalde de kleuren van de kamer, wat een geweldige rit was het! Als mensen nog een leuk muziekje zoeken om te trippen : http://www.youtube.com/watch?v=6eKnU2lQY5s .. Heel vaak aan gehad, en elke keer veranderde de kamer weer. Echt helemaal te gek. Buiten leek een tropisch gebied.
Alles ging in slowmotion, dansen was heerlijk. Nadat er wat dubstep werd opgezet kreeg ik energie in overvloed, lekker dansen en genieten van de slowmotion effecte. Bodyload was erg aanwezig, maar niet heel storend.

Ook heel bijzonder was dat de kleuren de warmte bepaalde. Mijn been was oranje, die was bloedheet terwijl mijn arm blauw was en dan weer wat kouder. Dit verschilde per nummer. De duisteren nummers maakte de hele kamer koud. echt heel vet!

Echt GEWELDIG!!na een mislukte lsd poging was dit echt de trip waar ik naar opzoek was.

Tot hoever kan je ongeveer gaan wat prettig is? ik zou best de dosis nog wat omhoog willen schroeven naar ong 50 mg voor de volgende keer. Is dit te veel? zou ik het bij 45 houden?

WAT IS 2CB FIJN :grin: :grin: :grin: :grin: .

Zeitgeist

Kan ze nu eindelijk ergens halen, nog één vraagje voor ik ze ga doen, blijf je er net als veel andere drugs ook langer wakker van?

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De werkingsduur is iets van 4-6u bij gemiddelde dosissen.
Ik heb nooit problemen gehad om achteraf de slaap te vatten...

Hashja

Bewuste gebruiker
ErnstJünger zei:
De werkingsduur is iets van 4-6u bij gemiddelde dosissen.
Ik heb nooit problemen gehad om achteraf de slaap te vatten...

+1
Sterker nog, zodra 2c-b bij mij uitwerkt en ik onderuit gezakt in de stoel zit wordt het zelfs lastig om wakker te blijven.

Groeten,

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het kan echter wel zijn dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad dat je door de euforie niet moe bent. En in slaap vallen tijdens de trip is best lastig. Maar als het is uitgewerkt zou je gewoon moeten kunnen slapen.

Irie

Belezen gebruiker
Mmmmmm .... 2CB ....... Mijn absolute nummer 1 !!!!!
Hopelijk kom ik haar deze zomer nog eens tegen ... tis al weer zo lang geleden, mis haar zelfs een beetje :(
Liefje, 2CB, als je dit leest ... ik kom naar je toe!! Call me :grin:

pascal828

Badass junkie
Met nieuwjaar 2-CB gecombineerd met LSD, maar werkte niet, zag geen visuals.
Binnenkort eens 2-CB stand-alone proberen.

S0s_90

Bewuste gebruiker
Ik had laatst blauwe 5 paddestoeltjes, 10 mg pilletjes.
volgens erowid is tussen de 20/25 mg een sterke dosis, dus om zeker te zijn had ik eerst 2.5 pilletje gepakt 1.5 uur gewacht en merkte niet echt iets, toen nog 2.5 bijgepakt en 1 uur verder was alles wel iets anders.... kan het niet echt uit leggen hoe maar voelde me wel een beetje vaag, anders kan ik het niet omschrijven maar voor de rest niks gezien en niks gevoeld... hoe zou dit kunnen?

pascal828

Badass junkie
pascal828 zei:
Met nieuwjaar 2-CB gecombineerd met LSD, maar werkte niet, zag geen visuals.
Binnenkort eens 2-CB stand-alone proberen.

Paar weken geleden 2-cb stand-alone gedaan. En het werkte! Heerlijke tijd gehad, en eerste keer dat ik kon genieten van een trip.

Bovenaan