2MMC

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Kan 2mmc snuiven wekelijks permanente schade aanrichten aan de neus?

Manu76

Badass junkie
Op het randje van?
Randje van het ravijn. Waar de kans groot is, dat je evenwicht verliest en na beneden flikkert.
Maar als je 1x per week een lijntje neemt is dat wat anders dan hele avond door snuiven.

Maar gezien je vraag, kan ik bijna garanderen dat je beter even stil kunt staan bij je gebruik en dat je neus waarschijnlijk niet het meest problematische is.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
niets is zo erg als coke, na 1 jaar dagelijks gebruik gewoon een gat in je septum. maar beste gewoon oraal nemen, werkt stukken beter
Coke snuiven... Coke + allerlei versnijdingsmiddelen snuiven is zeg maar dáááag tegen het tussenschot. Enigste juiste wijze is schoonmaken en hopen dat er wat echte coke overblijft en dat basen/roken.:imp: Ben geen fan van coke, laat dat duidelijk zijn maar ik zou zelf nooit snuiven maar het basen/roken.

Plex

Badass junkie
Geen goed idee, waarom specifiek 1x per week?

Ben geen fan van coke, laat dat duidelijk zijn maar ik zou zelf nooit snuiven maar het basen/roken.
Is dat niet juist onprettig? Zelf nooit geprobeerd maar heb vaak gehoord dat je dan meer bezig bent met coke dan er echt van te genieten, de effecten verschillen wel erg per persoon daar kan het ook aan liggen.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Coke snuiven... Coke + allerlei versnijdingsmiddelen snuiven is zeg maar dáááag tegen het tussenschot. Enigste juiste wijze is schoonmaken en hopen dat er wat echte coke overblijft en dat basen/roken.:imp: Ben geen fan van coke, laat dat duidelijk zijn maar ik zou zelf nooit snuiven maar het basen/roken.
ja idd vooral levamisol. brand letterlijk het weefsel weg. maar ook bij pure coke brand er een gat in je tussenschot heb ik gehoord.
wel de zuiverste manier. mja freebase coke roken is ook niet alles.. alhoewel een "Zweefje" wel lekker kan zijn, joint met wiet en coke. maar zon afgelebberd plofje vind ik maar niks. die geur.. en bijzonder weinig effect ook

_shikantaza

Badass junkie
Zeg maar dag tegen je longen.

Ik gebruik ook regelmatig 2mmc, de laatste paar keren heb ik ook geen evenwicht. Kan niet eens opstaan van de bank. Ik weet dat het niet goed is en minder gebruiken. Vind het wel echt lastig om te.minderen. Ook al weet ik dat het mij veel geld zou besparen. Heb een hele hoge tolerantie.

PyxL4

Ik gebruik ook regelmatig 2mmc, de laatste paar keren heb ik ook geen evenwicht. Kan niet eens opstaan van de bank. Ik weet dat het niet goed is en minder gebruiken. Vind het wel echt lastig om te.minderen. Ook al weet ik dat het mij veel geld zou besparen. Heb een hele hoge tolerantie.
Ik zou het toch echt proberen, ik en mijn hele vriendengroep heeft een 'verslaving' er aan gekregen, en allemaal hadden we eerst gezweerd om het alleen een keer per maand te gebruiken wat snel wekelijks werd en nu bij een paar dagelijks. Ik ben zelf 2 weken geleden helemaal gestopt na het besef waar de hel ik eigenlijk mee bezig was, ik was die hele week heel erg gestressed en voelde mij niet lekker maar inmiddels ben ik weer opgeknapt. Ik hoop voor je dat je nog gemakkelijk kan stoppen of minderen en anders veel success

Ik zou het toch echt proberen, ik en mijn hele vriendengroep heeft een 'verslaving' er aan gekregen, en allemaal hadden we eerst gezweerd om het alleen een keer per maand te gebruiken wat snel wekelijks werd en nu bij een paar dagelijks. Ik ben zelf 2 weken geleden helemaal gestopt na het besef waar de hel ik eigenlijk mee bezig was, ik was die hele week heel erg gestressed en voelde mij niet lekker maar inmiddels ben ik weer opgeknapt. Ik hoop voor je dat je nog gemakkelijk kan stoppen of minderen en anders veel success
Ik doe echt mijn best om te stoppen, weet eigenlijk heel goed wat het met mij doet. Ik steek er ook veel geld in, wat ik beter voor andere dingen kan gebruiken. Als ik niks heb, kan ik alleen maar daar over nadenken. Dat is de geestelijke verslaving. Ik doe wel echt mijn best om te stoppen.

_shikantaza

Badass junkie
Ik doe echt mijn best om te stoppen, weet eigenlijk heel goed wat het met mij doet. Ik steek er ook veel geld in, wat ik beter voor andere dingen kan gebruiken. Als ik niks heb, kan ik alleen maar daar over nadenken. Dat is de geestelijke verslaving. Ik doe wel echt mijn best om te stoppen.
Praat er eens met je huisarts over als je dat nog niet hebt gedaan.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Heb 2/3/4MMC gehad en denk dat het allemaal ongeveer gelijk licht qua schade dat het doet aan je neus.
Slecht te zeggen natuurlijk want je hebt veel troep die wel de boel sloopt.

Goed voor je neus is het niet maar in de jaren om me heen heb ik meer gezien dat ik pep/coke sneller een gat in je neus vreet als een MMC.
Goed is het zeker niet en in een week is je neus zeker nog niet 100% geheeld, probeer daarom ook een wat langere pauze te nemen als 1 week.

Ook speelt mee dat je geluk moet hebben met hoe je geholtes binnen je neus zijn.
Bij de een gaat het sneller als de ander…

Leslie010

Je slijmvlies raakt ontstoken, waardoor het extra snot produceert ook als een bescherm mechanisme tegen deze stof om minder op te nemen. In principe beschadig je hiermee zeker je slijmvlies, maar zolang je geen gaten in je neusvlies hebt (gebeurt vaker bij cocaine, speed en de versnijding die hierbij komt), dan herstelt je neusslijmvlies gewoon weer net als alle andere cellen in je lichaam, maar dan moet je natuurlijk wel een tijdje stoppen ermee :)

Bovenaan