4-FMP

boenkeng

Bewuste gebruiker
hielke19 zei:
Destudent zei:
Vandaag ook iets 4fa gesnoven uit nieuwsgierigheid (was caps aan het vullen) ongelooflijk wat branden! In een ander forum omschreef iemand het "alsof er iemand met een hamer op je neus slaat terwijl iemand anders er chilisaus bij in giet". Een treffende omschrijving.

Hehe, Ik kan mijzelf hier ook bij aansluiten, poeh wat een heftig goedje voor de neus! :tearsofjoy:
Is het erger dan 2C-E, ik heb dit een keer gedaan en dit was letterlijk 15 minuten huilen :tearsofjoy:

mick swagger

Belezen gebruiker
Hehe, Ik kan mijzelf hier ook bij aansluiten, poeh wat een heftig goedje voor de neus! :tearsofjoy:[/quote]
Is het erger dan 2C-E, ik heb dit een keer gedaan en dit was letterlijk 15 minuten huilen :tearsofjoy:[/quote]

Hier ben ik geen ervaringsdeskundige in. Haha, dan zal jij of 4-fmp een keer moeten gaan snuiven of ik 2c-e. Dan kunnen we het vergelijken:P

boenkeng

Bewuste gebruiker
hielke19 zei:
Hehe, Ik kan mijzelf hier ook bij aansluiten, poeh wat een heftig goedje voor de neus! :tearsofjoy:
Is het erger dan 2C-E, ik heb dit een keer gedaan en dit was letterlijk 15 minuten huilen :tearsofjoy:[/quote]

Hier ben ik geen ervaringsdeskundige in. Haha, dan zal jij of 4-fmp een keer moeten gaan snuiven of ik 2c-e. Dan kunnen we het vergelijken:P[/quote]
Deal, gewoon beide zal een mooie combi worden :hearteyes: :tearsofjoy:

Bart1981

Experimenterende gebruiker
Is 4-FMP wat betreft de dosis, net als MDMA, afhankelijk van je gewicht (gewenning natuurlijk even buiten beschouwing gelaten)? Kortom zou iemand van 60 kilo minder nodig hebben dan iemand van 80kg of gaat die vlieger met 4-FMP niet op?

justmakepeace

Belezen gebruiker
Spor zei:
haha 4 fmp is echt wel anders als speed. Zou het alleen al eerder nemen door de voordelen zoals geen grote doppen, ranzige muil, niet-kunnen-eten en kater de dag erna

Toen ik aan de 4fmp was had ik doppen van hier tot tokio, je hebt er toch zeker wel doppen van!? En een ranzige muil had ik ook, ik heb met mijn kop en doppen een vrouwtje in de lidl de schrik van der leven bezorg toen ik haar iets te lang aan bleef kijken. Eten was ook geen pretje, al moet ik zeggen dat ik de volgende dag er niet zoveel last van had (ik had wel twee keer 125 mg genomen dus daardoor was ik wel 24 uur wazig ofzo)

Rob070

Bart1981 zei:
Is 4-FMP wat betreft de dosis, net als MDMA, afhankelijk van je gewicht (gewenning natuurlijk even buiten beschouwing gelaten)? Kortom zou iemand van 60 kilo minder nodig hebben dan iemand van 80kg of gaat die vlieger met 4-FMP niet op?

Gewicht speelt vrijwel altijd een rol bij de dosering die je neemt.

Tufnut

Badass junkie
en als je dan weet dat doseringen boven de 200 mg in de reports worden gekenmerkt door nare en langdurige na-effecten dan komt de 2mg regel van mdma hier aardig uit. Tenzij je dus >100kg weegt, maar mss treden bij dergelijke mensen de vervelende effecten pas later op (waar ik als ik hen was niet van uit zou gaan).

curiouscouple

Weeg zelf meer dan 100 kg, maar houd het echt bij max 170mg, dat is voldoende voor een uur of 7.

Afhankelijk van de setting, na een uur of 4 een "kleintje X"...........

Stunner

Belezen gebruiker
curiouscouple zei:
Weeg zelf meer dan 100 kg, maar houd het echt bij max 170mg, dat is voldoende voor een uur of 7.

Ik merk dat ik met dit spul (40 mg gepobeerd laatst) dat de vrouwtjes veel meer aangetrokken tot mij zijn. Ik heb ook een paar reports gezien bij andere mensen waar dit ook bij geldt. Heeft iemand dit hier ook gehad met dit spul?

curiouscouple

Stunner zei:
curiouscouple zei:

Ik merk dat ik met dit spul (40 mg gepobeerd laatst) dat de vrouwtjes veel meer aangetrokken tot mij zijn. Ik heb ook een paar reports gezien bij andere mensen waar dit ook bij geldt. Heeft iemand dit hier ook gehad met dit spul?

Ik babbel na 175 mg altijd heerlijk in het rond en ben niet bang om op dames af te stappen, doordat je veel helderder blijft dan bij x kun je een goed gesprek voeren en ook nog daadwerkelijk luisteren naar de antwoorden...dat scheelt een hoop :wink:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Hier zijn de ervaringen toch wat anders (positiever).

Gewicht maakt niet heel veel uit, wel wat maar gemiddeld genomen niet.
Of je nu man of vrouw bent en ergens tussen de 60 en 80 kilo zit, is voor de meeste rond de 135mg een uitstekende dosis. Op een "avond" meer dan 200mg nemen kan makkelijk, maar dan merk je wel meer het amfetamine achtige in de 4-FMP :tongueout: en lijkt het minder op het MDMA achtige gevoel. Hoe meer je neemt, hoe strakker je gaat staan haha.

Stunner

Belezen gebruiker
Fresh zei:

Of je nu man of vrouw bent en ergens tussen de 60 en 80 kilo zit, is voor de meeste rond de 135mg een uitstekende dosis. Op een "avond" meer dan 200mg nemen kan makkelijk, maar dan merk je wel meer het amfetamine achtige in de 4-FMP :tongueout: en lijkt het minder op het MDMA achtige gevoel. Hoe meer je neemt, hoe strakker je gaat staan haha.

Als je niet weet waarover je praat hou gewoon je mond dicht. Vanaf 150 mg is de kans aanzienelijk aanwezig dat het erg slecht voor de hersenen kan zijn. Dus mensen altijd onder de 150 mg pakken.

Miklot

Newbie
Stunner zei:
Fresh zei:

Als je niet weet waarover je praat hou gewoon je mond dicht. Vanaf 150 mg is de kans aanzienelijk aanwezig dat het erg slecht voor de hersenen kan zijn. Dus mensen altijd onder de 150 mg pakken.
Daaronder misschien ook wel :wave: Mag ik wete hoe je aan die wijsheid komt?
Verder ben ik het wat de werking betreft wel eens met Fresh..

4-amx

Newbie
Heb laatst 4FMP capsules gekocht voor 4 euro per stuk. nou zat hier waarschijnlijk niet zo veel in want ik ging er niet heel hard van. Wel erg lekker, zelfde geluksgevoel als van XTC, Veel energie maar niet onrustig. eigenlijk al het fijne van XTC maar dan in mindere mate en geen van de bijwerkingen.

Rob070

Waarschijnlijk was er niks mis met de dosis, maar had je te hoge verwachtingen.
Van dit stofje ga je ook niet hard maar alles is juist wat subtieler ten opzichte van mdma.
Je blijft helder maar ervaart toch allerlei extra 'gevoelens' zonder als een verdwaalde zombie eruit komen te zien.

marioman

Newbie
Zaterdag voor het eerst geprobeerd na vele goede ervaringen te hebben gelezen. Ik had 2 caps gemaakt , eentje rond de 100 mg en eentje rond de 50 mg ( weegschaaltje was spijtig genoeg niet zo nauwkeurig dus was beetje gokwerk ) . Om 18.00 zwaarste capsule gepakt en rustig afgewacht. 18.30 voelde ik al energie opkomen. Vanaf 19.00 lekkere energierush ( maar niet te hard zoals ik bij mdma soms heb ) en euforie . Ging er ook lekker van praten de hele tijd , enige nadeel dat ik wel merkte was dat ik veel moest plassen ( vooral in het begin ) en dan het een beetje pijn deed om 1 of andere reden ) , maar plassen lukte wel veel beter als bij mdma. Rond 23.00 merkte ik precies dat de energie begon af te nemen , dus toen de lichte cap bijgenomen. Nog heerlijk doorgestampt tot 01.00 ( toen was het feest afgelopen ) , daarno nog lekker geafterd op de camping ( zitten geeft niet zon lekker gevoel vind ik , omdat je er onrustig van wordt ).

Om 5 u gaan slapen en dit lukte niet al te best ( kan ook aan het lawaai van de buren hebben gelegen ) , volgende dag nergens geen last van ( wel voelde ik nog lichtjes de energie tot een uur of 15.00 ) . Andere dagen ook helemaal nergens geen last van.

Algemene mening : topspul en naar mijn mening beter dan MDMA ( het is minder overheersend , wat ik fijner vindt )

Gisteren toch eindelijk gedurft om de 4 f te nemen.­ Ik twijfelde nog omdat ik toch bang was dat t niets zou doen en daardoor mijn avond zou verknallen, maar het heeft gelukkig heel goed uitgepakt.­

Om 17:00 had ik voor t laatst wat gegeten.­ We waren rond 22:00 binnen en om 22:30 heb ik 140 mg genomen.­ Ik had toen eigenlijk wel een beetje honger maar dat verdween al snel.­ Ong.­ 30 à 40 minuten na inname begon ik behoorlijk wat actiever te worden en erg sociaal en veel praten met onbekenden.­ Je voelde eigen niet dat t opkwam zo gelijdelijk en rustig verliep dat.­ De energie die je ervan krijgt is echt geweldig.­ Ik was eigenlijk heel erg moe maar dat was snel over.­ Er was ook zeker een lichte euphorie te bespeuren niet zoals met x maar dat was eigenlijk juist wel fijn, t was net genoeg dus was zelfs nog redelijk knuffelig ook :hearteyes: Ook was ik kraakhelder en de tijd ging niet zo snel voorbij als met x, ik heb dus echt wel meer van avond beleefd en t was erg fijn dat je hier zo helder van blijft.­ en wat geeft dit pul heerlijke tintelingen in je benen :))
Rond 02:00 heb ik een redose van 50 mg genomen, omdat ik licht merkte dat de energie wat afnam. deze kwam bijna direct binnen en weer heerlijke tintelingen in mijn benen.­ Echter merkte ik na 2 uurtjes dat de energie weer wat afnam en heb ik daarna toch nog maar een half pilletje genomen om de laatste uurtjes nog fijn door te maken.­ Die knalden er lekker in en was heftiger dan normaal bij een halfje.­ Ik was na afloop nog steeds niet moe of brak wat ik na x wel heb, dan kan ik echt helemaal inkakken.­ Ik kreeg wel een onwijs droge mond van dit spul meer zelfs als van x maar dat hinderde verder niet met voldoende water.­ Ook was ik niet zo strak als met x wat ook zeker zo fijn was, niet dat geklapper met de kaken of loden benen om mee te lopen.­ Ik vond dit echt super en ga het zeker vaker gebruiken dan enkel x vanwege de energie en helder hoofd.­ Wat ik ook erg fijn vond was dat ik ook lekker rond kon lopen zonder uit t ritme te raken.­ Met x kon ik dat wel hebben dat als ik effe stukje ging lopen er niet meer terug inkwam.­ ook toonde ik voor anderen totaal niet waus, wel had ik grote pupillen.
Na t feestje heb ik met een l tryptofaan capsule nog­ Redelijk kunnen slapen ook, had wel klein beetje hoofdpijn maar dat kan ook door mijn verkoudheid komen die. verder totaal niet brak of moe eigenlijk.­ De dag na t feestje had ik zelfs nog extra energie en was ik nog wat socialer dan normaal (veel praten) en had ik nog grote pupillen. Daarna ook weer heerlijk geslapen en nog steeds niet brak of depri, voel me kiplekker eigenlijk, op een beetje spierpijn van het heftige dansen na dan :tearsofjoy: Ik vind dit spul echt een aanrader en de dosering vond ik prima zo dus ik ga dit vaker doen dan enkel x.

afgelopen zaterdagavond weer eens 4 fmp genomen na een lange break met een vriendin, het was haar eerste keer dus ik raadde haar aan met een half buisje te beginnen, we hadden een film opgezet maar die waren we na een kwartier al weer beu, een film volgen wanneer je strak staat is ontzettend lastig, we besloten om een sigaretje te roken en man wat is dat toch fijn wanneer je strak staat, normaal geniet ik nooit zo erg van een sigaret, het leek 20 minuten te duren terwijl je het normaal in 4 minuten weg rookt, ondertussen hele boeiende gesprekken gehad over alles en nog wat, ik bleef maar praten maar dan vooral sentimenteel, na 1,5 uur sproeide ik het tweede buisje over mijn tong heen en zij nam de andere helft van haar buisje, na 15 minuten voelde ik het weer opkomen, ik ging er niet harder op het proces herhaalde zich gewoon wat ik persoonlijk beter vind dan een grote dosis in 1 keer, weer hele diepgaande en boeiende gesprekken gehad, lekker loungen op de bank en maar praten over het leven, dingen waar je normaal nooit over praat, ook kwam seks aan bod omdat je toch wel gigantisch geil raakt van 4 fmp als de piek erop zit, eenmaal thuis aangekomen een hazeje gerookt, het leek het effect enigzins te versterken maar de euforie bleef uit, na spacen in m'n bed en dan moet je proberen te gaan slapen, zware taak, zeker omdat het speedy gevoel je nog lang nablijft, uiteindelijk toch nog geslapen en de zondag gebruikt om mezelf weer fit te krijgen voor maandag, 4 fmp blijft een leuke drug

floris09

Newbie
Heb afgelopen dagen op het forum zitten rondneuzen en ben er al een hoop wijzer door geworden! Jullie hebben me erg nieuwsgierig gemaakt naar alle leuke (en relatief onschadelijke) stofjes die er verkrijgbaar zijn!

Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst 4 FMP geprobeerd, en vond het erg lekker spul. Zoals iedereen al omschrijft niet te heftig maar gewoon lekker energie en lekker een beetje euforie. Het enige wat mij tegenviel was dat na een uurtje of 3 de euforie wegvalt en je alleen energie overhoudt. Nou is dat wel prima, maar toch had ik het gevoel alsof er vanaf toen opeens wat miste (erg jammer anderhalf uur voor het einde van het feest). Nou ga ik het binnenkort weer eens proberen, maar ik vroeg me af: als je na een uurtje of 2 redosed, blijft het gelukzalige dan ook langer doorgaan? Zo ja zou dat heel prettig zijn (denk het eerlijk gezegd zelf niet). Ik wil ook graag een keer 2cb proberen, dus ik dacht eraan (als ander alternatief) om zodra de euforie wegvalt, een lichte dosis (5 - 10 mg) 2c-b te droppen, zodat ik aan het einde van het feest daar nog lekker op door kan gaan. Heeft iemand hier ervaringen mee? Hou je dan de energie van de 4 FMP en de euforie en lichte trip effecten van 2c-b? Ik krijg waarschijnlijk 2 capsules van 150 mg 4 FMP per stuk, wat veel te veel is (vorige keer dropte ik 110 volgens mij). Maar vraag mij dan ook af of de 4 FMP de 2cb versterkt en wat een verstandige dosering zou zijn.

Excuses voor de ongelofelijke lading vragen, maar ik wil er een super avond van maken dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

MIA-1985

Wijs gebruiker
@floris

In ieder geval leuk dat je eerste ervaringen met 4-FMP goed zijn bevallen! :)
Om even op een aantal vragen van je terug te komen..
150mg is een redelijk stevige dosis ja, klopt. Als je 110mg lekker vond, dan zou ik daarbij blijven als ik jou was, misschien ietsjes verhogen naar 120/125 voor een wat sterker effect.
Houd er rekening mee dat 150mg toch wel eens wat ander gevoel zal geven dan met 110mg het geval is.
4-FMP blijft een familie van amfetamine, daarvoor zullen de amfi effecten meer aanwezig zijn als je er ook meer van neemt. Zelf neem ik altijd rond de 130mg, net niet te speedy en toch lekker gaan met de euforie :wink:
Mijn ervaring is dat een redose bij 4-F niet echt gaat helpen om je euforie op te krikken, het zal meer energie gaan worden...
Combineren van 2C-tjes met 4-F kan prima. 2C-I is een goede combi, dat versterkt de 4-F en het duurt lekker lang, zo'n 7 uur. Neem bijv. 8mg 2C-I, lijkt weinig, maar is echt genoeg. Je kan het ook met 2C-B doen (zal dan max. 4uurtjes zijn), ongeveer zelfde dosering, 9mg ofzo. Wil je wat meer trippen dan kun je van beide soorten +10mg nemen, echt trippen zal je dan nog niet doen, maar kleine visuele aardigheden zul je wel merken.

Kun je er wat mee? :)

pjenis

Newbie
Toevallig ga ik zelf over twee weken op een feest ~180mg 4-FMP nemen en daarbij nog ~12mg 2C-B. Zelf heb ik 4-FMP nog nooit gedaan maar ik verwacht dat het een geweldig gaat worden! Eigenlijk wou ik eerst 4-FMP met 2C-D combineren, maar hier kon ik niet aan komen jammer genoeg.

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Hoe was het Pjenis? Volgens mij heb ik al meer van jou gelezen op drugsforum.info ook:wink:

Ik heb zaterdag ook veel mensen ontmoet die 4-fmp/4-fa hadden gebruikt, en zij hebben mij overtuigd! Vind MDMA/XTC geweldig hoor! Maar 4-fmp zorgt er voor dat je een stuk helderder blijft, meer energie hebt, en dat je niet uit je space gaat als je bijvoorbeeld even een rustigere of koude ruimte inloopt. ( Hoewel ik dit niet vaak heb). Enige nadeel is dat je minder euforie beleeft (wat ik toch het lekkerste vind en ook lekkerder dan energie om te dansen) en dat je problemen met slapen kan krijgen omdat het 4 tot 10 uur duurt.

Heb wat onderzoek gedaan op het internet en om te zorgen dat ik het goed doe hier mijn 'plan'.
Ik ben ong. 175, 65kg. Ik las bij een paar fora de regel, lichaams gewicht x 1.5. Dat komt bij mij dus neer op afgerond 100mg. Dit doe ik in 1 capsule en neem dit eenmalig aan het begin van de avond, voor waarschijnlijk een feest van 11.00 tot 06.00. Na een uur verwacht ik dan erin te komen en met een gevoel van euforie, saamhorigheid en energie lekker muziek te luisteren, te dansen en met mensen te babbelen. Alleen schijnt de euforie na 2.5 uur uit te werken.
Hier heb ik advies nodig. Als ik hier bijvoorbeeld een capsule van 50 mg bijneem, ga ik problemen krijgen met slapen. Zal ik op dit punt een halve XTC pil nemen van 200mg, dus 100mg? Puur om de euforie door te laten werken.
2c-b en 2c-i om te combineren ben ik niet mee bekend om en wil dit ook nog niet proberen. Ik kan er uberhaupt niet aan komen denk ik.

Hoor graag wat jullie ervan vinden, kom maar op met het advies, kritiek, eigen voorkeuren/ervaringen en tips :wave:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Mdmaaapje: ik ben een echte liefhebber van 4-fa en voor mij is het echt DE drug die ik verkies boven alles wat ik in mijn leven al geprobeerd heb. En geloof me, dat is al heel veel. Waarm, omdat 4-fa in de meeste opzichten eigenlijk goed scoort. Het enige kleine nadeel is dat de euforie al redelijk snel uitgewerkt is. Toch is iedereen het met me eens dat 4-fa geniaal spul is. Ik heb het geen seconde als vervelend ervaren dat de euforie eeg begon te ebben

Voordelen van 4-fa zijn euforie, je krijgt er enorme energie van. Dat krijg je van speed ook, echter lijkt het bij 4-fa wat natuurlijker aan te voelen. Verder lijkt overdoseren wel haast onmogelijk. Zo heb ik afgelopen keer nover de hele avond 3x 166mg gedaan. Man, wat een energie. Was zoveel nodig? Probably not, maar ik heb geen seconde het gevoel gehad de controle te verliezen. Ook heb ik het gemixt met xtc en methylone. Die combi's zijn goddelijk.. Je kunt er dus gerust wat bijgooien.

Kortom: 4-fa is voor mij en voor alle anderen die ik ken de perfect drug. En de kater is ook minimaal. Beteid je wel voor op plafonddienst. Dat dan weer wel.

Wat betreft de dosering: de meesten gebruiken een startdosis van 140/150mg. Daarna nog een redose van 75mg. Persoonlijk vond ik een redose van 150mg perfect. Daarna werd het namelijk helemaal feest!

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Thnx for je ervaring,AAAHH heb er echt zin in om te doen. Ja dat van plafonddienst is bekend, daarom misschien beter om niet bij te nemen? Dan kan je misschien wel gewoon tukken.
En hoe gingen je kaken?

Vergeten

Newbie
Zo heb ook een gram bestelt van dit samen met een gram Pentedrone (daar zie ik niks over hier).

Ik heb 4-FA al eerder gehad, dus ben er al bekend mee. Vandaag komt het binnen, dus ben benieuwd hoe het me gaat bevallen deze keer.

Tufnut

Badass junkie
zaagmans zei:
Verder lijkt overdoseren wel haast onmogelijk. Zo heb ik afgelopen keer nover de hele avond 3x 166mg gedaan. Man, wat een energie. Was zoveel nodig? Probably not, maar ik heb geen seconde het gevoel gehad de controle te verliezen. Ook heb ik het gemixt met xtc en methylone. Die combi's zijn goddelijk.. Je kunt er dus gerust wat bijgooien.

Kortom: 4-fa is voor mij en voor alle anderen die ik ken de perfect drug. En de kater is ook minimaal. Beteid je wel voor op plafonddienst. Dat dan weer wel.

Wat betreft de dosering: de meesten gebruiken een startdosis van 140/150mg. Daarna nog een redose van 75mg. Persoonlijk vond ik een redose van 150mg perfect. Daarna werd het namelijk helemaal feest!

Mijn en andermans ervaringen op het net maken dat ik adviseer het voorgaande advies NIET te volgen. 1x 166mg kan nog wel, maar is al best fors, maar 3x die dosis gaat heel lang doorwerken. plafonddient in het kwadraat...

Met herdoseren is mijn ervaring dat dosissen boven de 200 mg ook voor een flinke plafonddienst zorgen. Dus wil je herdoseren begin dan laag en herdoseer ook laag.

Halter

Newbie
Wil binnenkort ook weer eens 4-fmp doen.

Maar als je eerst X neemt voor de rush, en daarna 4-fmp..
Overheerst dit dan je MDMA gevoel, of blijft dat aan en krijg je extra energie?

Of kan je beter de 4-fmp nemen voor de energie en later X er bij doen voor de echte rush?

Vind het zonde als ik mijn feestje verpest :)

Vergeten

Newbie
Halter zei:
Wil binnenkort ook weer eens 4-fmp doen.

Maar als je eerst X neemt voor de rush, en daarna 4-fmp..
Overheerst dit dan je MDMA gevoel, of blijft dat aan en krijg je extra energie?

Of kan je beter de 4-fmp nemen voor de energie en later X er bij doen voor de echte rush?

Vind het zonde als ik mijn feestje verpest :)

Mij viel het op dat effect van 4-FMP minder wordt, maar goed begreep ook dat deze drug voor zorgt dat de stoffen dopamine, serotonine en norepinefrine worden afgegeven. Dus ik ga er zeker vanuit als jij MDMA neemt, dat de 4-FMP minder goed werkt dan als je eerst 4-FMP neemt. Maar goed dat lijkt me andersom ook precies hetzelfde.

Mijn ervaring is dat het effect minder is maar nog prima genoeg, maar goed ik denk dat je beter zelf kan kijken wat beter werkt voor je :P

Johnson

Ik heb een gram besteld en ik verwacht dat deze komende week binnenkomt. Ik heb geen weegschaal ofzo en ik ben ook niet van plan om capsules te halen. Een beetje cheap, ik weet het, maar ik ben ook maar een arme student.

Nu had ik het idee om de gram gewoon op een hoesje/spiegel neer te leggen en vervolgens op te delen in 8 delen, omdat dat het makkelijkste is en op die manier heb ik 8x +/-125mg. Dit lijkt me een prima indeling om het voor het eerst te proberen. Van deze partjes wil ik bommetjes maken, dus het inwikkelen in vloei voor shag. Denken jullie dat dit succesvol zal zijn, of hebben jullie een beter idee?

zaagmans

Bewuste gebruiker
Johnson zei:
Dit lijkt me een prima indeling om het voor het eerst te proberen. Van deze partjes wil ik bommetjes maken, dus het inwikkelen in vloei voor shag. Denken jullie dat dit succesvol zal zijn, of hebben jullie een beter idee?

Prima idee. Ik doe het ook altijd zo, echter deel ik mijn gram in 6 (6x166mg). Dat kan dus betekenen dat ik een bom heb van 170, maar ook 1 van 150 bijvoorbeeld. En dit is allemaal geen problemen gebleken, want iedereen ging lekker en met de wetenschap dat niemand van de 4 die een van die 166mg bommen had tolerantie. En dit geeft maar eens te meer aan wat voor vriendelijk te doseren middel dit is.

Tufnut zei:
Mijn en andermans ervaringen op het net maken dat ik adviseer het voorgaande advies NIET te volgen. 1x 166mg kan nog wel, maar is al best fors, maar 3x die dosis gaat heel lang doorwerken. plafonddient in het kwadraat...

Hier kan ik me wel in vinden, maar ik deel slechts mijn eraring. 3x166 is zeker te veel, maar ik wed dat iedereen dit trekt.

SittaMan

Belezen gebruiker
Is Nederland een van de enige landen waar dit nog legaal is? Op Erowid staat dat dit in vele andere landen illegaal is?

Foudje

Newbie
Op feestjes gebruik ik de laatste tijd alleen nog maar 4, omdat je er gewoon geen kater van hebt. Een dosis van 120 mg is méér dan voldoende. Ik weeg zelf rond de 60 kg, maar ook mijn vrienden die wel rond de 80 of meer wegen gebruiken 120 mg. Mijn vriend had een keer een dosis van 140/150 en die zei dat hij nauwelijks verschil voelde met de dosis van 120 mg. Beter te veel dan te weinig right? Het ligt er ook een beetje aan hoe laat je het op een avond doet, maar ik neem meestal een capsule en wanneer ik voel dat het iets begint af te nemen een halve bij, in m'n drankje of iets dergelijks... Overigens voor de mensen die het voor het eerst gaan doen: overal op internet staat dat het ong. een uur anderhalf uur duurt voordat het werkt. Nou mijn eerste ervaring was: binnen een halfuur voel je je super :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SittaMan zei:
Is Nederland een van de enige landen waar dit nog legaal is? Op Erowid staat dat dit in vele andere landen illegaal is?

Kan het ook niet vinden op de lijst(en), maar denk niet ze aangenaam verrast zullen zijn als ze een berg vinden ergens. Kan ook niet duidelijk opmaken uit alle informatie of het nou legaal of een soort van gedoogd beleid is geworden met die RC's.

Grz

zaagmans

Bewuste gebruiker
25tolife zei:
SittaMan zei:

Kan het ook niet vinden op de lijst(en), maar denk niet ze aangenaam verrast zullen zijn als ze een berg vinden ergens. Kan ook niet duidelijk opmaken uit alle informatie of het nou legaal of een soort van gedoogd beleid is geworden met die RC's.

Grz

Ik heb een tijd geleden proberen uit te vinden wat nu de legale status is van oa 4-FA. En ik heb het niet kunnen ontdekken. Wat ik wel gevonden heb is dit:

http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2k&cad=rja

Een onderzoek naar het creeeren van een soort analog act, zoals je die in de VS ook hebt. Uit het rapport blijkt dat dit ondoenlijk is. Wat ik ook een beetje lees is dat er dan overblijft dat je dan middelen specifiek op lijst I of II moet gaan zetten.

Van anderen hoor ik weer dat RC's altijd onder de geneesmiddelenwet vallen, maar daar ben ik echt niet zeker van. Hoe kan een middel onder een wet vallen als hij nog niet bekend is of nog niet bekend wat de effecten zijn.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Aanvulling

Er staat wel een passage over de geneesmiddelenwet:

"Geneesmiddelenwet. Stoffen met een farmacologische werking bedoeld voor humane consumptie mogen op basis van de Geneesmiddelenwet niet door particulieren verhandeld worden of verwerkt worden"

Echter schrijft men hier "bedoeld voor humane consumptie" en daarmee zet je gelijk de Not for human consumption RC's buitenspel

En over het specifiek verbieden van middelen, zoals met bijvoorbeeld 2-CB is gebeurd:

"Spoedprocedure Opiumwet. Op grond van Artikel 3a, Lid 5, van de Opiumwet kan een middel onverwijld bij ministeriële regeling verboden worden"

Het enige waarop ze je zouden kunnen bestraffen is de warenwet:

"Warenwet. De Warenwet is een vangnetwetgeving voor waren die niet onder de Opiumwet of de Geneesmiddelenwet vallen. Voor waren geldt volgens Europese Richtlijnen een etiketteringsplicht"

Als laatste passage lees ik:

"Overigens leidt het verschijnen van een nieuwe drug op de markt niet vanzelfsprekend tot een volksgezondheidprobleem. Pas als de omvang van het gebruik significant wordt (enkele honderden gebruikers) óf als meerdere ernstige intoxicaties of gezondheidsincidenten worden waargenomen, kan het een volksgezondheidprobleem vormen, waarvoor een interventie nodig is."

Ik lees: Geen aandacht aan besteden aan RC's, zolang er geen problemen mee zijn.

Ik heb zo ongeveer anderhalf uur geleden ongeveer 100mg 4-FMP oraal genomen. Ik weeg 52 kg.
Echter, ik voel nog niet zo veel, bijna niets eigenlijk. Is bijdoseren nog een optie?

Bart1981

Beter kan je beginnen met een dosering van 135-140mg, dit is wat voor de meeste mensen het beste werkt. Nadeel van bijnemen is dat je daarna vaak alleen maar het speedy effect versterkt en niet de euforie. Hoe het is als je te weinig hebt genomen weet ik niet, kan me voorstellen dat je dan nog wel wat euforie kan bewerkstelligen.

Zelf ben ik van plan om dit weekend de combi 2C-D met 4FMP te proberen. 2C-D in een lage dosering schijnt de euforie bij 4FMP te versterken. Ook schijn je daarbij een stuk minder 4FMP nodig te hebben voor hetzelfde effect. Maar dan dus zonder de hallucinaties die 2C-D bij hogere doseringen heeft.

Nu twijfel ik zelf alleen over de dosering 4FMP. Het wordt of:
100mg 4-FMP + 15mg 2C-D
80mg 4-FMP + 15mg 2C-D

Ben ergens bang dat 80mg voor mij net wat te weinig zal zijn. Anderzijds ook al wel reports gelezen van mensen die heerlijk gingen op deze dosering. Toevallig hier mensen die ervaring hebben met deze combi?

Bart1981

Reportje:

Gisteren voor het eerst de combi 4F +­ 2C-D gedaan.­ Vooraf moet ik wel zeggen we er ook een beetje GHB hebben gebruikt, dus het is niet een 100% zuivere 4F +­ 2C-D report.­
Omstreeks 22:00 hebben we een capsule met 100mg 4F +­ 15mg 2C-D genomen.­ Zo'n 45 minuten laten begonnen we te merken dat het zijn werk begon te doen.­ We werden wat losser, praatte wat makkelijker met de mensen om ons heen, verder voelde we ons wel helder, maar ook energiek en wat eufoor.­ Als ik dan even van de dansvloer afging om bijvoorbeeld naar het toilet te gaan, dan voelde ik me ook wat licht/­zweverig.­ Maar dit kan ook de GHB zijn, waarvan ik in 1 uur ongeveer 2 buisjes had genomen/­gedeeld met mn vriendin.­ Maar het was een prettig gevoel, wat het zweverige gevoel wat je van MDMA kan hebben, benadert.­

Nadeel is alleen dat het euforische gevoel bij mij nooit lang aanhoud, dus omstreeks 23:30 een capsule met 150m M1 +­ 10mg 2C-D genomen.­ Duurde even voordat het werkte en wat ik er van merkte was niet heel erg bijzonder veel.­ Een lichte MDMA ervaring, maar meer dan dat zou ik het ook niet noemen.­ Misschien ook wel logisch aangezien ik de M1 best snel na het nemen van 4F genomen had.­ Bij mn vriendin werkte het eerder en heftiger dan bij mij.­ Daarom heb ik uiteindelijk besloten om om 00:45 nog een halve witte speaker te nemen.­ Na een half uurtje sloeg die erg goed in!­ En daar heb ik het de rest van de avond tot 04:00 weer op gered.­ Moet wel zeggen dat ik om 04:00 toch echt wel merkte dat het één en ander echt begon uit te werken want kreeg weer last van mn rug, benen, etc.­ Maar goed prima, want het was toch tijd om naar huis te gaan.­

ipv een halve pil, heeft mijn vriendin later nog een extra capsulen met 150mg M1 genomen, en die ging daar heerlijk op zei ze.­

Al met al en de combi 4F met 2C-D en daarna een redose van M1 +­ 2C-D wel aan te raden.­
We voelen ons nu ook niet heel erg brak, alleen erg moe.­ Maar heb al wat gegeten en gedronken vanochtend en dat ging redelijk.­ Al hebben we niet heel veel trek.­
Volgende week gaan we deze combi zeker gewoon weer doen!­

Bovenaan