Afgelopen oud en nieuw voor het eerste de 4fluor geprobeerd op een fout hak/trancefeest.
Capje van 150mg vermoed ik.
Briljant spul moet ik zeggen, met maar triviale nadelen.
Rond half 12 na erg veel moeite het capje naar binnen gekregen; ben een slechte slikkert

Daarna eerst een half uurtje een wat onprettig gevoel. Net alsof er een bommetje in je maag bezig was te exploderen.
Maar na een uurtje begon het effect dan toch te komen.
Kwam heel mooi geleidelijk op. MDMA zorgt bij mij altijd voor overgeven vanwege die enorme rush, maar nu geen last van gehad.
Verdere verloop was gewoon top; erg happy, vrolijk, soms spraakzaam, soms genietend van de muziek/sfeer. Energie voor 10; flink door staan hakken.
Er was maar 1 momentje, ongeveer een kwartiertje nadat het begon dat het even een tikje onprettig was. Voelde me even beroerd maar dat was maar tien minuutjes. De tijd daarna niet meer slecht gevoeld eigenlijk.
Verder alle voordelen van MDMA (het empathische, het love-gevoel) zonder de nadelen en gewoon op een acceptabel niveau. Lang niet zo chemisch ook.
Ogen waren iets groter dan normaal. Paar klapkaapjes gehad, maar dat was minimaal. Kauwgum smaakte heerlijk haha.
Verder is je geest gewoon heerlijk helder. Je merkt wel dat je onder invloed bent, maar het is eigenlijk alsof je gewoon nuchter bent, maar je voelt je gewoon onwijs goed.
De come-down en afterglow waren ook prima. Het houdt heel geleidelijk op. De laatste keer had ik een complete crash op de mdma en was er toen wel klaar mee, maar dit ging gewoon heerlijk. Rond een uur of 7 hadden we een taxi en ik was eigenlijk weer volledig nuchter. Kon prima met de chauffeur communicieren.
Slapen bleek wel erg lastig. Erg licht en slecht geslapen. Daardoor toch iets van een kater, maar dat kan net zo goed komen van het gebrek aan eten (vanaf inname tot 16:00u volgende dag niets gegeten dus) of gebrek aan slaap.
Volgende dag absoluut geen concentratie en flink moe, maar verder wel gewoon 'ok' gevoeld.
Nu 2 daagjes later alleen kapotte lippen en nog steeds wat vermoeid. En gelukkig ook geen woeste MDMA dipjes.
Heb er een plaatje bij gedaan van het verloop, zoals ik het ervaar, maar dat was uit de tekst ook wel duidelijk denk ik.
MDMA is een stuk intenser. Te intens voor mij. 4fmp is wat dat betreft precies goed.
Komt langzamer op, ohja en nog een heel mooi pluspunt; je ervaart het een stuk beter dan mdma. Bij mdma is de tijd zo voorbij. Ik heb deze keer meerdere malen bij een vriendin in het oor geschreeuwd: waah we zijn pas 2 uur bezig; dus hebben we nog 2 uur woohoo! Bij mdma is de tijd om, voordat je het door hebt