Hardcore_frk
Badass junkie
Ik heb zojuist voor het eerst 3-FA besteld. Na hier veel over te hebben gelezen, lijkt het een goede back-up voor als de speedvoorraden in Nederland wat minder zijn. Alles wat ik aan informatie heb kunnen vinden, wijst erop dat dit stofje erg veel op de originele speed lijkt. En zoals sommigen wellicht weten, ben ik een groot fan van speed. Aan jullie de vraag: is het gevoel van speed echt wat ik kan verwachten? Of zijn er toch goed merkbare verschillen?
Daarbij wordt mij vanuit het internet niet echt duidelijk wat nu de mogelijke risico's zijn. Natuurlijk zijn er altijd risico's en een beetje risico is zeker geen probleem. Maar je hebt bijvoorbeeld de bekende verhalen over de risico's op hersenbloedingen etc. omtrent 4-FA, wat best pittig klinkt. Maar om het in perspectief te plaatsen: ik heb ook al zeker een halve kilo speed en een paar ons coke in mijn leven op en dat tot nu toe zonder merkbare gezondheidsschade. Dus ik ben voornamelijk benieuwd naar welke directe, bijzondere risico's ik loop met dit goedje.
Ik hoop dat jullie ervaringen mij verder kunnen helpen!
Daarbij wordt mij vanuit het internet niet echt duidelijk wat nu de mogelijke risico's zijn. Natuurlijk zijn er altijd risico's en een beetje risico is zeker geen probleem. Maar je hebt bijvoorbeeld de bekende verhalen over de risico's op hersenbloedingen etc. omtrent 4-FA, wat best pittig klinkt. Maar om het in perspectief te plaatsen: ik heb ook al zeker een halve kilo speed en een paar ons coke in mijn leven op en dat tot nu toe zonder merkbare gezondheidsschade. Dus ik ben voornamelijk benieuwd naar welke directe, bijzondere risico's ik loop met dit goedje.
Ik hoop dat jullie ervaringen mij verder kunnen helpen!