4-FMP

988012

Newbie
lysergine25 zei:
ja betaald teveel.

1 gram moet al 1050 mg wegen geen 900 mg
Inkoop kost die zooi online 800 eu per 100 gr

16 eu voor u .....

Koop je 10 gram online kost het 150 = 30 eu voor u.

:wave:
want 150/10=30? En bij 800 euro per 100 gram kom jij uit op 16 euro de gram? Of bereken je nu de winst van de verkoper er alvast bij..

jojojo

Newbie
Pak Suiker zei:
jojojo zei:
iemand die wel bereid is om pm te sturen naar mij met daarin een winkel?

dank u

PM hoeft niet, ga gewoon naar de Blokker of de Hema! :wink:

subtiele hint snap ik niet,

kan je misschien wat minder cryptisch brengen, ik heb namelijk gelezen dat er ook websites zijn.

welke zijn betrouwbaar?

ben namelijk heel eager om dit goedje te proberen..... :sunglasses:

Spor

Wijs gebruiker
4 fluo en lsd is een van mn favoriete combinaties :hearteyes:

Ik drop dan 200mg 4 fmp en 2 hoffmans van ~70ug, en dan een uur later ben ik in een heel ander soort wonderland :grin: het trekt lekker samen op, en vervolgens loopt het weer lekker samen af !

Gouden combi als je het mij vraagt

Pak Suiker

Wijs gebruiker
jojojo zei:
Pak Suiker zei:
jojojo zei:
iemand die wel bereid is om pm te sturen naar mij met daarin een winkel?

dank u

PM hoeft niet, ga gewoon naar de Blokker of de Hema! :wink:

subtiele hint snap ik niet,

kan je misschien wat minder cryptisch brengen, ik heb namelijk gelezen dat er ook websites zijn.

welke zijn betrouwbaar?

ben namelijk heel eager om dit goedje te proberen..... :sunglasses:

Ga jij eens even heeeeel snel blij zijn dat je niet gebanned wordt. :wave:
4-fluo is geen legale drug, vragen naar vendors is bij mijn weten nogsteeds niet toegestaan op DF.

Hoe? is 4fmp nu legaal of illigaal ... ben nieuw in de research chemics regionen, maar ik ben heel geïnteresseerd en sta op van die hete kolen om dat goedje op te eten :)
om verder te gaan op hetgeen hier al gezegd is geweest:
- langs 1 kant zijn er veel online shops die 4fmp dus gewoon per gram verkopen, die websites heb ik van deze thread geplukt
- langs de andere kant lees ik dan ineens dat het not done is om naar online verkooppunten te vragen omdat het illigaal zou zijn
- maar per slot van rekening staat het nog aangeboden op een aantal sites tegen 25/1gr - 200/10gr

in elk geval graag wou ik in m'n eerste post nog hallo zeggen aan alle wijze en eventueel minder wijze gebruikers :wave: én... supernice forum!

greenpower

Bewuste gebruiker
systemerror zei:
Hoe? is 4fmp nu legaal of illigaal ... ben nieuw in de research chemics regionen, maar ik ben heel geïnteresseerd en sta op van die hete kolen om dat goedje op te eten :)
om verder te gaan op hetgeen hier al gezegd is geweest:
- langs 1 kant zijn er veel online shops die 4fmp dus gewoon per gram verkopen, die websites heb ik van deze thread geplukt
- langs de andere kant lees ik dan ineens dat het not done is om naar online verkooppunten te vragen omdat het illigaal zou zijn
- maar per slot van rekening staat het nog aangeboden op een aantal sites tegen 25/1gr - 200/10gr

in elk geval graag wou ik in m'n eerste post nog hallo zeggen aan alle wijze en eventueel minder wijze gebruikers :wave: én... supernice forum!

Ik dacht dat het legaal was, zelf bij smartshops verkrijgbaar...

N-Eye-Zzz

Experimenterende gebruiker
Tis inderdaad gewoon nog steeds te krijgen, zal waarschijnlijk net zo'n rush op zijn als bij Methylone destijds, zodra er een verbod op komt.

Maar we zullen zien natuurlijk...... :grin: Hopelijk blijft het nog even zo.

Aldous

Belezen gebruiker
Drientje zei:
youperdepoep zei:
Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet... :wave:
Het effect van 4fmp is echt niet te vergelijken met pep of mdma! De rush is echt totaal anders!

nitro

honingolie zei:
Het feit dat je vriendjes er veel harder op gingen dan jij zegt genoeg over een foute dosering..

@Plimu 4-fluor wil je niet snuiven, en 100mg is dan uberhaupt teveel van het goede :wink:

Het feit dat wij veel harder gingen dan zij ( ja ik ben er 1 van) was NIET te wijten aan een foute dosering. Mogelijk is deze 'vervuild' geraakt met 2cb. Komt neer op 2x normale caps a 80mg p/s. En 1 cap met een sterker goedje (wellicht 2cb).

Het effect was veeeeel sterker dan 4fmp. Voor mij beter dan MDMA. Energiek, erg love gevoel, intens muziek (echt intens), slecht geheugen :rolleyes: en veel buiten adem?. Een vage blur voor iemands ogen zien, zelf ook vaag zijn, beetje sprookjes achtig. Dit effect krijg je niet van veel 4fmp. Een test zou uitwijzen wat er daadwerkelijk inzit. Een 4fmp + 2cb combi lijkt echt extreeem veel op wat wij hebben meegemaakt.

Niets is zeker, maar dit was wel de mooiste drugs ervaring die ik heb gehad :tearsofjoy: (en dat wel door een fout, geldt helaas niet voor iedereen)

988012

Newbie
Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch? Is het trouwens ook verstandig om binnen de EU te bestellen ivm douane etc? Of maakt het allemaal niet uit en mag dit product volledig legaal verzonden worden?

tomz0r

Badass junkie
988012 zei:
Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch? Is het trouwens ook verstandig om binnen de EU te bestellen ivm douane etc? Of maakt het allemaal niet uit en mag dit product volledig legaal verzonden worden?

45 per gram is redelijk.
Als je 10 gram bestelt moet het minder dan de helft zijn.

Neyezz

Newbie
N-Eye-Zzz zei:
CHIASME zei:
Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? :)
of heb ik dit mis :beer:

:)

Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer.
Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest,
Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen.

Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven.
Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn.

Oke, hier was ik dus bij, ik was het meisje die moest overgeven. Nu blijkt dus dat er waarschijnlijk 2-cb bij de pillen inzat. En helaas had ik er 2 genomen, wat een veel te grote dosis is voor een licht meisje zoals ik. Het ging echt veel te hard, ik begreep helemaal niet meer wat er gebeurde, moest ook uit het niet overgeven, zonder waarschuwing. Was gewoon even aan het roken (wat nergens naar smaakte, wat al raar was, aangezien roken juist heerlijk was, de andere keren dat ik alleen 4fmp heb gehad..), en heb erg lang op de wc gezeten, omdat die zo mooi was. De wc was echt een paleis voor mij, het glinsterde echt fantastisch. Ik ben heel benieuwd of andere mensen (met name vrouwen?) ook deze combi 2cb - 4fmp hebben gehad, en of hun ervaring net zo heftig, maar toch ook wel leuk was als de mijne.

honingolie

Bewuste gebruiker
988012 zei:
Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch?

Tis online voor 25 p/g te vinden. Beter zoeken..

Bennie33

Haha ik ken het verhaal:) 2 jongens die ik ken zijn er ook knetter waus op gegaan en deze capsules zijn inmiddels ook al niet meer verkrijgbaar, en volgens mij wonen jullie ook vlak in de buurt waar ik woon dus we hebben het over de zelfde distributeur.

Neyezz zei:
N-Eye-Zzz zei:
CHIASME zei:
Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? :)
of heb ik dit mis :beer:

:)

Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer.
Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest,
Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen.

Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven.
Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn.

Oke, hier was ik dus bij, ik was het meisje die moest overgeven. Nu blijkt dus dat er waarschijnlijk 2-cb bij de pillen inzat. En helaas had ik er 2 genomen, wat een veel te grote dosis is voor een licht meisje zoals ik. Het ging echt veel te hard, ik begreep helemaal niet meer wat er gebeurde, moest ook uit het niet overgeven, zonder waarschuwing. Was gewoon even aan het roken (wat nergens naar smaakte, wat al raar was, aangezien roken juist heerlijk was, de andere keren dat ik alleen 4fmp heb gehad..), en heb erg lang op de wc gezeten, omdat die zo mooi was. De wc was echt een paleis voor mij, het glinsterde echt fantastisch. Ik ben heel benieuwd of andere mensen (met name vrouwen?) ook deze combi 2cb - 4fmp hebben gehad, en of hun ervaring net zo heftig, maar toch ook wel leuk was als de mijne.

Neyezz

Newbie
Kan het ook zijn dat dit harder is aangekomen doordat ik bloedarmoede heb? Misschien is dit wel een hele domme vraag, maar omdat de drugs in je bloed komt, en je als je bloedarmoede hebt minder bloed hebt, en dus sneller moet circuleren, zou het in principe harder kunnen aankomen toch?

Enne masterpeppi, als wij dezelfde distributeur hebben.. volgens mij wist hij nergens van, pas nadat hij van gebruikers berichten heeft gehad? Vind ik ook wel een beetje vreemd, aangezien de kleur anders was? Ja, ik weet dat het nu eruit is, mooizo, want normaal gebruik ik 4fmp op hardstylefeesten, en daar kon ik deze nieuwe niet gebruiken denk ik zo :P

greenpower

Bewuste gebruiker
Neyezz zei:
Kan het ook zijn dat dit harder is aangekomen doordat ik bloedarmoede heb? Misschien is dit wel een hele domme vraag, maar omdat de drugs in je bloed komt, en je als je bloedarmoede hebt minder bloed hebt, en dus sneller moet circuleren, zou het in principe harder kunnen aankomen toch?

Enne masterpeppi, als wij dezelfde distributeur hebben.. volgens mij wist hij nergens van, pas nadat hij van gebruikers berichten heeft gehad? Vind ik ook wel een beetje vreemd, aangezien de kleur anders was? Ja, ik weet dat het nu eruit is, mooizo, want normaal gebruik ik 4fmp op hardstylefeesten, en daar kon ik deze nieuwe niet gebruiken denk ik zo :P

Bloedarmoede is volgens mij niet dat je minder bloed hebt.... Maar minder ijzer in je bloed.

Bennie33

Volgens mij wist hij wel dat deze anders gedoseert waren, maar niet dat het zo was (zijn daarna ook snel verdwenen:P), ben zelf blij dat ik ze niet heb getest.

Neyezz zei:

Hashja

Bewuste gebruiker
masterpeppi zei:
Volgens mij wist hij wel dat deze anders gedoseert waren, maar niet dat het zo was (zijn daarna ook snel verdwenen:P), ben zelf blij dat ik ze niet heb getest.

Neyezz zei:

Nee, ze waren geniaal, maar dat terzijde.
Heb nog 2 fabrieksfouten liggen, ga er binnenkort een beetje van laten testen als 'onbekende poeder' op 2c-b. Aangezien ze vermoedelijk vervuild (liever gezegt, verrijkt) waren met deze stof. (Van een betrouwbare bron).

Het is dus nog NIET ZEKER dat er 2c-b in zat.

ja88

Newbie
ik vind het goed spul, je gaat er echt lekker op.
zolang je neit meer dan 250 mg neemt krijg je er ook geen kater van.
en je ziet het bijna niet.

honingolie

Bewuste gebruiker
Drent zei:
Heb nog 2 fabrieksfouten liggen, ga er binnenkort een beetje van laten testen als 'onbekende poeder' op 2c-b. Aangezien ze vermoedelijk vervuild (liever gezegt, verrijkt) waren met deze stof. (Van een betrouwbare bron).

Vooral laten testen, komt het nog sneller op de lijst.

Hashja

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
Drent zei:

Vooral laten testen, komt het nog sneller op de lijst.

2c-b is voor zo ver al illigaal, dus dat ik daarmee kom aanzetten maakt niet uit.
Ze moeten mijn 'onbekende' poederr dus laten testen op 2C-B. Niet op 4-FMP.
Ze zullen wel op andere 'populaire' versnijdingsmiddelen testen maar zeer zeker niet op 4-FMP.
Sowieso omdat het vrij onbekend is.

Correct me if I''m wrong, maar lijkt me sterk dat ze de poeder laten testen op alle mogelijke drugs die ze maar kunnen bedenken.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Lijkt mij dus echt niet dat ze ergens ''op'' testen. Als je alle mogelijke stoffen doorneemt ben je een paar maanden bezig. Volgens mij doen ze gewoon een analyse waar uitkomt wat het is.

Regelneef

Newbie
Het is makkelijk te vinden. En in pilvorm is het eigenlijk nog het beste.

Voor de mensen die vragen hebben over de legaliteit van deze stof:

In Nederland zijn alle amfetaminepreparaten verboden (4-FMP is een amfetamine analoog).

Dus legaal!

en 40 euro per gram is echt veel te duur! Ikzelf haal het voor minder 98% pure vorm.

Wie wilt er msn vriendjes worden?

:xtc:

greenpower

Bewuste gebruiker
Regelneef zei:

In Nederland zijn alle amfetaminepreparaten verboden (4-FMP is een amfetamine analoog).

Dus legaal!

en 40 euro per gram is echt veel te duur! Ikzelf haal het voor minder 98% pure vorm.

Niemand

Later

CHIASME

Belezen gebruiker
Regelneef zei:

Dus legaal!

In pilvorm het beste:grin: ga t0g fietsE :kots:

Regelneef

Newbie
In pilvorm is het sowieso minder gevaarlijk als het te snuifen!

Je moet jezelf wel heel goed beseffen met deze stof dat je speelt met vuur wanneer je het snuift.

Er is te weinig over bekend om het nossaal te gebruiken! Maar wil je het wel doen moet je het vooral doen.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Regelneef zei:
In pilvorm is het sowieso minder gevaarlijk als het te snuifen!

Je moet jezelf wel heel goed beseffen met deze stof dat je speelt met vuur wanneer je het snuift.

Er is te weinig over bekend om het nossaal te gebruiken! Maar wil je het wel doen moet je het vooral doen.

Alsof je het niet oraal kunt innemen in een bommetje of gewoon als los poeder? :rolleyes:

CHIASME

Belezen gebruiker
lekkerder dan dat ik had verwacht :grin: :hearteyes: eerste ong 100mg gepakt daarna 40/50/60 oid in een bommetje :mrgreen: lekker hoor zeker voor herhaling vatbaar :rockband:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
J0rrit zei:
Even vraga. Weet iemand wat zinnigs te zeggen over de toxiciteit van dit goedje?

Ik geloof dat dat ergens eerder in dit topic vermeld wordt.
Volgens mij kun je het beste niet boven de 250 mg gaan zitten, zo uit m'n hoofd.

Bovenaan