afgelopen zaterdagavond weer eens 4 fmp genomen na een lange break met een vriendin, het was haar eerste keer dus ik raadde haar aan met een half buisje te beginnen, we hadden een film opgezet maar die waren we na een kwartier al weer beu, een film volgen wanneer je strak staat is ontzettend lastig, we besloten om een sigaretje te roken en man wat is dat toch fijn wanneer je strak staat, normaal geniet ik nooit zo erg van een sigaret, het leek 20 minuten te duren terwijl je het normaal in 4 minuten weg rookt, ondertussen hele boeiende gesprekken gehad over alles en nog wat, ik bleef maar praten maar dan vooral sentimenteel, na 1,5 uur sproeide ik het tweede buisje over mijn tong heen en zij nam de andere helft van haar buisje, na 15 minuten voelde ik het weer opkomen, ik ging er niet harder op het proces herhaalde zich gewoon wat ik persoonlijk beter vind dan een grote dosis in 1 keer, weer hele diepgaande en boeiende gesprekken gehad, lekker loungen op de bank en maar praten over het leven, dingen waar je normaal nooit over praat, ook kwam seks aan bod omdat je toch wel gigantisch geil raakt van 4 fmp als de piek erop zit, eenmaal thuis aangekomen een hazeje gerookt, het leek het effect enigzins te versterken maar de euforie bleef uit, na spacen in m'n bed en dan moet je proberen te gaan slapen, zware taak, zeker omdat het speedy gevoel je nog lang nablijft, uiteindelijk toch nog geslapen en de zondag gebruikt om mezelf weer fit te krijgen voor maandag, 4 fmp blijft een leuke drug