2ct7

L

Lid 6909

Gast
Hallo,

Nu 2ct7 binnen bereik was, toch maar gehaald.
Ik heb het zelf nog niet genomen, maar 4 vrienden namen het de eerste keer, waaronder 3 van hen een dosering van 24mg. Niemand voelde er wat van..
Een gekke vent aka KeesKlapkaak, voelde er ook niets van en dropte er nog een keer 24mg bij. (hij was al onder invloed van 5meodipt, 4fmp, speed). Vervolgens wist hij van voren niet meer dat hij van achteren leefde.

Na deze toch ietwat teleurstellende eerste poging -omdat 3 mensen niets voelde, een ratio van 1/4 die wat voelt dus- dachten Kees en Flinterr van het forum, we proberen het nog eens, ietwat minder drugs in hun systeem, en ietwat minder voedsel in hun maag. En ook probeerden ze deze keer de 2ct7 te snuiven ipv oraal te nemen, niet wetende dat de doseringen van deze twee inname vormen verschillen. Nou alle gekheid op een stokje, ze hebben dus vanavond 24mg 2ct7 gesnoven, wat aangegeven staat als Heavy dose, 35mg staat als Fatality 1.

Net werd ik dus opgebeld en dit kreeg ik te horen:
''E, ben je thuis? Zit je achter de computer? Zoek aub op hoelang dit gaat duren, want wij gaan veels te hard :grin:''

Ik ben benieuwd naar hun report, ik ga zeker vragen of ze die schrijven.

Maar na dit telefoontje klinkt het allemaal weer wat veelbelovender!

Nog meer mensen ervaring met 2ct7?

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Een report zal er spijtig genoeg niet komen denk ik. Ik weet er bijna niets meer van want ik was ook uberdronken (volgens mij ook niet echt verstandig :rolleyes:). Ik weet nog wel dat ik echt niet meer wist waar ik was, noch wist ik hoe laat het was, welke dag, maand of jaar het was. En ik hallucineerde de meest spectaculaire maya tekens, hiërogliefen en dat soort ongein.

Nou maar even een tijdje rustig aan want volgens mij ben ik overgevoelig aan het worden voor psychedelica :grin:

L

Lid 6909

Gast
haha Keesie, ik heb zo mooi met jullie zitten smsen en bellen geweldig.

Ik denk dat ik vanavond 2ct7 neem :grin:

underworld

Wijs gebruiker
2 vrienden van me hadden 25 mg 2ct-7 gesnoven, ze hadden de meest intense trip ooit.
geen aanrader overigens om het te snuiven..
2 uur lang pieken, wat al na 2 minuten opkomt, het is zo intens dat alles om je heen uit visuals en patronen bestaat, de bodyload kan ook enorm heftig zijn.
een van de 2 vond het veelsteveel worden en had een benzo genomen om tot rust te komen wat goed werkte.

ga het zelf nog wel een keer testen, maar dan 25 mg slikken of heel mischien 12 mg snuiven, alhoewel ik van die vrienden heb gehoord dat het verdomd pijn doet, maar die intense ervaring ben ik wel nieuwschierig naar..

Atropa

Bewuste gebruiker
Erowid:

"Users should be extremely careful with dosages as 2C-T-7 can cause unexpected delerium and dissociation at high doses. Completely dissociated (forgetting who they are, where they are, that they've ingested a chemical), experiencing intense and frightening body pains (stomach & muscle cramps), becoming unable to see because of the intensity of the visuals"

Notes on Snorting 2C-T-7 (Not Recommended)
"Unlike Cocaine or Ketamine, 2C-T-7 causes intense burning pain which lasts 5-15 minutes before it begins to fade, leaves an unpleasant drip that permeates the experience, and can lead to sinus and throat infections in some people. "

Scherp maar interessant goedje. Volgens mij echt super kleurrijk als ik het allemaal zo lees maar ik zou wel voorzichtig opbouwen als ik jullie was.

Spor

Wijs gebruiker
Ik vind het allemaal retevet klinken :grin:

Doe mij maar een wereld compleet uit visuals :sunglasses:

Snuiven zou ik sowiso afraden bij 2c's, doet idd verdomd veel pijn... Tenzei iemand natuurlijk lidocainespray kan regelen om vooraf te doen :grin:

L

Lid 6909

Gast
Ik heb gister met een maat, allebei 11mg gesnoven.

Eerst viel het wel mee met de pijn, maar na een minuut voelde het alsof mijn hoofd in tweeën werd verdeeld. En na twee minuten zat ik al op de piek van mijn trip volgens mij. Ik zal proberen een reportje te schrijven, ik heb heel veel geleerd van deze trip :wave: :hearteyes:

Een wereld die bestond uit patronen, stroboscoop achtige projecties overal om je heen. Ik moest kijken op mijn telefoon welke dag ik was. Ik was zwaar van de kaart :grin:

L

Lid 6909

Gast
Haha ja, die andere gast ging nog harder :grin:

Ik trok het opzich allemaal wel, die andere flinterkabouter niet echt, maar later wel!

underworld

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
Ik heb gister met een maat, allebei 11mg gesnoven.

Eerst viel het wel mee met de pijn, maar na een minuut voelde het alsof mijn hoofd in tweeën werd verdeeld. En na twee minuten zat ik al op de piek van mijn trip volgens mij. Ik zal proberen een reportje te schrijven, ik heb heel veel geleerd van deze trip :wave: :hearteyes:

Een wereld die bestond uit patronen, stroboscoop achtige projecties overal om je heen. Ik moest kijken op mijn telefoon welke dag ik was. Ik was zwaar van de kaart :grin:

moet je nagaan dat die vriend van mij 25 mg had gesnoven :openmouth:
zul je nu wel beetje voor moeten stellen haha

maar hoe zit het met de tijdsduur van 11 mg?
en valt het nog te beheersen of is het allemaal veel te overweldigend?

L

Lid 6909

Gast
ik zou zeggen lees mijn report :wink:

maar ik heb het om 23.00 ingenomen, en toen ik om 7.00 ging slapen was ik nog steeds niet helemaal down to earth.

:wink:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
hehe klinkt goed, wel beetje rustig aan heeee!!! Zodadelijk krijg je net als ik dat ook na een half zegeltje LSD de hele wereld vastloopt, afgelopen weekend ging weer goed maar teveel psychedelica fuckt je hersenen wel...

L

Lid 6909

Gast
Patrick a.k.a Spaceface zei:
hehe klinkt goed, wel beetje rustig aan heeee!!! Zodadelijk krijg je net als ik dat ook na een half zegeltje LSD de hele wereld vastloopt, afgelopen weekend ging weer goed maar teveel psychedelica fuckt je hersenen wel...

Is goed

underworld

Wijs gebruiker
ik heb net ongeveer 5 mg gesnoven, het doet best wel pijn aan je neus, je voelt het helemaal bobbelen en je neus een strijd te voeren dat synthetische goedje je neus uit te jagen, ik wacht de eerste effecten af. komen wss meerdere berichten zo :)

underworld

Wijs gebruiker
ikga nog steeds uberhard, wat een hemels gevoel, 2ct7 in combinatie met n2o. dit is echt voor elkaar gemaakt gewoon :grin:

elke keer als je zon ballonetje inneemt weet je voor heel even hoe het universum in elkaar zit
je verliest je materiele vorm en komt de pure halo tegen, de energie van alles, de oerenergie waaruit alles is opgebouwd. geweldig.

:hearteyes:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Je gaat al hard op 5mg snuiven?

Relaxed dan heb ik hier dus nog z' on 4x trippen liggen aan 2ct7! :grin:

22mg snuiven was dus echt teveel... :P

Echt oppassen met 2ct7 te snuiven! Er wordt gezegd dat het een 3-tal keer sterker is. Bovendien is het echt wel vrij gevaarlijk, en zelfs potentieel dodelijk om het product op te snuiven bij vrij hoge dosissen (pakweg >10 mg). Er zijn al meerdere doden gevallen, waarvan werd gezegd dat de dosis 30 à 35 mg was, en de methode van inname opsnuiven! Ik zou persoonlijk aanraden om het product in hoge dosissen enkel oraal in te nemen. Bovendien is het gevaarlijk om hoge dosissen 2c-t-7 te combineren met bepaalde middelen (e.g. mdma). Ik denk dat dit te wijten is aan de vermoedelijke MAOI-werking van 2c-t-7. Ook hierdoor zijn al doden gevallen. Maar afgezien van die gegevens wordt er wel gezegd dat het bij redelijke dosissen een geweldig product is, en ik plan het zeker ooit eens te gebruiken in mijn leven!

underworld

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
ik was jaloers gister op msn :tongueout:
weer down to earth?

ja ik ben weer down too earth, vreselijke koppijn dat wel, aangezien ik me halfe doos lachgas heb opgemaakt omdat het zo meesterlijk vet was.

Kees Klapkaak zei:
Je gaat al hard op 5mg snuiven?

ik dacht ik begin voorzichtig aangezien jullie er aardig te hard op gingen, bijnemen kan altijd..
ik begon met 5 mg, ik ben er achter gekomen dat die hoeveelheid zo'n beetje de treshold is waar je begint te trippen. nog niet echt interessante visuals maar wel het gevoel dat je redelijk aan het trippen bent.
half uur na de eerste inname nog een dosis erbij genomen, maar ik was best faded dus het zal wel tussen de 5 en de 8 mg zijn geweest omdat ik alles op de hand deed.

dus rond de 10 mg snuivend is een ideale tripdosis :)

L

Lid 6909

Gast
ja das niet echt bevorderlijk voor je hersens, but who cares!

Mooi dat je het fijn hebt gehad, nog naar de dom geweest?! :grin:

laterr

underworld

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
ja das niet echt bevorderlijk voor je hersens, but who cares!

Mooi dat je het fijn hebt gehad, nog naar de dom geweest?! :grin:

laterr

ja, dat was best wel apart om te zien, ik zag de dom in elkaar zakken en elk steentje in de dom ging zijn eigen leven leidden, zag er best wel gestoord uit. vooral toen ik dacht dat de dom scheef ging staan, toen ben ik toch maar even naar de andere kant gelopen omdat ik niet wou dat hij op me viel :tearsofjoy:

vogel

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:

Is goed

is goed ja,, :confused: teveel psychedelica fuckt je ,,(ver) (Neukt) je Brein (hersenen) :confused:

Vegiftigd door de fluor,, Verkracht door de LSD :)
ja Yip :P ie daar :P ga ik weer lekker met kwik in me kies en LSD inme kont,, :kots:

2c-t7 blue mystic
,, die is één van de mooiste denk
samen met 2c-t2, en 2cb en 2ci,.
die trippoeders waar komen die vandaan ,, ik vind alleen maar vaage leveranciers in china
laatst zag ik een hele goede in zwitserland,,
kan ik daar solliciteren ,, als proefkonijn ?
wel vaage shit allemaal , etylthi, propylthio, broom , jodium..
die 2ci die vind denk het allerbeste , dat is gewoon jodium,
geen radioactieve jodium toch, ? en 2cr,, is dat radium , kan dat ?
dus broom geeft een ander karakter aan de 2C dan jodium,,
kan je alle halides gebruiken om aan de 2c vast te maken,, ?
Fluelliet,,
Cryoliet ,
Creediet,,
Carnalliet,,
Atacamiet
Boléiet
Cumengiet
iodargyriet
Natriumfluoride
Haliet
Sylviet
Ammoniakzout
Kalomel
Fluoriet

paulXTC

Bewuste gebruiker
Echt oppassen met 2ct7 te snuiven! Er wordt gezegd dat het een 3-tal keer sterker is. Bovendien is het echt wel vrij gevaarlijk, en zelfs potentieel dodelijk om het product op te snuiven bij vrij hoge dosissen (pakweg >10 mg). Er zijn al meerdere doden gevallen,

Dan heeft Kees wel geluk gehad :grin: (of z'n neus is oversnoven of hij heeft een heel goed imuunsysteem)

hippievogel

Experimenterende gebruiker
gNuxx zei:
vogel spring van een brug aub :grin:

2ct7 is lekker ouwe

ja maar walom dan ,, waarom moet ik dan zo springe dan ,, is dat niet gevaarlijk,, ?
kan je niet beter aan 1700 microgrammen LSD in je kont pluggen,, ?
daar kom je een heel veel verder mee, als steeds moeten zeggen +1 en schizofreen
raak WEL in de war van de triplichtstralen,, richt ze niet opjezelf maar op die psychose
die zogenoemde vrijwillige psychose zoals psychiater gNuxx dat noemd,, toch ?
ja maar walom moet ik springen dan ,, als ik kan vliegen met vliegenzwam,
ja maar walom dan ,,ben ik zo gedesillusioneerd ,, ja maar walom dan ,,
ben ik ook zo geradicaliseerd ,,
met een zooitje dynamiet op mijn lijf , geef ik gNuxx een dikke knallende afscheidsknuffel
zo sterf ik als martelaar en boze terrorist,,
nee zo ben ik niet,, ik ben een gemuteerde psychedelische Hippie,,
ik voel me helemaal thuis in deze tijd met die kwik en fluor en die lekkere trippie's waarze je mee inspuiten ,, en dan die moderne research chemicals,,
volgende trippie wil ik wel weer zoeen, chronische degeneratieve trip,
en natuurlijk weer de LSD erbij,, enzo,, zou ik de volgende trippie weer zo gedesillusioneerd raken,, ? misschien wel niet als juLLie collectieve psychose is gerapareerd,
ik doe er niet aan mee ,, MAZZZZel :wave:

vogel

Bewuste gebruiker
hippievogel zei:
misschien wel niet als juLLie collectieve psychose is gerapareerd,

jo,, ik doe er ook niet aan mee,, ik val buiten dat psychose-gedoe,
ik ben een AUTSider,, ,, ik val er buiten,, k'zit vanzelf al vast op de hogere dimensies,
net als mensen met ADHD,,
ADHD,,
Algemene Doorgang Hogere Dimensies

L

Lid 6909

Gast
andere woorden verzinnen, typisch skitzo

waarom maak je 2 accounts aan vogel?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
vogel zei:
hippievogel zei:
misschien wel niet als juLLie collectieve psychose is gerapareerd,

jo,, ik doe er ook niet aan mee,, ik val buiten dat psychose-gedoe,
ik ben een AUTSider,, ,, ik val er buiten,, k'zit vanzelf al vast op de hogere dimensies,
net als mensen met ADHD,,
ADHD,,
Algemene Doorgang Hogere Dimensies

Volgens mij ben je gewoon toe aan goede vakantie, ga eens lekker 3 weken aan het strand liggen op Jamaica ofzo...

L

Lid 6909

Gast
hahaha vet mooi, hij maakt nog een account aan, zodat hij niet de enigste is die zo raar is op dit forum :grin:

hippievogel

Experimenterende gebruiker
gNuxx zei:
andere woorden verzinnen, typisch skitzo

waarom maak je 2 accounts aan vogel?
spelen en knutselen met woorden dat doen schizofrene , mensen,,
Mijn filosofie en perspectieven komen voort uit lijden ,((AmalgaamPijn))
jamaica,ja lekker zon,en wiet, Maar de
slimme Proffie's die mijn gaan Researchen naar de Chemicals in my body,
zitten niet in jamaica,
hippievogel is geboren vanwege het Jamal Aldura Rami 30sept 2000-topic in nieuws en actualiteiten, viewtopic.php?f=11&t=3825
der moest iemand Peace and Love prediken in het topic,
Wel zeker weten een hippie natuurlijk,, dus vandaar hippievogel dus :P

L

Lid 6909

Gast
wat praat je allemaal, ik ga een vogel filter ontwerpen voor mijn browser!

phy

Bewuste gebruiker
Jeps, werkt :)

Ik vind de posts van vogel wel erg vermakelijk maar ook een beetje disturbing... Wat is er gebeurd met deze vogel? Mindfuck overdose?

L

Lid 6909

Gast
Hij heeft al meerdere psychoses gehad, en is schizofreen, alleen wil hij dit zelf niet weten (H)

Maar ik kan ook wel lachen om zijn berichten, maar jammer dat hij zo vast houd aan die vergiftigingen!

Bovenaan