2x truffels op 3 dagen tijd ...

Thieutje

Newbie
Hey,

Ik had maandagavond 12gr. verse tampanensis truffels genomen en dit was een hele leuke trip, helemaal nie visueel maar glashelder in mijn hoofd. Géén enkel raar moment gehad en super gelukzalig gevoel.
Ik was zo onder de indruk en ik had nog enkele andere soorten liggen en ondanks de resistentie waarschuwingen het er toch op gewaagd, (je moet toch alles zelf proberen en ervaren é )
Dus gisteren 12gr. gedroogde atlantis truffels genomen en de trip begon na 10min al, ondanks de resistentie, raar dus .... er was van in het begin wel iets duister aan de trip
moeilijk te omschrijven, ook na 30min serieus visueel maar kwam precies niet 100% door, het zweverige diepe dromerige bleef uit, enkel sterk visueel en duister gevoel, beetje als een onderliggend ongemakkelijk gevoel, dan ik toen wel kon negeren door me buiten te gana zitten en te genieten van de wind en ondergaande zon., na 3 h in de trip kwam ik wel moe en wou ik slapen maar da ging dus niet en was de fun er wel iets vanaf, niet dat ik echt slecht was maar had er gewoon plots minder zin in, heb toen wat tv gekeken , uurtje of 2 en druivensuiker gegeten en na nog eens 2h later gaan slapen. al bij al was deze 2de ervaring wel minder goed.. vraag is nu of die resistentie ermee te maken heeft . De tampanensis leek me beter maar waarschijnlijk heb ik een verkeerd beeld nu Ik wacht wel best wat langer om de dragon's dynamite en de mushrocks te proberen die ik hier heb

Math

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik zou het zeker niet meer dan 1x per 2a3 weken doen, anders gaat het speciale-magische er vanaf. groet

mattskovic

Wijs gebruiker
3 dagen gaat beetje nipt je trip zal minder heftig zijn veronderstel ik omdat je lichaam onmiddelijk een tolereantie tegen psilocybine.

beste zou zijn dat je minstens 1 week wacht, en als je lsd zou willen gebruiken is er ook zoiets als kruistolerantie ( niet dat je dat vroeg maar ik vermeld het maar even :grin:)

don't forget to post a trip report

greetz, mattski

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Heb ook zo al iets gelijkaardigs ondervonden , gewoon best wat langer wachten en het niet te veel gebruiken. Dit is toch mijn mening, wil dat het nog steeds een hele belevenis is :wink:

Heb ook al gehad dat ik er pas maar door kwam nadat ik een jonko opstak .

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
je moet echt de dragon dynimite proberen , elk zintuig dat je maar kunt bedenken was verranderd meschien ruiken niet want dat kan ik me niet egt meer herrineren :openmouth:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Cosmic Controler zei:
je moet echt de dragon dynimite proberen , elk zintuig dat je maar kunt bedenken was verranderd meschien ruiken niet want dat kan ik me niet egt meer herrineren :openmouth:

idd kheb te gekke dingen gedaan op deze, elk deeltje van je hersenen swingt :grin:

meestal als ik het de dag erna doe voel ik me gwn wat vaag.
en raar dat het zoo visueel was want ik en eigenlijk niemand die ik ken tript visueel op atlantis truffels.
maarja dat zal wel van persoon tot persoon afhangen zeker :)

grtzz

Bovenaan