2CB

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
Ik heb het afgelopen vrijdag gebruikt. Ik vindt het een aangenaam stofje ! :grin:

Toch vind ik dat er niks boven LSD gaat ! :hearteyes:

Hmms.. :grin: Ik vond mijn 2C-B toch zeker veel beter dan LSD.

Wat was je dosis?

:)

35 mg. Heb maar een uur of twee getript.

Had wel de avond ervoor 40 mg diazepam genomen, maar die was in principe al uitgewerkt. Dus veel verschil zal dat niet gemaakt hebben denk ik.

Het was fijn, maar lang niet zo fijn als LSD. :openmouth:

Ik vindt dat je vrij sterk merkt dat het gemaakt is om iets te imiteren, alleen lukt dat niet zo goed.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
35 mg. Heb maar een uur of twee getript.

Had wel de avond ervoor 40 mg diazepam genomen, maar die was in principe al uitgewerkt. Dus veel verschil zal dat niet gemaakt hebben denk ik.

Het was fijn, maar lang niet zo fijn als LSD. :openmouth:

Ik vindt dat je vrij sterk merkt dat het gemaakt is om iets te imiteren, alleen lukt dat niet zo goed.

Hmm oke, ik had 27mg en ging kei hard.. Blijkbaar ben ik gevoelig voor dat drugs.. :rolleyes: :grin:

Nja dan zou ik ook verder niet de andere 2C'tjes gaan testen, tenzij je echt de sterkere varianten pakt: 2C-E of 2C-P.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fishhead0707 zei:
Hmm oke, ik had 27mg en ging kei hard.. Blijkbaar ben ik gevoelig voor dat drugs.. :rolleyes: :grin:

Nja dan zou ik ook verder niet de andere 2C'tjes gaan testen, tenzij je echt de sterkere varianten pakt: 2C-E of 2C-P.

Ik wil 2c-b zeker nog eens opnieuw doen, misschien nog wel een aantal keer. Ik wil mijn mening niet baseren op een enkele ervaring. Ik heb het idee dat er toch nog wat meer uit te halen valt. :)

De sterkere varianten wil ik zeker ook nog eens doen. :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:

Ik wil 2c-b zeker nog eens opnieuw doen, misschien nog wel een aantal keer. Ik wil mijn mening niet baseren op een enkele ervaring. Ik heb het idee dat er toch nog wat meer uit te halen valt. :)

Daar ben ik het zeker mee eens, bij mij is dat het geval met keta. Nog steeds niet over uit wat ik er van moet vinden. Maar 2C-B :grin: en 2C-P :hearteyes:

Binnenkort: 2C-C, 2C-D, 2C-E & 2C-I binnen dus ben benieuwd..

:wave:

Karhu

Wijs gebruiker
Bwaah balen dat ik daar mooi te laat mee ben, niks meer te bestellen op internet :( of zoek ik niet goed?

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Xeloc zei:
Bwaah balen dat ik daar mooi te laat mee ben, niks meer te bestellen op internet :( of zoek ik niet goed?

Zoek een dealer, niet via internet bestellen joh. Dat is leuk voor Smartshop ofzo. Maar drugs moet je illegaal houden en niet via vage sites gaan bestelling.

Maar dat is mijn mening, als je een goede site ziet en de prijzen zijn oke. Leef je uit!!

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Oeh, en het combineert ook lekker met lsd :hearteyes:

Laatst op Lost Theory in gent had ik 30mg binnen, toen een heel leuke rotterdammer me een kwarttripje gaf, eerst nog even getwijfeld maar hij verzekerde mij met zijn tripkop dat het goed goed goed combineert...

Aanrader :)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Lavalamp zei:
Oeh, en het combineert ook lekker met lsd :hearteyes:

Laatst op Lost Theory in gent had ik 30mg binnen, toen een heel leuke rotterdammer me een kwarttripje gaf, eerst nog even getwijfeld maar hij verzekerde mij met zijn tripkop dat het goed goed goed combineert...

Aanrader :)

Dat geloof ik meteen. Lijkt me zeker interessant om te doen, eerst lekker gaan op de 2C-B dan na een uurtje of 2 de LSD er in..

Hmms... Dat gaan we(ik) is testen.. :wink:

HTID

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:

Ik heb een keer 2-cb op het strand overdag gedaan en dat was een van mijn beste trips ooit.

Heb het later nog 2 keer binnen 's nachts gedaan maar die ervaringen waren veel minder.

Misschien kan je een andere omgeving proberen.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
HTID zei:
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:

Ik heb een keer 2-cb op het strand overdag gedaan en dat was een van mijn beste trips ooit.

Heb het later nog 2 keer binnen 's nachts gedaan maar die ervaringen waren veel minder.

Misschien kan je een andere omgeving proberen.

Omgeving zal zeker uitmaken ja!!

Ik moet ook binnenkort maar is het strand op.. :sunglasses:

gamezz

Bewuste gebruiker
misschien kan ik deze RC binnenkort eens uitproberen :grin:
had er wel interesse in, maar net zoals met LSD heb ik niet gezocht ernaar.
nu hopen dat het gaat lukken , en dan lekker trippen :grin:
iemand nog tips? (heb overigens toch al wat ervaring met psychedelica en kan er ook goed mee omgaan)

gamezz

Bewuste gebruiker
oké,
ben erg benieuwd naar het effect. stond wel op men to do lijst eigenlijk.
maar heb er niet achter gezocht om dat ik dacht het toch niet te vinden :tongueout:.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
gamezz zei:
nog even vraagje moet ik voor gebruik x aantal uur niks eten?

Dat kies je zelf...

Eten: trage geleidelijke opkomst, minder overweldigen
Niet eten: Snellere, agressievere (voor zover 2cb agressief kan zijn :confused: ) opkomst...

gamezz

Bewuste gebruiker
oké bedankt, denk dat ik 4 uur ofzo niets meer ga eten voor ik begin,
vanavond 2C-B doen, met natuurlijk ook een lekker jointje af en toe.
net zoals met elke trip ga ik me jointjes op voorhand draaie, om de een of andere reden duurt het altijd enorm lang om te rollen als ik trip :confused:

zal misschien een repportje plaatse

Beeeb

Bewuste gebruiker
:hearteyes:

Vanavond mijn eerste 2cb ervaring. Zomaar onverwacht. Terwijl ik al lange tijd naar op zoek was. En nu kwam het zomaar op mijn pad.

Geen idee van de dosering, maar twee blauwe pilletjes. :hearteyes: Ben er nog vol van. :hearteyes:

Beeeb

gamezz

Bewuste gebruiker
Beeeb zei:

Vanavond mijn eerste 2cb ervaring. Zomaar onverwacht. Terwijl ik al lange tijd naar op zoek was. En nu kwam het zomaar op mijn pad.

Geen idee van de dosering, maar twee blauwe pilletjes. :hearteyes: Ben er nog vol van. :hearteyes:

Beeeb
had gisteren ook eerste keer 2C-B geprobeerd (1bommetje +-13mg)
effecten waren relatief licht, wel heerlijke bodload (bodyhigh was het niet want het voelde zwaar :tongueout:)
maar wel heerlijl :hearteyes: .
visueel was het mild , hoewel ik het precies kon sturen. Ik kon mezelf vet visueel laten gaan alsik wou :)
geweldig spul die 2C-B, misschien eens wat hogere dosis nemen

gamezz

Bewuste gebruiker
had ook wel verwacht dat 13mg wat aan de lichte kant zou zijn,
maar had maar 2 bommetjes en wou ze niet allemaal opdoen

Fishhead0707

Wijs gebruiker
gamezz zei:
had ook wel verwacht dat 13mg wat aan de lichte kant zou zijn,
maar had maar 2 bommetjes en wou ze niet allemaal opdoen

hmms oke, nja next time iets hoger doseren? Rustig opbouwen misschien richting de 20mg. Ligt aan je gewicht, kwaliteit en gevoeligheid etc. Voor mij was de eerste keer 27mg net iets te veel maar eigenlijk een super relaxed trip gehad maar iets minder had ook prima gekund. Net hoe je het zelf kan handelen en hoe gevoelig je bent en hoe hard je wil gaan.

Kijk 2c-b is mooi te doseren ga je richtig 2c-p( met 10mg als max. voor mij dan) tja dan wordt het lastig een mg meer of minder maakt het verschil tussen ligt en kneiter hard.. :rolleyes: :wink:

wel nuttig om poeder te hebben in plaats van pillen. :)

Lavalamp

Bewuste gebruiker
gamezz zei:
iemand enig idee of 2c-b goed te combineren is met LSD?

Ik vroeg het ook onlangs op een goafeestje en kreeg:

"JAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!"

te horen.

Hij had gelijk :)

Tot op andere frequenties

gamezz

Bewuste gebruiker
bedankt , misschien ga ik deze combo doen op elements festival.
heb nog bommetje 2cb (lichte dosis) en ga het misschien combineren met een half zegeltje :)

Lavalamp

Bewuste gebruiker
gamezz zei:
bedankt , misschien ga ik deze combo doen op elements festival.
heb nog bommetje 2cb (lichte dosis) en ga het misschien combineren met een half zegeltje :)

Zeker doen. Ik ben niet zo gevoelig voor 2cb dus ben niet echt als referentie te beschouwen, maar de combo 30mg + kwartzegeltje ging perfect..., had eventueel wel harder gemogen, maar was ZEKER niet noodzakelijk :wink:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
megatrippie zei:
gamezz zei:
iemand enig idee of 2c-b goed te combineren is met LSD?

Zeker..
echter nog leuker past beter bij elkaar qua werking en duur is de combo lsd + 2ci
of de combo 2c-e + 2ci

helemaal geweldig!

Ik wil volgend weekend denk ik lsd en 2c-i gaan combineren. Wat raad jij aan qua dosering en inname verschil etc? :)

megatrippie

Belezen gebruiker
Fishhead0707 zei:
Ik wil volgend weekend denk ik lsd en 2c-i gaan combineren. Wat raad jij aan qua dosering en inname verschil etc? :)

in een thuis setting zou ik de lsd iets lager houden dan wat je normaal doet. als je normaal 300 gebruikt 200 mics nemen.

de 2ci zou ik ongeveer 17mg nemen

persoonlijk gebruik ik liever meer lsd en ook meer 2c-i. LSD afhankelijk van mijn stemming tussen de 300 en 800 mics en de 2c-i rond de 30mg
de 2c-i doseer ik zo hoog omdat ik duidelijk meer nodig heb dan de gemiddelde persoon om het goed te vernemen

het liefste neem ik het en een gelcap. De zegels gewoon goed klein knippen en de 2c-i erbij. Qua duur maken ze elkaar niet zo veel.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
megatrippie zei:
Fishhead0707 zei:

in een thuis setting zou ik de lsd iets lager houden dan wat je normaal doet. als je normaal 300 gebruikt 200 mics nemen.

de 2ci zou ik ongeveer 17mg nemen

persoonlijk gebruik ik liever meer lsd en ook meer 2c-i. LSD afhankelijk van mijn stemming tussen de 300 en 800 mics en de 2c-i rond de 30mg
de 2c-i doseer ik zo hoog omdat ik duidelijk meer nodig heb dan de gemiddelde persoon om het goed te vernemen

het liefste neem ik het en een gelcap. De zegels gewoon goed klein knippen en de 2c-i erbij. Qua duur maken ze elkaar niet zo veel.

Oke bedankt man, wordt een thuisfeestje bij iemand. Maar gaat goed komen. Sowieso LSD of 2C-I en wie weet de combo.

Thanks for the info.

rr00

Experimenterende gebruiker
Interessante thread, ga 2CB toch eens heel hoog op m'n verlanglijstje zetten! :wink:

Trip report komt er iig aan als het zover is :)

Beeeb

Bewuste gebruiker
gamezz zei:
Beeeb zei:

Beeeb
had gisteren ook eerste keer 2C-B geprobeerd (1bommetje +-13mg)
effecten waren relatief licht, wel heerlijke bodload (bodyhigh was het niet want het voelde zwaar :tongueout:)
maar wel heerlijl :hearteyes: .
visueel was het mild , hoewel ik het precies kon sturen. Ik kon mezelf vet visueel laten gaan alsik wou :)
geweldig spul die 2C-B, misschien eens wat hogere dosis nemen

Ik heb het hier al eerder gemeld dat ik van een smart-shop pilletje ( Kryptonyte) wel eens lichte visusuals heb gehad en dat dat erg aangenaam was, maar dat ik niet op paddos of LSD durf te trippen. Als MDMA liefhebber leek mij 2cb daarom het ideale middel voor mij.

Maar tot op heden dus niet gelukt om er aan te komen. En nu kwam het dus zomaar voorbij op een verjaardagsfeestje waar ik het dus echt als laatste had verwacht!

Het was zo übercool. Zo lief en leuk, echt een ontzettend hoog Hello Kitty-gehalte. :tearsofjoy:

Eigenlijk zou ik er een tripreportje over moeten schrijven.

Beeeb

Tictac

Newbie
Onlangs met m`n vriendin 2CB gedaan (laten testen: 5mg per pil). Allebei 15mg op een lege maag en af en toe een stevige joint erbij.

De trip was leuk en verliep precies volgens de meeste reacties op diverse fora.....

maar..... aan het eind van de trip begonnen we allebei enorme hoofdpijn gekregen. We konden zelfs moeilijk in slaap komen, de volgende ochtend zong de hoofdpijn nog wat na en pas de dag erna was deze helemaal weg.

Iemand tips om dit te voorkomen?

Door deze hoofdpijn willen we het niet nog een keer doen ondanks je er met z`n 2tjes een leuke tijd mee kan hebben:wink:

grtz

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:

Lijkt me een interessante combi, heb het binnenkort beide in huis dus ben benieuwd naar jou ervaring :)

Over de dosering weet in (nog) niets...

geemiesch-goedje

Experimenterende gebruiker
Ja, mijn beste advies zou zijn om op zoek te gaan naar 2c-B in poedervorm.
Dan heb je waarschijnlijk veel zuiverder spul en minder of geen hoofdpijn zou dan kunnen.
Ik heb het poeder gedaan en had iig geen hoofdpijn.

Tictac zei:
Onlangs met m`n vriendin 2CB gedaan (laten testen: 5mg per pil). Allebei 15mg op een lege maag en af en toe een stevige joint erbij.

De trip was leuk en verliep precies volgens de meeste reacties op diverse fora.....

maar..... aan het eind van de trip begonnen we allebei enorme hoofdpijn gekregen. We konden zelfs moeilijk in slaap komen, de volgende ochtend zong de hoofdpijn nog wat na en pas de dag erna was deze helemaal weg.

Iemand tips om dit te voorkomen?

Door deze hoofdpijn willen we het niet nog een keer doen ondanks je er met z`n 2tjes een leuke tijd mee kan hebben:wink:

grtz

Bovenaan