Denk om te beginnen eerst eens na wat psychedelica met je doen.LiveLife zei:
Twilight zei:Denk om te beginnen eerst eens na wat psychedelica met je doen.LiveLife zei:
Denk vervolgens na welke 2 dingen belangrijk zijn.
Vraag je vervolgens af of je in een attractiepark met gillende kinderen, schreeuwende tieners en misselijkmakende attracties rond wilt lopen als je zoiets op hebt.
De Efteling kan ik me nog wel een beetje voorstellen, maar dat vind ik een uitzondering wat attractieparken betreft.
Tigg zei:Ik last laatst deze report over LSD in een attractiepark, attracties schijnen zeer heftig te zijn. Maar de wachtrijen zijn erg onprettig. Ook contact met nuchtere mensen wordt niet als plezierig ervaren (wat ik wel kan begrijpen, aangezien je moeilijk je geheim kan verbergen).
Wat ik uit deze report heb opgemaakt. Als je dit gaat doen, draag een zonnebril (je grotere pupillen vallen hierdoor niet op), en denk goed na over de dosis, 30g lijkt me extreem veel. Heb je uberhaupt weleens zoveel genomen? Je weet dat 10-15 gram als een normale portie gezien wordt?
Edit,
Ik voeg hier nog even aan toe dat ik je zou afraden om dit te doen. De kans dat je bad gaat en overlast veroorzaakt is veel groter, dan wanneer je het in een omgeving waar geen onbekenden bij zijn zou doen. Mocht het foutgaan dan krijgen truffels en paddo's weer een negatief nieuwsberichtje erbij, wat in het ergste geval (mede afhankelijk van het volgende kabinet) kan leiden tot een verbod op truffels.
Je loopt dus niet alleen het risico om jezelf wat aan te doen, maar ook het beeld van de drug, en dat heb ik dus liever niet. Daarom zou ik je willen vragen om nog eens goed te overwegen of dit je wel echt verstandig lijkt.
Sublimo zei:Het hangt er helemaal vanaf wat voor een trippers jullie zijn, of je wel of niet ervaren bent en hoe goed je kunt omgaan met je tripSommige mensen kunnen nog niet naar buiten gaan tijdens het trippen zonder dat het slecht afloopt... Ik persoonlijk heb daar geen last van.
Neem nu bijvoorbeeld mijn eerste keer LSD, ik heb werkelijk waar elke regel overtreden die er bestaat om een "veilige eerste trip te krijgen". En toch heb ik enorm goed getriptHet hangt gewoon ervan af wat voor een personen jullie zijn.
Toeval?LiveLife zei:Sublimo zei:Het hangt er helemaal vanaf wat voor een trippers jullie zijn, of je wel of niet ervaren bent en hoe goed je kunt omgaan met je tripSommige mensen kunnen nog niet naar buiten gaan tijdens het trippen zonder dat het slecht afloopt... Ik persoonlijk heb daar geen last van.
Neem nu bijvoorbeeld mijn eerste keer LSD, ik heb werkelijk waar elke regel overtreden die er bestaat om een "veilige eerste trip te krijgen". En toch heb ik enorm goed getriptHet hangt gewoon ervan af wat voor een personen jullie zijn.
hetzelfde hier, we brachten onze eerste trip door in een druk subtropisch zwembad en dat was echt geweldig, al liepen we rond met een trippende kop, een supertrip !
Wat dan? Je maakt me wel nieuwsgierig!J0S zei:Je zult vast ooit nog wel is een bad trip krijgen, en als dat met 30 gram truffels is in een pretpark, dan weet ik wel wat er gebeurt.
KoxBox zei:Wat dan? Je maakt me wel nieuwsgierig!J0S zei:Je zult vast ooit nog wel is een bad trip krijgen, en als dat met 30 gram truffels is in een pretpark, dan weet ik wel wat er gebeurt.