Ga daar maar van uit. Wekelijks stimulanten is sowieso al op 't randje. Pas op dat je er niet af dondert.Kan 2mmc snuiven wekelijks permanente schade aanrichten aan de neus?
Op het randje van?Ga daar maar van uit. Wekelijks stimulanten is sowieso al op 't randje. Pas op dat je er niet af dondert.
Randje van het ravijn. Waar de kans groot is, dat je evenwicht verliest en na beneden flikkert.Op het randje van?
Verslaving, mentale problemen, fysieke schade, en andere ellende door te veel drugs te gebruiken.Op het randje van?
niets is zo erg als coke, na 1 jaar dagelijks gebruik gewoon een gat in je septum. maar beste gewoon oraal nemen, werkt stukken beterKan 2mmc snuiven wekelijks permanente schade aanrichten aan de neus?
Coke snuiven... Coke + allerlei versnijdingsmiddelen snuiven is zeg maar dáááag tegen het tussenschot. Enigste juiste wijze is schoonmaken en hopen dat er wat echte coke overblijft en dat basen/roken.niets is zo erg als coke, na 1 jaar dagelijks gebruik gewoon een gat in je septum. maar beste gewoon oraal nemen, werkt stukken beter
Geen goed idee, waarom specifiek 1x per week?Kan 2mmc snuiven wekelijks permanente schade aanrichten aan de neus?
Is dat niet juist onprettig? Zelf nooit geprobeerd maar heb vaak gehoord dat je dan meer bezig bent met coke dan er echt van te genieten, de effecten verschillen wel erg per persoon daar kan het ook aan liggen.Ben geen fan van coke, laat dat duidelijk zijn maar ik zou zelf nooit snuiven maar het basen/roken.
ja idd vooral levamisol. brand letterlijk het weefsel weg. maar ook bij pure coke brand er een gat in je tussenschot heb ik gehoord.Coke snuiven... Coke + allerlei versnijdingsmiddelen snuiven is zeg maar dáááag tegen het tussenschot. Enigste juiste wijze is schoonmaken en hopen dat er wat echte coke overblijft en dat basen/roken.Ben geen fan van coke, laat dat duidelijk zijn maar ik zou zelf nooit snuiven maar het basen/roken.
Zeg maar dag tegen je longen.Coke snuiven... Coke + allerlei versnijdingsmiddelen snuiven is zeg maar dáááag tegen het tussenschot. Enigste juiste wijze is schoonmaken en hopen dat er wat echte coke overblijft en dat basen/roken.Ben geen fan van coke, laat dat duidelijk zijn maar ik zou zelf nooit snuiven maar het basen/roken.
Ik zou het toch echt proberen, ik en mijn hele vriendengroep heeft een 'verslaving' er aan gekregen, en allemaal hadden we eerst gezweerd om het alleen een keer per maand te gebruiken wat snel wekelijks werd en nu bij een paar dagelijks. Ik ben zelf 2 weken geleden helemaal gestopt na het besef waar de hel ik eigenlijk mee bezig was, ik was die hele week heel erg gestressed en voelde mij niet lekker maar inmiddels ben ik weer opgeknapt. Ik hoop voor je dat je nog gemakkelijk kan stoppen of minderen en anders veel successIk gebruik ook regelmatig 2mmc, de laatste paar keren heb ik ook geen evenwicht. Kan niet eens opstaan van de bank. Ik weet dat het niet goed is en minder gebruiken. Vind het wel echt lastig om te.minderen. Ook al weet ik dat het mij veel geld zou besparen. Heb een hele hoge tolerantie.
Ik doe echt mijn best om te stoppen, weet eigenlijk heel goed wat het met mij doet. Ik steek er ook veel geld in, wat ik beter voor andere dingen kan gebruiken. Als ik niks heb, kan ik alleen maar daar over nadenken. Dat is de geestelijke verslaving. Ik doe wel echt mijn best om te stoppen.Ik zou het toch echt proberen, ik en mijn hele vriendengroep heeft een 'verslaving' er aan gekregen, en allemaal hadden we eerst gezweerd om het alleen een keer per maand te gebruiken wat snel wekelijks werd en nu bij een paar dagelijks. Ik ben zelf 2 weken geleden helemaal gestopt na het besef waar de hel ik eigenlijk mee bezig was, ik was die hele week heel erg gestressed en voelde mij niet lekker maar inmiddels ben ik weer opgeknapt. Ik hoop voor je dat je nog gemakkelijk kan stoppen of minderen en anders veel success
Praat er eens met je huisarts over als je dat nog niet hebt gedaan.Ik doe echt mijn best om te stoppen, weet eigenlijk heel goed wat het met mij doet. Ik steek er ook veel geld in, wat ik beter voor andere dingen kan gebruiken. Als ik niks heb, kan ik alleen maar daar over nadenken. Dat is de geestelijke verslaving. Ik doe wel echt mijn best om te stoppen.
Je slijmvlies raakt ontstoken, waardoor het extra snot produceert ook als een bescherm mechanisme tegen deze stof om minder op te nemen. In principe beschadig je hiermee zeker je slijmvlies, maar zolang je geen gaten in je neusvlies hebt (gebeurt vaker bij cocaine, speed en de versnijding die hierbij komt), dan herstelt je neusslijmvlies gewoon weer net als alle andere cellen in je lichaam, maar dan moet je natuurlijk wel een tijdje stoppen ermeeKan 2mmc snuiven wekelijks permanente schade aanrichten aan de neus?