Hardcore_frk
Badass junkie
Fijn dat je je weer beter voelt (maar dat wist ik ook wel, haha).Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.
Fijn dat je je weer beter voelt (maar dat wist ik ook wel, haha).Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.
We zijn met z’n alle bij elkaar echt een Mount Everest aan ervaring, super fijn inderdaad wanneer dat gebruikt wordt om (acuut) hulp/ondersteuning te bieden!Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.
Ja is goed joh, neem het lekker persoonlijk op.Dit slaat nergens op. Heb het twee x nog uitgelegd, maar jii verdraaid alles,
Was 1 van de. 6 tips. Ik vind het zo minachtend, als iemand meteen waardeloos roept, en ik heb al 25 jaar ervaring met benzo, misbruik, paniek en stress , en kreeg ze van de arts GGZ er destijds. 2 etizolam schreef ik omdat ik die enkel gebruik voor zulke avonden. Verder niet. Wat een gezeik over een benzo, wat ik hier dagelijks lees wat met naar binnen gooit, snuift, rookt , en soms combinaties .
lachwekkend dan om over een benzo in paniek te raken.
De vraag was hoe tot rust te komen. Alcohol werkt daar prima voor. Ik heb er ook bijgezet dat het niet gezond is.Goed dat je het gewoon uitgezeten hebt!
Een paniekaanval en een overdosis 3-MMC hebben veel van elkaar weg, dus het zal misschien een combinatie van beiden zijn geweest.
Wat ik niet begrijp is dat veel mensen het nog steeds zo normaal vinden om drugs te gebruiken om drugs te bestrijden. Het beste wat je kunt doen bij een overdosis is uitzitten. Nog meer drugs nemen is nooit een goed idee. Natuurlijk, misschien helpt het je op dat moment een beetje maar het wordt wel de gewoonte om meer het randje op te zoeken, want je hebt toch wel een escape in huis. Het werkt onverantwoord gedrag in de hand. Je kunt beter goed doseren en als dat toch een keer mis gaat, leren van je fouten.
Geldt niet alleen voor de benzo's, ik zag ook het advies om veel alcohol te drinken.. denk ff na joh
Of je hebt tolerantie. Lijkt me logischer.Ik had dat ook toen ik net begon met 3mmc, nu kan ik er veel beter tegen. Het is echt spul met een handleiding
Alcohol of benzo's gebruiken om tot rust te komen is een vorm van zelfmedicatie. Prima als het voor jou werkt, het is alleen niet verantwoord dat als advies aan andere mensen te geven. Een overdosis los je niet op door nog meer drugs te nemen.De vraag was hoe tot rust te komen. Alcohol werkt daar prima voor. Ik heb er ook bijgezet dat het niet gezond is.
Voor wat betreft benzo’s weet je volgens mij niet waar je over praat.
Een overdosis kan prima opgelost worden door nog meer drugs te nemen. Kijk maar naar naloxon bij opiaten of flumazenil bij benzo’s.Alcohol of benzo's gebruiken om tot rust te komen is een vorm van zelfmedicatie. Prima als het voor jou werkt, het is alleen niet verantwoord dat als advies aan andere mensen te geven. Een overdosis los je niet op door nog meer drugs te nemen.
Als je te veel stimulanten hebt gebruikt is het vrij makkelijk om te veel dempende middelen als een grote dosis alcohol of benzo's te nemen om tot rust te komen. Als de stimulant dan uitwerkt kun je serieus gezondheidsproblemen krijgen omdat je vervolgens weer een overdosis downers in je bloed hebt die niet meer gecompenseerd worden met stimulanten.
Artsen kunnen in een ziekenhuis een inschatting maken of het verstandig is een overdosis te counteren, vanwege de gecontroleerde omgeving en medische kennis. Thuis, zwaar onder invloed van 3-MMC, is het bijzonder lastig in te schatten wat een verstandige dosis van een bepaald middel is om een overdosis te counteren. Vooral als je het hebt over alcohol.
Volgens mij weet je zelf niet zo goed waar je over praat...
Kwam deze toevallig weer tegen, de reden dat ik bijna stopte hier op DF .Pas wel op met dit advies. Benzo na upper werkt zeker maar werkt ook sneller verslaving van beide stoffen in de hand.
Benzos zijn de enige manier voor mij, en dat is een slippery slope... ik blijf er ver van weg.iemand die echt alles behalve benzo heeft geprobeerd om te slapen aan de 3M
Nooit benzo geprobeerd en wil dat graag zo houden. Na alle verhalen die ik hoor heb ik liever maar een roes die ik moet uitzitten dan een kans op een nieuwe verslavingBenzos zijn de enige manier voor mij, en dat is een slippery slope... ik blijf er ver van weg.
Vooral houden zo! Ik ben blij dat ik op tijd gestopt ben met etizolam slikken om te slapen na 3m, dat had, net als de meeste dingen bij mij, gemakkelijk volledig uit de hand kunnen lopen.Nooit benzo geprobeerd en wil dat graag zo houden. Na alle verhalen die ik hoor heb ik liever maar een roes die ik moet uitzitten dan een kans op een nieuwe verslaving