Lauu zei:Duidelijk niet aanwezig![]()
Main
D (It)
DaY-már
Furyan
Mad Dog
Nexes
Nitrogenetics
Partyraiser
Predator
Promo
Tha Playah
Tieum
Vince
Live: Angerfist
Live: Evil Activities
MC: Ruffian
Early
75% Dream Team
Delirium
Forze DJ Team
Lenny Dee
Neophyte
Panic
Rob
Rotterdam Termination Source
Ruffneck
Vinyl Junk
MC: Joe
MC: TMC

knolselderij zei:Lauu zei:Duidelijk niet aanwezig![]()
okee wie uit de line up staat je deze keer niet aan :P
Lauu zei:knolselderij zei:Lauu zei:Duidelijk niet aanwezig![]()
okee wie uit de line up staat je deze keer niet aan :P
Check Mannonie's post daar staat het antwoord. Jwt toch Knolselderij :P
Ruffneck kan er mee door met early, als ie maar niet weer door de microfoon gaat janken dat er niemand aan het hakke is, grotendeels van de mensen staat hedendaags gewoon stil op zo'n feest.
Manonnie zei:Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare![]()
Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het!![]()
Weet ik, ik zeg dat ik zelf ook niet tot mijn 18e gewacht heb, en ondanks mijn lengte verwachtten mensen ook vaak niet dat ik nog geen 18 was, maar je kan zeggen wat je wil, er gaan daar kinderen staan kijken. Maar dat vind ik ook wel ergens grappig, is leuk om op te spacenmehmehmeh zei:Manonnie zei:Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde![]()
Manonnie zei:Weet ik, ik zeg dat ik zelf ook niet tot mijn 18e gewacht heb, en ondanks mijn lengte verwachtten mensen ook vaak niet dat ik nog geen 18 was, maar je kan zeggen wat je wil, er gaan daar kinderen staan kijken. Maar dat vind ik ook wel ergens grappig, is leuk om op te spacenmehmehmeh zei:Manonnie zei:Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde![]()
![]()

Dat heb ik ze een maand geleden al verteld... Ik wil best sinterklaas gaan doen en zo, maar niet op 4 December!Manonnie zei:Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet![]()
Maar nu nog kijken of ik wel kan gaan.. moet ook gezellig gaan doen met de familie pfffffffffffft
Xeloc zei:Dat heb ik ze een maand geleden al verteld... Ik wil best sinterklaas gaan doen en zo, maar niet op 4 December!Manonnie zei:Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet![]()
Maar nu nog kijken of ik wel kan gaan.. moet ook gezellig gaan doen met de familie pfffffffffffft
Idd want nightmare moet je gewoon bij zijn. Gelukkig hebben mijn ouders besloten om toch maar niet op 5 december te gaan wokkenknolselderij zei:Xeloc zei:Dat heb ik ze een maand geleden al verteld... Ik wil best sinterklaas gaan doen en zo, maar niet op 4 December!Manonnie zei:Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet![]()
ag gewoon lekker op 5 december doen op je DA met je brakke hoofd
haha.UeWEclipse zei:Opzich wel zin om te gaan, echter het weekend ervoor naar Qlimax wordt nogal duur bij elkaar![]()
Xeloc zei:[youtube]hT7CFxoI-AM[/youtube]
Dit jaar geen anthem? Ochja hoeft ook niet altijd toch? Ben wel benieuwd naar de timetable!
Manonnie zei:Ik ga niet..
vandaag mijn kaartje verkocht, gezien ik nu gewoon al een paar weken nauwelijks kan lopen lijkt het me een slecht plan om te gaan. Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer, maargoed er komen nog zat andere feesten en ik bespaar mijn knieen dan liever het kleine beetje dat kan, dan dat ik daar ga staan met alleen maar heel veel pijn.
Haha.Manonnie zei:Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer,
Exceptional Insight zei:Haha.Manonnie zei:Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer,
Oh en leuk hè, van die kutknieën.