1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

4-HO-MET advies

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Spacey Ostrich, 8 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Etizolam en andere benzo-analogen zijn het proberen waard. Pas echter op waar je mee begint, it’s a slippery slope.

Legio Patria Nostra en Spacey Ostrich vinden dit leuk.
  2. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

Ha, ja, je hebt volkomen gelijk Prison, maar...welke drug, of welk middel i!géén slippery slope? Ze zijn het volgens mij allemaal!
    Benzo analogen zijn prima om van in slaap te vallen, een euforisch gevoel is echter veel lastiger te bespeuren bij de benzo's...(analogen)
    En dan hebben we nog de U- rc's.
    Zou voor mij een uitkomst kunnen zijn.
    Maar, zie deze maar eens te vinden, en deze U varianten, zijn vanwege de goede eigenschappen en werking, ook meteen weer verboden !
    Zoals heel veel in dit land meteen verboden wordt, als het goed werkt!

3. Spacey Ostrich

Spacey Ostrich Experimenterende gebruiker

Ik weet niet wat voor pijn je wil bestrijden, maar ik denk persoonlijk dat het sowieso onverstandig is om euforie te zoeken in je pijnmedicatie. Er is zeker niets inherent slecht aan euforische effecten, maar het lijkt me dat bij medicinaal gebruik je het best kunt focussen op de medicinale waarde van een middel. Als je een euforisch middel zoekt om andere problemen te verhelpen, dan raad ik je liever aan om professionele hulp te zoeken. Een euforisch middel is uiteindelijk geen oplossing maar symptoombestrijding, ik denk dat je dan ook snel tegen grote struikelblokken aanloopt. Ook voor je pijnbestrijding zou je naar je huisarts kunnen gaan. Zij kunnen dan in overleg bepalen wat de beste strategie is om je problemen te bestrijden.

Wat betreft de pijnbestrijding, cannabis staat er om bekend dat het goed werkt in pijnbestrijding. Nu kan het zijn dat jouw pijn zo erg is dat cannabis niet genoeg verlichting biedt, maar dat weet ik dus niet. Ik heb voor gewrichtsklachten van mensen om mij heen zelf cannabiszalf gemaakt, dit werkt voor hen allemaal erg goed. Ook zou je kunnen proberen om wiet-olie te maken, dit werkt voor sommige mensen ook erg goed. Mocht je hier vragen over hebben stuur me dan gerust een pb.

P.S. Ik las volgens mij in één van je berichten dat je cannabis jaren misbruikt hebt, dus ik snap het als je hier huiverig voor bent. Tegelijkertijd denk ik dat cannabismisbruik minder schadelijk voor je zal zijn dan benzomisbruik of iets dergelijks, dus dat is misschien iets om in het achterhoofd te houden.
    Succes in ieder geval!

Mindless, Casaan, Eik en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Legio Patria Nostra

Bedankt voor je verdomd goede reactie/antwoord!
    Zeer verhelderend, ik zal iets meer over pijn hier neerzetten.
    Vanwege een ongeval is mijn rug volledig naar de testikelen.
    Door zwaar werk zijn mijn gewrichten óók naar de testikelen.
    Wie enig idee heeft hoe het effect van weken van meer dan 100 uur werken aan boord van een viskotter is, die weet waarover ik het heb dit terzijde verder
    Eén kunst schouder zit er al in. Is de pijn daar van minder geworden?? NEEE
    dus de andere last ik zoals hij is.
    Met als gevolg dat ik iedere dag veel, veel pijn heb.
    Daar heb ik zowat alle disciplines voor gepasseerd die er zijn.
    Tot acupunctuur, osteopaat, homoepathie toe.
    Een pijncentrum bezocht.
    Allerlei fysiotherapeuterij geprobeerd.
    Zenuwblokkades laten aanleggen.
    Noem de héle santekraam maar op.
    Ik weet het niet meer.
    NIETS HELPT
    En nu wordt ik het beu. He le maal beu. Spuugzat.
    Iedere dag die klotepijn. En nog erger, deze narigheid neemt langzaam toe!
    Ik Ben er depri van geworden. Neemt óók langzaam toe.
    En elke dag dus....die verrekte, belemmerende pijn. Iedere dag.
    Opiaten? Geen oplossing. Ik hou het niet in de hand.
    Cannabis? Erg eng in mijn geval.
    Ik weet het niet meer.
    En daarom ben ik op zoek.
    Op zoek naar iets, wat het draaglijker maakt.
    Want, nu al járen aan het proberen, uitzoeken, artsenijen, ik heb er genoeg van.
    Ik heb bij mijn vendor, die ik hier niet moe m en mag uiteraard der zaak, nu een ketamine analoog besteld.
    Een zeer kleine hoeveelheid. Want, het is research.....
    Per pm ga ik je eens over olie wat vragen. Alleen, thc is niet voldoende, en dat weer gaan roken is vragen om problemen....
    Morgen naar de huisarts. Alwéér. Voor de 100 ste keer.
    Ook hij kan er niks mee. Want dan was er al veel eerder iets uitgekomen.
    Maar toch, ik ga. En zeg de huisarts, dat ik het kotsbeu ben allemaal, en een reis naar Zwitserland overweeg. Jazeker, dat stadium is haast bereikt.

Wordt vervolgd.

Laatst bewerkt: 30 jan 2019
    Spacey Ostrich en Casaan vinden dit leuk.
  5. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik heb hem al jaren dus en hij doet het nog prima. Wel zuinig mee omgaan natuurlijk want dit soort weegschaaltjes met deze precisie gaan wel snel afwijken als je een paar keer teveel gewicht erop legt.

Rebell vindt dit leuk.
  6. Spacey Ostrich

Wat een heftig verhaal! Ik help je via pb graag met vragen over de wietolie, maar ik ben bang dat ik verder helaas niet veel voor je kan betekenen, ik ben immers helemaal niet medisch onderlegd :( Wellicht dat je hiervoor een eigen topic zou kunnen openen waarin je je verhaal doet en dezelfde vragen stelt? Er zijn hier sowieso mensen die ook te maken hebben met hele heftige pijnklachten, zij kunnen vast meer tips geven :)

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met alles!

7. Legio Patria Nostra

Dank je ik kom zeker met vragen, als ik die tenminste mag stellen.. zonder een ban te krijgen

8. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Wat kunnen ze in Zwitserland als ik vragen mag? Mijn vader heeft ontzettend last van zijn schouders en is al aan beide geopereerd maar niks helpt. Herken jou verhaal er heel goed in want hij loopt er ook al vele jaren mee en ook al van alles geprobeerd maar de pijn blijft dus vandaar mijn vraag.

9. Legio Patria Nostra

Laat ik zeggen dat mijn reis (enkel) een ander doel heeft, dan pijnbestrijding.
    Meer kan ik er niet over zeggen...

10. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik ga even offtopic.... ik moest vroeger vreselijk lachen toen ik op mijn illegaal (uit china) verkregen vuurwerk de volgende waarschuwing las: dont put in dog

Tot op heden geen idee wat de bedoeling was.

Back on topic folks, nothing to see here

11. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Huh, 150 milligram is wel extreem veel. Zoveel past niet eens in een GC-MS (apparaat waarmee ze testen). Dat klopt niet hoor.

Ze hebben bij testpunten meestal wel van die plastic monsterhulsjes waar uiteindelijk de sample in wordt geschept. Dat is wel een aardige standaard voor hoeveel je nodig hebt. Het gaat op volume dus je kan niet een precieze hoeveelheid aangeven, maar meestal is het ergens tussen de 10 tot MAX 50 milligram, en dan geef je al echt veel mee.

Als ze erop blijven hameren dat je 150 milligram in moet leveren kan je het ook gewoon mengen met zout. 4-HO-MET wordt sowieso niet gekwantificeerd dus voor het testresultaat maakt dat eigenlijk niks uit.

Lees ook hoe het testen werkt:
    https://www.unity.nl/themas/testservice/

12. Spacey Ostrich

Ik vond het zelf ook veel, maar dat is wat er op de site van Iriszorg staat. Dit is het testcentrum dat voor mij het dichtst bij is. Wellicht dat ik zou overwegen om naar een dichtbij zijnde stad te reizen om het daar te laten testen.

https://www.iriszorg.nl/verslaving/preventie-voorkom-verslaving/testservice-drugs
    Onder het kopje 'Hoe werkt het testen'. Hier staat duidelijk dat ze ongeveer 150 miligram nodig hebben.

Die truc met zout kende ik nog niet, ik zal het overwegen.
    Dankjewel in ieder geval!

P.S. Ik zag trouwens dat je ook ervaring hebt met deze stof. Wat vond je ervan? :)

13. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Fenrir en Spacey Ostrich vinden dit leuk.
  14. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Ik dacht, ik stel mijn vraag over 4-HO-MET hier maar. Zo oud is dit topic nog niet.

Binnenkort heb ik de beschikking over deze stof en ik vroeg mij af of hier mensen zijn die ervaring met 4-HO-MET én 4-ACO-DMT hebben. Kunnen jullie misschien vertellen of er verschil is tussen deze twee en wat dat verschil dan is? Beiden zouden erg op psilocybine lijken, maar ik vraag me af of deze twee nagenoeg identiek aan elkaar zijn, of dat er toch wel verschil tussen zit. De reden dat ik dit wil weten, is of het dan nog de moeite waard is om 4-ACO-DMT te proberen of dat dat weinig zin heeft.

15. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Er zit oraal niet zo heel veel verschil in deze 2, 4AcO-DMT heeft wellicht mijn voorkeur omdat die eventueel ook nasaal inzetbaar is.

Mindless vindt dit leuk.
  16. Mindless

Aha oké, good to know. Thanks :) Laat ik het eerst wel even bij 4-HO-MET.

acht.zes vindt dit leuk.
  17. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

4-HO-MET werkt niet nasaal dan?

@Mindless 4-AcO-DMT ligt "iets" dichter tegen de psilo ervaring aan als ik vele reports en forums moet geloven. 4-HO-MET wordt in de meeste gevallen als iets makkelijker beschreven. Maar helaas kan ik er ook nog niet veel meer over zeggen. Heb wel sinds kort ook 4-HO-MET, maar nog niet geprobeerd.

Mindless vindt dit leuk.
  18. Mindless

@Mezelf
    Aha, interessant.

Ga je het binnenkort proberen? :)

Mezelf vindt dit leuk.
  19. acht.zes

@Mezelf
    Ik had vorige week wat 4Ho-MET gesnoven, maar dat deed dus niks.

Mezelf vindt dit leuk.
  20. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Ik heb zelf nog geen ervaring met 4-ACO-DMT, wel al paar keer getript op 4-HO-MET op gemiddelde dosis (rond de 25mg).
    Ik vind het vooral een erg visueel en energiek stofje. Ik had afgelopen donderdag alweer prachtige visuals met een lichtvoetige vibe.
    Op een gemiddelde dosis merk ik niets van een mindfuck. Al hoorde ik wel van anderen dat dat mentale aspect er wel kan zijn op hogere doseringen.

Mindless vindt dit leuk.
  21. Mindless

Ben erg benieuwd. :) Sinds tijden dat ik weer eens wat nieuws ga proberen. :)

Raad je ook aan om ongeveer met 25mg te beginnen? Dat was ik van plan (na eerst een testdosering te doen).

22. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

4-HO-MET is erg leuk. :) Met die andere nog geen ervaring. Ik heb 20 mg gebruikt en dat was genoeg voor een eerste keer, was een volwaardige trip. Wil de volgende keer wel wat hoger doseren om te kijken of dat meer diepgang geeft, maar met 20 mg was ik ook erg tevreden. :)
    Veel plezier!

Mindless en AphexTwin vinden dit leuk.
  23. AphexTwin

Ja, ongeveer 25mg in een capsule lijkt me ideaal om mee te starten.
    Vergeleken met andere psychedelica waar ik ervaring mee heb, vind ik 4-ho-met goed verteerbaar en stuurbaar.

Mindless vindt dit leuk.
  24. AphexTwin

Dit uitzicht vanaf een bruggetje gaf mij prachtige visuals.

Have fun!

Bijgevoegde bestanden:

Mindless vindt dit leuk.
  25. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Jazeker... Wilde eigenlijk afgelopen zaterdag tijdens een grote avond boswandeling gaan nemen maar voelde toch wat spanning in me waardoor ik voor de zekerheid voor 2C-B had gekozen en niet voor een onbekend middel. Was trouwens ook erg aangenaam moet ik zeggen :). Maar zodra ik 4-HO-MET heb gehad, post ik zeker mijn ervaring in verhouding tot 4-AcO-DMT.
    Had dat niet met tolerantie te maken :wink:... Wel apart want van 4-AcO-DMT weet ik zeker dat het nasaal werkt.

acht.zes vindt dit leuk.
  26. acht.zes

@Mezelf
    Nee, dat had niks met tolerantie te maken, dezelfde dag heb ik t geslikt en toen kreeg ik wel het gewenste effect.

4Aco-DMT heb ik nu al 2 keer gesnoven, dat werkt wel als een tierelier.

Mezelf vindt dit leuk.
  27. AphexTwin

@Mezelf
    Op PsychonautWiki wordt voor 4-ho-met oraal gebruik of roken geadviseerd.

28. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ja klopt inderdaad. Eigenlijk nog nooit iemand gehoord over het roken ervan..... Iemand?

29. DéjàVoodoo

DéjàVoodoo Newbie

Mijn favoriete tryptamine samen met 4-ho-mipt. laatste keer was 125mg HCL. Dit was enkele weken geleden. Heb hier mijn eerste zogenoemde ego-dood meegemaakt. Alhoewel hier ook redelijk wat wiet, een grammetje droge cubensis en een bodempje whiskey bij kwam kijken, is een dosis van deze hoogte zelfs zonder deze "extraatjes" zeker niet aan te raden voor een onervaren tripper.

15-25mg daarentegen lijkt mij ideaal voor de beginnende tripper(zonder wiet of andere middelen). Euforisch, minder verwarring en bodyload tegenover paddo's/truffels. Het is wel behoorlijk stimulerend dus stilzitten kan moeilijk zijn(vooral met muziek). Phenibut kan het stimulerende onrustige aspect verminderen.

Oraal is het meest efficient. Nasaal valt tegen en de drip is niet bepaald aangenaam. Metocin in fumaraat vorm roken kan giftige stoffen produceren dus is niet aan te raden. Misselijkheid kan optreden ongeacht de manier van inname. Zelf probeer ik altijd goed te eten op de dag van de trip, maar zorg ik dat ik 3 uur voor inname niets meer eet en alleen water drink. Eigenlijk heb ik op deze manier nooit meer last gehad van misselijkheid of braken.

Mezelf vindt dit leuk.
  30. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Mindless en AphexTwin vinden dit leuk.
  31. DéjàVoodoo

DéjàVoodoo Newbie

Aangezien metocin behoorlijk stimulerend kan zijn is een boswandeling eigenlijk ideaal. Ik zal maar geen spoilers geven, maar de sterrenhemel en de maan zullen tijdens de schemering en de nachtelijke duisternis een van de mooiste dingen zijn die je ooit gezien hebt. Het euforische aspect is voor mij meer dan genoeg om eventuele angstige gevoelens te overmeesteren. De helderheid van het middel zorgt er ook voor dat je redelijk rationeel kan blijven. Uiteraard zou ik deze boswandeling niet alleen doen.

Mezelf en AphexTwin vinden dit leuk.
  32. Spacey Ostrich

Ik heb inmiddels ook samen met @Fenrir en mijn vriendin 4-HO-MET geprobeerd. Wij hadden allemaal 20mg genomen en waren onder de indruk van hoe heftig die dosering al was voor ons.
    Het kwam erg snel opzetten en ik had na zo'n 20 minuten al OEV's en CEV's. Wij hadden wel alle drie erg veel last van een zware bodyload gedurende op zijn minst de eerste anderhalf uur. Bij mij ging het na een tijd weg en toen voelde ik me heerlijk, zag prachtige dingen met zowel open als dichte ogen.
    Met mijn ogen open leken de visuals best veel op die van psilo, alleen veel duidelijker en sneller. Ook het ademen en wiebelen van objecten was erg duidelijk aanwezig. Alle patronen waren ook enorm kleurrijk en op sommige momenten was letterlijk alles om mij heen lichtblauw.
    Met mijn ogen dicht zag ik vaak (voor mij op dat moment) hilarische dingen, zoals een eindeloze leegte met eindeloze rijen rode emmertjes in een trap. Uit deze rode emmertjes krioelden allemaal neongekleurde, cartooneske slangetjes die telkens een trede lager vielen/kropen. We hadden ook regelmatig last van lachkicks

Met mijn vriendin ging het helemaal niet goed helaas, zij bleef in een negatieve gedachtespiraal hangen waardoor ze dacht dat ze door het nemen van dit stofje permanent dom was. Ik was te ver heen om dit goed door te hebben, aangezien ze zich groot hield voor Fenrir en mij; ze wilde ons niet meetrekken in haar negatieve ervaring. Ik kon haar lichaamstaal en mimiek helaas dus duidelijk minder goed interpreteren. Na afloop voelde ze zich nog de rest van de avond niet zichzelf. Ze wil het nog wel een keer proberen, maar dan wel een aanzienlijk lagere dosering. De lachkicks en de visuals zijn genoeg geweest om haar niet volledig af te schrikken, dus dat zegt ook wel wat :tongueout:

Ik vond het een erg leuke ervaring, maar de bodyload heeft er wel voor gezorgd dat ik het niet op korte termijn nog een keer heb genomen. Nu zit ik er aan te denken om de rest van mijn 4-HO-MET te gebruiken voor een hipsterflip op psy-fi (6-APB en 4-HO-MET). Ik las daar wel positieve dingen over en hopelijk vermijd ik zo de zware come up.

Het kan natuurlijk heel goed dat je net als bijna iedereen nauwelijks tot geen last hebt van een bodyload, want dat lijkt over het algemeen de consensus te zijn. Ik ben er wel redelijk zeker van dat het wel om de goede stof ging, aangezien ik het heb getest met 3 reagents (Ehrlich, Mecke en Marquis) en deze gaven de (volgens verschillende bronnen) juiste kleuren aan.

Veel plezier in ieder geval, het is echt een enorm visuele ervaring en kan bij vlagen enorme lachkicks teweegbrengen :grin:

Fenrir en Mindless vinden dit leuk.
  33. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik vond het qua mindspace vergelijkbaar met zo'n 15g truffels, niet te heftig maar wel meer dan ik verwacht had. Visueel was het de vetste stof die ik ooit gebruikt heb, op sommige punten kwam het dicht bij mijn 36g truffels + 200ug LSD-ervaring. Inderdaad erg typische psilovisuals, maar ook een beetje met het kleurrijke, flitsende en speelse van 2C-B en LSD.
    Die bodyload though... ik heb eigenlijk nooit last van bodyload en nu enorm heftig. Nul energie, de hele trip een ongemakkelijk lichamelijk gevoel, in het staarteinde van de trip uitgebreid naar de WC geweest bij Spacey en cohort (en later thuis nog twee keer), en een onaangename spierspanning waar ik een lichamelijke kater van twee dagen aan heb overgehouden. Maar laat je niet afschrikken door onze ervaring, er zijn namelijk overwegend goede reports over deze stof.
    Je vergeet de katten op skateboards met sombrero's op waar je helemaal stuk om ging :tongueout:
    En inderdaad, oneindige meligheid. Nog nooit zoveel gelachen op één dag.
    Dat was wel jammer inderdaad :(
    Yesssss. Zin in!

Spacey Ostrich en Mindless vinden dit leuk.
  34. Mindless

Bedankt voor het advies allemaal. :)

Dat is wel even schrikken van je vriendin @Spacey Ostrich. Had je vriendin überhaupt ervaring met psychedelica? En die bodyload bij jullie is wel opmerkelijk, want dat hoor je in de regel niet vaak, dat dat gebeurd bij deze stof. Misschien moet ik mijn eerste dosering iets omlaag schroeven voor de zekerheid.

"hipsterflip" lol! :tongueclosed:

Spacey Ostrich en AphexTwin vinden dit leuk.
  35. acht.zes

Toch typisch @Spacey Ostrich , ik heb zelf nog geen echt mentale dingetjes meegemaakt op 4ho-met, en ben toch wel redelijk hoog gegaan met doseren, tot 38mg. En ook mijn tripvrienden vonden het vooral enorm visueel. De 'zware bodyload' is bij ons meer euforisch dan hinderlijk, ook een groot verschil.
    Als ik dan goed onthouden heb van wat ik van anderen gelezen/vernomen heb, dan zijn dit soort negatieve bijwerkingen toch wel zeldzaam, eigenlijk zijn veruit de meesten uiterst positief over dit goedje zonder vervelende bijwerkingen te hebben gehad.

Fenrir, Spacey Ostrich en AphexTwin vinden dit leuk.
  36. AphexTwin

Als je je daar beter bij voelt, kan je idd voor een iets lagere kennismakingsdosis gaan.
    Als het stofje je bevalt kan je later nog altijd hoger doseren eh.
    Bij mij was het iig ❤️ op ‘t eerste gezicht/gevoel. :)

Fenrir vindt dit leuk.
  37. Spacey Ostrich

Ze had al ervaring met psilo, dat ging eigenlijk altijd wel goed. Ze vond het nu allemaal gewoon wat te heftig, bleek achteraf. Ze had erg last van de nare bodyload (die inderdaad vrij zeldzaam schijnt te zijn) en was enigszins overweldigd door het visuele spektakel. Bovendien speelde het feit dat we nog nooit eerder een RC of een poeder hadden genomen ook een rol, dit voelde plots veel serieuzer voor haar. Waarschijnlijk heb jij hier als ervaren tripper minder last van, dus ik verwacht dat je hier een leuke trip aan kunt beleven.

Wij hadden hier inderdaad ook niet op gerekend. Alle reports die we online vonden gaven inderdaad eenzelfde beeld van een licht en luchtig, maar erg kleurrijk tripje. Voor mij werd na ongeveer anderhalf uur de bodyload ook heel aangenaam, maar ik was wel erg lui. Wellicht dat ik energie had gekregen als ik gewoon naar buiten was gegaan, maar dit was toen niet echt een optie.

Waarschijnlijk doseer ik de volgende keer rond de 15mg om even te kijken of de bodyload weer zo vervelend is. Misschien was het gewoon de set en setting van die dag die er een bepaalde invloed op hebben gehad, dus ik ben benieuwd. Ik zag namelijk ook veel reports over Metocin als partypsychedelic en dat lijkt me af en toe ook wel leuk, maar dan heb ik geen zin in een zware, vervelende bodyload de eerste anderhalf uur :tongueout:

Ja, ik zag echt rare dingen als ik mijn ogen dicht deed :lolol:
    Ik was ook wel blij dat jij de connectie met de muziek toen vrij snel inzag haha

Fenrir vindt dit leuk.
  38. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Interessant om de verschillende ervaringen te lezen.
    Ik had (op 20 mg) ook last van een onaangename bodyload met 4-HO-MET, oa spierspanning, spiertrillingen, klappertanden, warm/koud etc. Maar daar ben ik sowieso gevoelig voor, bij LSD en psilo is de bodyload nog vervelender dus dat is iets waarvan ik weet dat het erbij hoort (bij mij). De geweldige visuals zorgden voor voldoende afleiding! En de synergie met de muziek was waanzinnig mooi.
    Bij mij waren er wel wat mentale aspecten, ik werd zeg maar wel weer geconfronteerd met dingen die ik diep van binnen voel en waar ik mee worstel, maar ik had wel controle over die gedachten en kon ze vrij goed sturen. Dus wel een stuk minder mentaal dan psilo, maar ik denk dat op dit middel slecht gaan ook wel mogelijk is.

Partner voelde trouwens maar weinig van 20 mg, hij vond het lijken op een lichte truffeltrip, maar hij had het genomen na het eten van een flinke avondmaaltijd dus dat was waarschijnlijk niet zo handig.

Fenrir vindt dit leuk.
  39. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

Die bestaan volgens mij niet, je kan RC benzo's proberen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...