4-FMP

N-Eye-Zzz

Experimenterende gebruiker
27 Dec (derde kerstdag) komt er voor mij ook weer een N-Eye-Zzz avond aan.
Voor zover ik weet zullen er 8 deelnemers zijn, iedereen doet N-Eye-Zzz only, dus niets maar dan ook niets anders. We hebben waarschijnlijk een kleine discotheek geheel voor ons alleen en die gaan we dus ook nog beetje leuk inrichten met wat banken ofzo, mocht het moment van socializen (om het maar even een andere naam dan praten te geven) aangebroken zijn.

Heb er in ieder geval al weer heel veel zin in.

Rolandt

Newbie
Ik ben hier nieuw op dit forum. Hallo :wave:

Ik heb een vraagje;

Ik zag in de forumregels dat je geen informatie mag geven betreffende verkoop(punten) van drugs. Ik vraag mij alleen af of dit ook voor legale drugs geld? Ik verwacht dat deze regel hiervoor niet geld. Ik mag toch zeggen dat ze bij de aldi goedkoop paracetamol verkopen en bij de koffieshop op de hoek lekkere wiet? Ik veracht dat hierom ook gewoon mag worden gezegd waar 4-FMP/ N-eye-Zzz te bestellen is. Gezien dit ook gewoon legaal is. Toch zie ik in dit forum niemand een linkje geeft naar een site waar je het kunt bestellen. Vanwaar is dit?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Rolandt zei:
Ik ben hier nieuw op dit forum. Hallo :wave:

Ik heb een vraagje;

Ik zag in de forumregels dat je geen informatie mag geven betreffende verkoop(punten) van drugs. Ik vraag mij alleen af of dit ook voor legale drugs geld? Ik verwacht dat deze regel hiervoor niet geld. Ik mag toch zeggen dat ze bij de aldi goedkoop paracetamol verkopen en bij de koffieshop op de hoek lekkere wiet? Ik veracht dat hierom ook gewoon mag worden gezegd waar 4-FMP/ N-eye-Zzz te bestellen is. Gezien dit ook gewoon legaal is. Toch zie ik in dit forum niemand een linkje geeft naar een site waar je het kunt bestellen. Vanwaar is dit?

Ten eerste: het is niet "legaal"
Ten tweede: al zet iemand hier de website van een vendor neer, dan ben je een stapje dichterbij de officieele titel "illegaal".
Dus doe maar even niet oké?
Goede contacten kom je tegen, al vindt je niet gemakkelijk een source voor drugs heeft dat wellicht een reden. :wink:

Rolandt

Newbie
Pak Suiker zei:
Ten eerste: het is niet "legaal"
Ten tweede: al zet iemand hier de website van een vendor neer, dan ben je een stapje dichterbij de officieele titel "illegaal".
Dus doe maar even niet oké?
Goede contacten kom je tegen, al vindt je niet gemakkelijk een source voor drugs heeft dat wellicht een reden. :wink:

Ik denk wel dat het nog legaal is, gezien dat het nieuw is op de markt dat er nog geen wetten zijn verzonnen om het te verbieden, toch?

Maar wat je zegt kan ik goed inkomen, als verkooppunten overal bekend zijn, zal het sneller een hype worden en dus ook sneller verboden worden. Net zoals het gegaan is met alle andere drugs die goed werkten. :( Ik heb namenlijk genoeg smartshop-rommel uitgeprobeert, maar 5 op de 10 keer doet het niks, 4 op de 10 keer moet je kotsen en krijg je hoofdpijn, en 1 op de 10 keer dan werkt het goed. Maar als iets goed werkt dan wordt het altijd verboden: Ephedra Methylone (Explosion), en nu ook de paddo's. :(

Ik gebruik hierom al een aantal jaar alleen illegale drugs. Geen rare kruidenmengseltjes uit de smartshop meer voor mij. Gezien 4-FMP volgens de reacties in dit forum echt lijkt te werken, ben ik hierin wel geïnteresseerd geraakt.

De reden dat ik zelf geen bestelpunten van dit soort middeltjes ken is dat de meeste van mijn vrienden heel braaf zijn en niks gebruiken. Die ik ken die wel eens wat gebruiken zijn nogal 'honkvast' en hebben dus geen behoefte aan nieuwigheden...

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Graag wil ik nog even benadrukken het niet te snuiven, ik had daarnet 100mg netjes afgewogen waarvan ik een klein beetje (z' on 25 mg) heb op gesnoven... AU!!!!! :openmouth:

De rest maar op gegeten in een bommetje :stoned:

CHIASME

Belezen gebruiker
Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? :)
of heb ik dit mis :beer:

:)

underworld

Wijs gebruiker
Flameon zei:
hoelang werkt bij jou een mg of 100? en wat is het effect voor jou?
hier heerlijk :wink:

100 mg voelje wel lekker ja, maar ik heb het gevoel dat je iets mist in de intensiteit. ik had over de hele avond 250 mg in totaal, daar ga je heerlijk op.. body rushes, tintelingen, muziek laat je helemaal meeslepen, lekker energiek.
het werkt ongeveer 2en half a 3 uur bij mij per dosis, daarna werkt het uit en heb je een wakker gevoel waardoor je niet kan slapen, dat wakkere gevoel houdt meestal rond de 8 uur aan. heel irritant als je wil gaan slapen, het lukt simpelweg gewoon niet.

underworld

Wijs gebruiker
hannus zei:
ik heb 250mg kennen regelen. denk dat ik daar straks maar van begin te snoepen. :grin:

have fun!
als ik jou was zou ik beginnen met 150 mgn en na een paar uurtjes de rest erbij nemen :wink: naar mijn ervaring toch het relaxed..

hannus

Bewuste gebruiker
mooi die zooi is best hard.
250mg word je best wel raar van.
had liever wat meer gehad, tof goedje dit

pat

Newbie
Whieeeeeeeee,

Vind het lache spul, die 4-fmp voor mij is het gewoon super retaline :rock:
je word gewooon super fit van :)

Alternative4

Afgelopen oud en nieuw voor het eerste de 4fluor geprobeerd op een fout hak/trancefeest.
Capje van 150mg vermoed ik.

Briljant spul moet ik zeggen, met maar triviale nadelen.

Rond half 12 na erg veel moeite het capje naar binnen gekregen; ben een slechte slikkert :wink:
Daarna eerst een half uurtje een wat onprettig gevoel. Net alsof er een bommetje in je maag bezig was te exploderen.
Maar na een uurtje begon het effect dan toch te komen.

Kwam heel mooi geleidelijk op. MDMA zorgt bij mij altijd voor overgeven vanwege die enorme rush, maar nu geen last van gehad.
Verdere verloop was gewoon top; erg happy, vrolijk, soms spraakzaam, soms genietend van de muziek/sfeer. Energie voor 10; flink door staan hakken.
Er was maar 1 momentje, ongeveer een kwartiertje nadat het begon dat het even een tikje onprettig was. Voelde me even beroerd maar dat was maar tien minuutjes. De tijd daarna niet meer slecht gevoeld eigenlijk.
Verder alle voordelen van MDMA (het empathische, het love-gevoel) zonder de nadelen en gewoon op een acceptabel niveau. Lang niet zo chemisch ook.
Ogen waren iets groter dan normaal. Paar klapkaapjes gehad, maar dat was minimaal. Kauwgum smaakte heerlijk haha.

Verder is je geest gewoon heerlijk helder. Je merkt wel dat je onder invloed bent, maar het is eigenlijk alsof je gewoon nuchter bent, maar je voelt je gewoon onwijs goed.

De come-down en afterglow waren ook prima. Het houdt heel geleidelijk op. De laatste keer had ik een complete crash op de mdma en was er toen wel klaar mee, maar dit ging gewoon heerlijk. Rond een uur of 7 hadden we een taxi en ik was eigenlijk weer volledig nuchter. Kon prima met de chauffeur communicieren.

Slapen bleek wel erg lastig. Erg licht en slecht geslapen. Daardoor toch iets van een kater, maar dat kan net zo goed komen van het gebrek aan eten (vanaf inname tot 16:00u volgende dag niets gegeten dus) of gebrek aan slaap.
Volgende dag absoluut geen concentratie en flink moe, maar verder wel gewoon 'ok' gevoeld.
Nu 2 daagjes later alleen kapotte lippen en nog steeds wat vermoeid. En gelukkig ook geen woeste MDMA dipjes.

Heb er een plaatje bij gedaan van het verloop, zoals ik het ervaar, maar dat was uit de tekst ook wel duidelijk denk ik.
MDMA is een stuk intenser. Te intens voor mij. 4fmp is wat dat betreft precies goed.
Komt langzamer op, ohja en nog een heel mooi pluspunt; je ervaart het een stuk beter dan mdma. Bij mdma is de tijd zo voorbij. Ik heb deze keer meerdere malen bij een vriendin in het oor geschreeuwd: waah we zijn pas 2 uur bezig; dus hebben we nog 2 uur woohoo! Bij mdma is de tijd om, voordat je het door hebt :wink:

Bijlagen

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    54,6 KB · Weergaven: 40

N-Eye-Zzz

CHIASME zei:
Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? :)
of heb ik dit mis :beer:

:)

Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer.
Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest,
Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen.

Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven.
Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn.

L

Lid 6909

Gast
Smartshops in Groningen die dit verkopen?
Geen naam hier posten natuurlijk, of mag ik hier helemaal niet naar vragen?

xx

honingolie

Bewuste gebruiker
Lekker dan, van die producent. Verkoop je drugs waar al bar weinig over bekend is, verneuk je de dosering ook nog eens.

Nu weet ik weer waarom ik liever (voor de helft van de prijs) m'n eigen 4-fluo poedertje doseer..

Plimu

Bewuste gebruiker
Re:

youperdepoep zei:
wat ik heb gelezen is dat een lijntje van ong 100mg ong 4 a 5 uur plezier biedt.

maar 50 e vind je dus duur? en 20e dan? want dat is de prijs bij 10g.

en pas bij een 100g wordt het een joet de gram, maar laat ik nou net geen 1000 over hebben.

je kan beter 2 lijntjes van 50 nemen, als je 100 in 1 neusgat stopt neem je maar 50 op :wink:

N-Eye-Zzz

gNuxx zei:
Smartshops in Groningen die dit verkopen?
Geen naam hier posten natuurlijk, of mag ik hier helemaal niet naar vragen?

xx

Geen idee eigenlijk.

honingolie zei:
Lekker dan, van die producent. Verkoop je drugs waar al bar weinig over bekend is, verneuk je de dosering ook nog eens.

Nu weet ik weer waarom ik liever (voor de helft van de prijs) m'n eigen 4-fluo poedertje doseer..

Ik weet niet of de dosering te hoog was.
Het was een fabrieksfout met kristallen inplaats van poeder.

honingolie

Bewuste gebruiker
Het feit dat je vriendjes er veel harder op gingen dan jij zegt genoeg over een foute dosering..

@Plimu 4-fluor wil je niet snuiven, en 100mg is dan uberhaupt teveel van het goede :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok de 4FMP is over en uit ....

dit is het antwoord op mijn smeekbede voor een grote zak 4FMP.

We are temporarily out of business and cannot be reached until further notice is given.

We are trying to find a solution to close all outstanding accounts.

Western Union Clients payments will go back to sender automatically.

We are sorry for the inconvenience this may cause you.

klote zooi ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
allang gedaan ouwe ..... ik loop niet op slakkekorrels.

Nee die andere is een oplichter 670 eu voor 50 gr is way overprized.
Dus we zullen zelf de Chinees moeten aanspreken, kan niet meer dan 500 eu kosten per kg daar.
Spreekt er nog iemand vloeiend Kantonees ?

:hearteyes:

Kwai loo

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Product Information

4-Fluoroamphetamine, para-fluoroamphetamine. 4-FA, or 4-FMP
Usage: Analog, Designer Drug
Assay: 99%
Appearance: White Powder
Weight: 1Kg
More information click here

Price: $5400.00

* Tell a Friend

J0rrit

Badass junkie
Drientje zei:
J0rrit zei:
TrippyShit zei:
Ja? Wat is hier de reden van dan? Ik dacht dat de mdma wat milder zal zijn juist maar die komt op een af andere manier hard aan na 4fmp dus? :P

De reden? Die zal zijn dat 4 fluor ook op je serotonine werkt, bovendien schijn van je van 4 fluor toch ook wel wappie te worden, en zodra je al wappie bent zal een mindere dosis van een andere stof vereist zijn je nog wappier te maken.
Dat is bullshit, neem MDMA en je zult niet erger kort worden als je bijpakt. Het zelfde stofje is zelfs minder werkzaam.

Waarom zou je niet meer wappier worden als je mdma erbij dropt?Nog meer serotonine komt er dan vrij, waardoor je wappie wordt ( omdat er te veel is in bepaalde gebieden van je hersenen, waardoor veel dingen niet 'goed' doorgegeven kunnen worden ).

Beargumenteer je mening dan eens biochemisch?

L

Lid 6909

Gast
lysergine25 zei:
Product Information

4-Fluoroamphetamine, para-fluoroamphetamine. 4-FA, or 4-FMP
Usage: Analog, Designer Drug
Assay: 99%
Appearance: White Powder
Weight: 1Kg
More information click here

Price: $5400.00

* Tell a Friend

Dat is niet duur lijkt me?
5,4 $ per gram?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Deze supplier heeft geen 1 klant die kan beamen dat ie echt is ....

Supplier ? kom er maar in ouwe oplichter ....

:hearteyes:

K.nurft

lysergine25 zei:
ok de 4FMP is over en uit ....

dit is het antwoord op mijn smeekbede voor een grote zak 4FMP.
:confused: Kwam dat antwoord toevallig uit het land met al die fjorden?

J0rrit zei:
Waarom zou je niet meer wappier worden als je mdma erbij dropt?Nog meer serotonine komt er dan vrij, waardoor je wappie wordt ( omdat er te veel is in bepaalde gebieden van je hersenen, waardoor veel dingen niet 'goed' doorgegeven kunnen worden ).

Beargumenteer je mening dan eens biochemisch?
Biochemisch weet ik het niet, de praktijk wijst iig uit dat je na 4-fmp op veel minder mdma al erg hard gaat.. :kots: Voor lsd gold bij mij hetzelfde

tomz0r

Badass junkie
K.nurft zei:
Biochemisch weet ik het niet, de praktijk wijst iig uit dat je na 4-fmp op veel minder mdma al erg hard gaat.. :kots: Voor lsd gold bij mij hetzelfde

Met de combi 4-fmp en LSD heb ik het leukste half uur van mijn leven gehad, en vervolgens een echte hel van 6 uur. Erger dan ik me voor kon stellen.

K.nurft

Het versterkt elkaar idd. Ik had na de 4-fmp een zegeltje genomen met rond de 150ug erop, maar het was mijn sterkste trip ooit; af en toe op echt op het randje gezeten maar dat lag deels ook aan de te drukke omgeving. Het begon bij mij ook allemaal heel vredig :grin: Maar het is echt een vage combi

honingolie

Bewuste gebruiker
Ik vind de uitwerking van 4-fluo vrij kut, als je dan nog midden in je LSD trip zit lijkt me dat ook niet zo fijn.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ecth fijn spul :hearteyes: . Heb het laast voor het eerst genomen. Het heeft wat van pep en mdma weg, alleen is de werking van 4FMP minder sterk. de euforie vind ik echter dan van mdma, en het fijne is dat ik niet zo'n hoofd krijg aka Lau :grin: . geen klapperkaak, geen grote pupillen, geen wegdraaiende ogen, Het is gewoon top spul!

Flameon

Badass junkie
Het mooie vind ik inderdaad ook dat je het aan je uiterlijk niet ziet. Je lijkt gewoon normaal!
Maar toch ben je lekker fit en blij. Ik heb er pas geleden weer een super super super nacht op gehad. MDMA vind ik leuk, pep vind ik ook wel eens leuk maar van beide sta je vaak zo strak. 4 FMP is net goed genoeg en geeft mij een zeer lekker effect

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
tomz0r zei:
Met de combi 4-fmp en LSD heb ik het leukste half uur van mijn leven gehad, en vervolgens een echte hel van 6 uur. Erger dan ik me voor kon stellen.

Kan je dit nader toelichten?
Ik vind hier niets van terug onder de trip reports en omdat ik binnenkort een LSD-Fluo-combo verwacht, informeer ik me graag naar de do's and don'ts.

tomz0r

Badass junkie
ErnstJünger zei:
tomz0r zei:

Kan je dit nader toelichten?
Ik vind hier niets van terug onder de trip reports en omdat ik binnenkort een LSD-Fluo-combo verwacht, informeer ik me graag naar de do's and don'ts.

Als de 4-fmp nog vol werkt voelt die combi heerlijk, nog veel lekkerder dan MDMA. Zo ervaarde ik het tenminste.

Toen die 4-fmp eenmaal niet meer op zijn piek zat gingen mijn gedachten echt enorm snel zonder dat ik het kon stoppen. Kon gewoon niks meer bijhouden en dacht echt gek te worden, het was echt een enorme troep in mijn hoofd met allemaal idiote gedachten die doodseng waren. Uitleggen kan ik dit niet echt, maar ik was echt enorm vaag en ik maakte mezelf gek.

Dit is een reportje van een vriend van mij.
viewtopic.php?f=21&t=16609&p=471637#p471637

Ik was er ook bij en heb het ook hetzelfde als hem ervaren. Alleen is het wat extremer als hoe het daar staat beschreven.

Do's: Lekker buiten wandelen. Genoeg drinken. Rekening houden met slechte uitwerking van 4-FMP tijdens LSD.
Dont's: 4-FMP bijpakken als het kut gaat en absoluut niet meer dan 200 mg nemen.

988012

Newbie
Ik betaal 30 of 45 euro per gram, is dit een normale prijs? Anders zoek ik nog even verder namelijk :) Ik neem aan dat er wel over prijzen gesproken mag worden trouwens?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ja betaald teveel.

1 gram moet al 1050 mg wegen geen 900 mg
Inkoop kost die zooi online 800 eu per 100 gr

16 eu voor u .....

Koop je 10 gram online kost het 150 = 30 eu voor u.

:wave:

Bovenaan